-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання
Завершена
99 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період уточнення:
30.08.2024 12:43 - 05.09.2024 15:00
Відповідь надана
жалюгідні вимоги та жалюгдні листи від тов кенон Україна за ради одного учасника
Номер:
852acc6525854d15946ecd0b958b7735
Дата опублікування:
02.09.2024 20:43
Опис:
Звертаємо Вашу увагу, що так звані листи жодним чином не підтверджують поставку продукції та жодним чином не підтверджуються те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. Уважно ознайомтесь з рішенням АМКУ рішення від 13.03.2024 № 4617. Так званий лист - це фікція, папір, який ні чого не вартий, а потрібний для одного - знищення конкуренції! У разі не задоволення вимоги, ваші умови будемо оскаржувати в АМКУ!
Відповідь:
Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення Замовником надається наступна інформація.
У пп.5.2. п.5 ДОДАТКУ № 3 вимагається, З метою запобігання поставки замовнику неякісного товару Учасник надає оригінал, або завірену копію листа виробника лазерних принтерів (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) з зазначенням найменування Замовника, номера закупівлі в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера, чинного на дату подання пропозицій в якому підтверджується можливість Учасника здійснити поставку запропонованого обладнання відповідно до вимог закупівлі.
Ця вимога цілком відповідає статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» і ніяким чином не обмежує коло Учасників, які пропонують на ринок товари, що відповідають усім вимогам законодавства України, та можуть брати участь у закупівлі. Ця вимога направлена на обмеження участі у закупівлі Учасників, які пропонують на ринку продукцію незрозумілого походження та незрозумілої якості. Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів та інших положень, закріплених у статті 5 Закону.
Згідно з частиною 3 статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються, зокрема інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; тощо. Також цією статтею визначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Тобто, з огляду на вищенаведені норми Закону можна дійти висновку, що це право саме Замовника визначатися з предметом закупівлі та встановлювати технічні характеристики до нього, а також перелік документів та вимоги до них, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Тобто, Вами, як потенційним Учасником закупівлі не можуть бути встановлені технічні характеристики предмету закупівлі та документальні вимоги до нього, тому що це суперечить вимогам Закону.
Вимога щодо листа виробника лазерних принтерів (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих або контрафактних товарів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) товарів. Виробник (представництво, філія виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), надаючи такого листа авторизації / гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він виробляє та офіційно ввозить обладнання на територію України. Офіційні виробники якісних товарів, як вітчизняні так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому, а надання листів авторизації (гарантійних листів) від виробників чи дистриб’юторів є звичайною та поширеною практикою.
Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України.
Крім того звертаємо Вашу увагу, що у своєму зверненні Вами не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати умови Оголошення щодо надання листа виробника лазерних принтерів (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України).
На сьогодні Замовнику не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні авторизаційного листа (чи іншого документу) Учасникам закупівель. Авторизаційний лист (чи інший документ) потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару - як підтвердження права Учасника спрощеної закупівлі на постачання товарів у відповідності до предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України.
Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між Учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином Ваша вимога не може бути задоволена.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
03.09.2024 17:14
Відповідь надана
так звані листи від тов кенон Україна
Номер:
9d88ad4102a64737bf5d250dee8409d3
Дата опублікування:
02.09.2024 20:42
Опис:
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 30 закупіввель оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Ви вороги держави?
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується.
Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік:
1. UA-2024-02-15-007952-a
2. UA-2024-02-19-006082-a
3. UA-2024-03-12-006494-a
4. UA-2024-03-05-002313-a
5. UA-2024-03-14-011101-a
6. UA-2024-03-14-002079-a
7. UA-2024-03-14-002079-a
8. UA-2024-03-18-011550-a
9. UA-2024-03-19-008292-a
10. UA-2024-04-03-008467-a
11. UA-2024-04-11-012180-a
12. UA-2024-04-11-012448-a
13. UA-2024-04-29-006618-a
14. UA-2024-03-29-007683-a
15. UA-2024-05-16-004466-a
16. UA-2024-05-06-004366-a
17. UA-2024-05-16-010680-a
18. UA-2024-05-06-004366-a
19. UA-2024-05-16-011391-a
20. UA-2024-05-31-006415-a
21. UA-2024-05-30-004179-a
22. UA-2024-05-30-007422-a
23. UA-2024-06-03-010026-a
24. UA-2024-06-18-004131-a
25. UA-2024-06-19-008553-a
26. UA-2024-06-21-004607-a
27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов
28. UA-2024-06-25-008790-a
29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-a
У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь:
Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення Замовником надається наступна інформація.
У пп.5.2. п.5 ДОДАТКУ № 3 вимагається, З метою запобігання поставки замовнику неякісного товару Учасник надає оригінал, або завірену копію листа виробника лазерних принтерів (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) з зазначенням найменування Замовника, номера закупівлі в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера, чинного на дату подання пропозицій в якому підтверджується можливість Учасника здійснити поставку запропонованого обладнання відповідно до вимог закупівлі.
Ця вимога цілком відповідає статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» і ніяким чином не обмежує коло Учасників, які пропонують на ринок товари, що відповідають усім вимогам законодавства України, та можуть брати участь у закупівлі. Ця вимога направлена на обмеження участі у закупівлі Учасників, які пропонують на ринку продукцію незрозумілого походження та незрозумілої якості. Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів та інших положень, закріплених у статті 5 Закону.
Згідно з частиною 3 статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються, зокрема інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; тощо. Також цією статтею визначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Тобто, з огляду на вищенаведені норми Закону можна дійти висновку, що це право саме Замовника визначатися з предметом закупівлі та встановлювати технічні характеристики до нього, а також перелік документів та вимоги до них, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Тобто, Вами, як потенційним Учасником закупівлі не можуть бути встановлені технічні характеристики предмету закупівлі та документальні вимоги до нього, тому що це суперечить вимогам Закону.
Вимога щодо листа виробника лазерних принтерів (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих або контрафактних товарів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) товарів. Виробник (представництво, філія виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), надаючи такого листа авторизації / гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він виробляє та офіційно ввозить обладнання на територію України. Офіційні виробники якісних товарів, як вітчизняні так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому, а надання листів авторизації (гарантійних листів) від виробників чи дистриб’юторів є звичайною та поширеною практикою.
Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України.
Крім того звертаємо Вашу увагу, що у своєму зверненні Вами не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати умови Оголошення щодо надання листа виробника лазерних принтерів (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України).
На сьогодні Замовнику не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні авторизаційного листа (чи іншого документу) Учасникам закупівель. Авторизаційний лист (чи інший документ) потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару - як підтвердження права Учасника спрощеної закупівлі на постачання товарів у відповідності до предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України.
Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між Учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином Ваша вимога не може бути задоволена.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
03.09.2024 17:13