-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання код за ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання різне код за ДК 021:2015 30236000-2 Комп’ютер комплект; Монітор; Принтер; Ноутбук
Комп’ютерне обладнання код за ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання різне код за ДК 021:2015 30236000-2 Комп’ютер комплект; Монітор; Принтер; Ноутбук
Торги не відбулися
304 620.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 523.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 523.10 UAH
Період уточнення:
30.08.2024 14:36 - 05.09.2024 00:00
Відповідь надана
Вас публічно принижує одна і та ж компанія
Номер:
b307f4083ae04c0f8dd997ea42bf2d98
Дата опублікування:
03.09.2024 08:43
Опис:
Доброго дня.
Нажаль Вас як Замовника психологічно атакує один і той же учасник але під різними назвами:
1) ТОВ Бі2СІ ЄДРПОУ ЄДРПОУ (43509985) - https://clarity-project.info/tenderer/43509985
2) ТОВ 2629 ЄДРПОУ (45032336) - https://clarity-project.info/tenderer/45032336
Є ще інші назви цього ж самого "учасника" такі як:
ТОВ "БРЕНДХАБ" ЄДРПОУ (44090423) - https://clarity-project.info/edr/44090423
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА ЄДРПОУ (2981209581) - https://clarity-project.info/tenderer/2981209581
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ (3095318233) - https://clarity-project.info/tenderer/3095318233
ТОВ ПОРТАЛ АРЕНА (45119322) https://clarity-project.info/edr/45119322
Замовник може легко пересвідчитись, що це один і той же "учасник" під різними назвами, якщо проаналізує їх власника та бенефіціара. Крім того, закликаємо Замовника переглянути відгуки від інших Замовників про даного учасника. Де можна побачити, що на даного "постачальника" досить багато нарікань, таких як: відмова від постачання товару, та інші.
Нажаль багато Замовників дозволяють маніпулювати собою, піддаються залякуванням про АМКУ та задовільняють їхні вимоги, чим роблять себе беззахисними, а також відкривають УСІ можливості таким "постачальникам" продавати нелегально ввезений товар та піратське програмне забезпечення без сплати митних платежів та відповідно без гарантії від виробника на території України.
Подібні ж маніпуляції та залякування тільки пересвідчують в тому, що усі компанії перераховані вище знаходяться в бан листах в офіційних виробників товарів, та цей участик пропонує виключно контрафактний товар та піратське програмне забезпечення, так як більш нічого окрім залякування запропонувати не може.
Також на закупівлі за наданими посиланнями які вказує ця компанія, АМКУ задовольняють скарги частково.
Звертаємо увагу, що один із Скаржників, а відповідно одна з компаній вказани вище при участі в подібних закупівлях неодноразово надавав такі Авторизаційні листи, як приклад закупівля:
UA-2024-03-30-000233-a
UA-2024-02-12-012730-a (БФП)
UA-2024-03-20-002242-a (БФП).
Отже, підтвердження технічних характеристик Авторизаційним листів не суперечить чинному законодавству України, в тому числі ЗУ Про публічні закупівлі.
Будьте пильними, та бажаємо Вам вдалої закупівлі якісної техніки!
Відповідь:
Доброго дня. Зміни буде внесено в Додаток 3
Дата відповіді:
03.09.2024 15:08
Відповідь надана
так звані листи, припиніть красти з бюджету та відстоюювати свого учасника!
Номер:
4e92fa2f27d2410882e0c8787c04d110
Дата опублікування:
02.09.2024 20:47
Опис:
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 30 закупіввель оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Ви вороги держави?
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується.
Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік:
1. UA-2024-02-15-007952-a
2. UA-2024-02-19-006082-a
3. UA-2024-03-12-006494-a
4. UA-2024-03-05-002313-a
5. UA-2024-03-14-011101-a
6. UA-2024-03-14-002079-a
7. UA-2024-03-14-002079-a
8. UA-2024-03-18-011550-a
9. UA-2024-03-19-008292-a
10. UA-2024-04-03-008467-a
11. UA-2024-04-11-012180-a
12. UA-2024-04-11-012448-a
13. UA-2024-04-29-006618-a
14. UA-2024-03-29-007683-a
15. UA-2024-05-16-004466-a
16. UA-2024-05-06-004366-a
17. UA-2024-05-16-010680-a
18. UA-2024-05-06-004366-a
19. UA-2024-05-16-011391-a
20. UA-2024-05-31-006415-a
21. UA-2024-05-30-004179-a
22. UA-2024-05-30-007422-a
23. UA-2024-06-03-010026-a
24. UA-2024-06-18-004131-a
25. UA-2024-06-19-008553-a
26. UA-2024-06-21-004607-a
27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов
28. UA-2024-06-25-008790-a
29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-a
У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь:
Доброго дня. Зміни буде внесено в Додаток 3
Дата відповіді:
03.09.2024 15:08