• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Миючі засоби

Завершена

283 649.40 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 123.53 UAH
Період уточнення: 26.04.2018 09:00 - 04.05.2018 10:00
Відповідь надана

Графік поставки

Номер: 78a4648e34e1456bace7cd380dac7fd0
Дата опублікування: 26.04.2018 11:17
Опис: Добрий день! Згідно викладеного проекту договору грфік поставки: лот 1. засіб для миття посуду 2000л у ІІ кварталі та 1000л у ІІІ кварталі; лот 2. засіб для миття унітазів 3000л у ІІ кварталі та 1620л у ІІІ кварталі; лот 3. засіб для миття універсальний 15000л у ІІ кварталі та 7410л у ІІІ кварталі; лот 4. засіб для миття скла (з тригером) 2500л у ІІ кварталі та 2030л у ІІІ кварталі. Тобто в ціну товару закладати багато поставок автотранспортом на кожну вказану кількість?
Відповідь: На розгляд тендерного комітету надано відповіді на запитання до процедури № 2399385, UA-2018-04-26-000033-с на закупівлю миючих засобів (листи служби матеріально-технічного забезпечення від 26.04.2018 №НХ12/3791, №НХ-12/3792. Надаємо відповіді на поставлені запитання по тендеру на закупівлю миючих засобів. Повідомляємо: - згідно умов тендерної документації (типовий проект договору) пп.5.4 п.5 «Дострокове виконання обв’язку із поставки товару допускається виключно за погодженням сторін договору». Тобто, замовник передбачає можливість отримати продукцію в повному обсязі з першою поставкою.
Дата відповіді: 26.04.2018 15:59
Відповідь надана

щодо документів якості

Номер: 0e3ee018acf34f1b99a2ec0850d0aa75
Дата опублікування: 26.04.2018 10:56
Опис: згідно переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні (затверджений наказом Держ. ком. України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 (у редакції наказу Мін. економ. розвитку і торгівлі України №1308 від 06.11.2013) мийні засоби не підлягають обов'язковій сертифікації. Згідно пп. 1 п. 6 розділу 3 ТД, обов'якове надання документів про відповідність, що порушує вимоги ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі". З метою дотримання норм чинного законодавства просимо внести відповідні зміни!
Відповідь: На розгляд тендерного комітету надано відповіді на запитання до процедури № 2399385, UA-2018-04-26-000033-с на закупівлю миючих засобів (листи служби матеріально-технічного забезпечення від 26.04.2018 №НХ12/3791, №НХ-12/3792. Надаємо відповіді на поставлені запитання по тендеру на закупівлю миючих засобів. Повідомляємо: - згідно умов тендерної документації п.п.1 п.6 Розділу ІІІ учасник на підтвердження відповідності продукції надає один із наступних документів : - сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання, або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації. Форма документів з підтвердження відповідності, виданих до 01.01.2018 року, повинна відповідати вимогам ДСТУ 3498-96; - копію сертифікату відповідності або подібного документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності зазначених документів має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації. Форма документів з підтвердження відповідності, виданих після 01.01.2018 року, складена на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою; - декларацію про відповідність, складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Форма у Додатку №4.
Дата відповіді: 26.04.2018 15:58