• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Жилетка та спідниця для всебічного захисту, розмір XL (код НК 024:2023: 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; код ДК 021:2015: 35113400-3 Захисний одяг); Захист щитовидної залози та грудини (код НК 024:2023: 38358 - Комір для захисту від випромінювання; код ДК 021:2015: 35113400-3 Захисний одяг); Рентген захисні головні убори (код НК 024:2023: 45548 - Шапочка для захисту від випромінювання; код ДК 021:2015: 35113400-3 Захисний одяг); Рентген захисні рукавички, розмір 8.0 (код НК 024:2023: 38364 – Рукавички для захисту від випромінювання; код ДК 021:2015: 35113400-3 Захисний одяг); Рентген захисні окуляри (код НК 024:2023: 38361 - Пристосування для захисту очей від випромінювання; код ДК 021:2015: 35113400-3 Захисний одяг)

Завершена

609 228.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 046.14 UAH
Період уточнення: 30.08.2024 08:56 - 04.09.2024 00:00
Відповідь надана

Обмеження конкуренції

Номер: fce1db253c044c179f7a2a51251aa4bf
Дата опублікування: 03.09.2024 11:37
Опис: Доброго дня. В додатку №2 п. ІІІ Технічна специфікація п.п. 3 зазначено, що головний убір "Має терморегулюючий матеріал Outlast, що забезпечує комфорт та прохолодне відчуття". Таке формулювання обмежує коло потенційних учасників та чітко вказує на товари одного виробника, а саме товари ТМ «Mavig», оскільки ви не знайдете двох виробників, які роблять ідентичні товари. В зв'язку з чим просимо змінити формулювання з додаванням словосполучення "або аналог". Також товари, що реалізуються на теренах України повинні відповідати стандартам визначеним законодавством України, а не Німеччини чи іншої країни. В зв'язку з чим просимо прибрати в п.п.4 додатку №2 п. ІІІ Технічна специфікація вимогу - "Хірургічні стерильні захисні рукавички від розсіяного випромінювання мають бути включені до DIN 6815:2021 як засоби захисту для користувачів рентген випромінюючого обладнання". Даний стандарт належить державі Німеччина, є локальним і стосується німецьких виробників. Відповідно виробники з інших країн аналогічної продукції абсолютно не гіршої якості не підпадають під дію цього стандарту. Дана вимога теж обмежує коло пропозицій і зводить їх тільки до одного (зазначеного вище) виробника. Зміни, які ми просимо внести дозволять закупити аналогічні товари за адекватною ціною та зекономити сотні тисяч гривень.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за ваше звернення. Хочемо наголосити, що: п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, передбачено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Відповідно до вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки роботи закладу та предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Що також підтверджено Узагальненою практикою розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель Антимонопольного комітету України від 07 березня 2024 року . Так, законодавством, чинним у сфері публічних закупівель передбачено, що технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі ,посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Так на виконання вищезазначеного, в ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» передбачено: «Для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності замовником проводиться закупівля товару саме з такими характеристиками. Учасники можуть запропонувати еквівалент товару, технічні та якісні характеристики якого відповідають вимогам, встановленим тендерною документацією.» При визначенні технічних характеристик предмета закупівлі, Замовником проведено моніторинг процедур закупівіель, які відбулися в електронній системі закупівель Prozorro з аналогічним предметом закупівель, та встановлено досить високу конкуренцію на поставку даного товару з відповідними медико – технічними вимогами. Що стосується виключення вимоги "DIN 6815:2021", то необхідно наголосити , що саме ця вимога є дуже важливою і не може бути виключена, так як хірургічні стерильні захисні рукавички від розсіяного випромінювання мають бути включені до DIN 6815:202, що засвідчує та законно підтверджує, що дані засоби захисту вироблені саме для користувачів рентген випромінюючого обладнання.
Дата відповіді: 04.09.2024 16:09