-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пелети паливні з деревинної сировини листяних порід
Завершена
7 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 000.00 UAH
Період уточнення:
29.08.2024 10:34 - 03.09.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо вимоги п. 28 Особливостей та Додатку 5 до ТД
Номер:
40d3366cc3c54cd1a3b495ad90124266
Дата опублікування:
02.09.2024 17:47
Опис:
Шановний Замовник!
Абзацем 10 пункту 28 Особливостей передбачено:
"Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації."
В порушення вказаної норми Додаток 5 до ТД хоч і має назву "Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі", але і містить посилання на необхідність надання документів, передбачених в іншому додатку - Додатку 3.
Тобто Додаток 5 до ТД не є переліком документів та інформації, як це вимагається положеннями Особливостей.
Вимагаю привести у відповідність.
Відповідь:
Шановний Учаснику! З аналізу абзацу 10 пункту 28 Особливостей чітко зрозуміло, що тендерна документація має містити:
-перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції у вигляді окремого додатку;
-перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі у вигляді окремого додатку.
Тобто, вимоги до учасників та до переможця, у будь-якому разі, варто розділяти в окремі додатки. Разом з тим, видається, що будь-яких інших умов щодо формування та змістового наповнення таких додатків абзац 10 пункту 28 Особливостей не містить.
Пунктом 28 Особливостей не встановлено окремих вимог до порядку оформлення та кількісних обмежень до додатків з переліком документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Враховуючи наведене, Учасник не довів необхідність внесення змін до Додатку 5 тендерної документації, а також не підтвердив неможливість виконання умов Додатку 5 тендерної документації та не довів, яким чином умови Додатку 5 тендерної документації порушує права та законні інтереси Учасника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги, наведеної у зверненні Учасника.
Дата відповіді:
04.09.2024 10:05
Відповідь надана
Щодо вимоги п. 28 Особливостей та Додатку 1 до ТД
Номер:
70b56d1107b44e6c9ffb46e43ddef9d5
Дата опублікування:
02.09.2024 17:44
Опис:
Шановний Замовник!
Абзацем 10 пункту 28 Особливостей передбачено:
"Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації."
В порушення вказаної норми Додаток 1 до ТД хоч і має назву "Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції", але:
1. Містить не тільки перелік документів, а й інші умови закупівлі (строк дії пропозиції, опис формальних помилок тощо)
2. Містить посилання на необхідність надання документів, передюачених в інших додатках (Додаток 2, Додаток 3, Додаток 4)
Тобто Додаток 1 до ТД не є переліком документів та інформації, як це вимагається положеннями Особливостей.
Вимагаю привести у відповідність.
Відповідь:
Шановний Учаснику! З аналізу абзацу 10 пункту 28 Особливостей чітко зрозуміло, що тендерна документація має містити:
-перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції у вигляді окремого додатку;
-перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі у вигляді окремого додатку.
Тобто, вимоги до учасників та до переможця, у будь-якому разі, варто розділяти в окремі додатки. Разом з тим, видається, що будь-яких інших умов щодо формування та змістового наповнення таких додатків абзац 10 пункту 28 Особливостей не містить.
Пунктом 28 Особливостей не встановлено окремих вимог до порядку оформлення та кількісних обмежень до додатків з переліком документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Враховуючи наведене, Учасник не довів необхідність внесення змін до Додатку 1 тендерної документації, а також не підтвердив неможливість виконання умов Додатку 1 тендерної документації та не довів, яким чином умови Додатку 1 тендерної документації порушує права та законні інтереси Учасника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги, наведеної у зверненні Учасника.
Дата відповіді:
04.09.2024 10:04
Відповідь надана
Щодо п.п. 9.6., 9.7..
Номер:
76bc18f696994a56b574b44c3b90ddc0
Дата опублікування:
02.09.2024 17:34
Опис:
Шановний Замовник!
Пунктами 9.6., 9.7. проєкту договору (Додаток 6 до ТД) передбачено таке:
"9.6. В разі поставки Постачальником Товару неналежної якості останній сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% (двадцяти відсотків) від вартості товару неналежної якості.
9.7. За невиконання норм Розділу 7 цього Договору Постачальник несе відповідальність у виді штрафу у розмірі 20 % (двадцяти відсотків) від вартості Товару."
Прошу надати роз'яснення:
1. Вартість якого Товару є базою для нарахування штрафу згідно п. 9.7.?
2. Якщо базою для нарахування штрафу згідно п. 9.7. є вартість товару неналежної якості (про що йдеться в розділі 7 проєкту договору), то чому такі штрафні санкції передбачені двічі - і в п. 9.6. і в п. 9.7.?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Розділ 7 договору містить ряд умов які необхідно виконати постачальнику. За невиконання чи неналежне виконання яких (однієї чи декількох) передбачено штраф.
Окремо передбачена відповідальність за поставку товару неналежної якості.
Базою нарахування штрафу за пунктом 9.7 є вартість товару неналежної якості.
Базою нарахування штрафу за пунктом 9.6. є партія товару щодо якої мало місце невиконання чи неналежне виконання умов (однієї чи декількох) передбачених Розділом 7 проекту договору.
Дата відповіді:
04.09.2024 10:02
Відповідь надана
Щодо строків по п. 9.5. проєкту договору
Номер:
d5442c64f6ab4c5bb878d3763eddc835
Дата опублікування:
02.09.2024 17:30
Опис:
Шановний Замовник!
Пунктом 9.5. проєкту договору (Додаток 6 до ТД) передюачено таке:
"9.5. Строк, протягом якого Товар може бути поставлений Замовнику 3 (три) календарних дні. У разі недопоставки Постачальником Товару останній зобов’язаний сплатити на користь Замовника штраф у розмірі 50 % (п’ятдесят відсотків) від вартості недопоставленого Товару, за умов якщо товар не був допоставлений протягом 3 (трьох) календарних днiв з моменту часткової поставки. Під «недопоставленим товаром» розуміється кількість товару, яка є різницею між кількістю товару визначеного в наданій заявці-замовленні та кількістю фактично поставленного Постачальником Товару на виконання заявки-замовлення."
Прошу надати роз'яснення, що (яка подіє) є датою початку відліку 3-х календарних днів на постачання Товару?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Датою початку відліку 3-х календарних днів на постачання Товару є дата, визначена замовником в Заявці-замовленні.
Дата відповіді:
04.09.2024 10:01
Відповідь надана
Щодо строку придатності та гарантійного строку
Номер:
ccf0c96fd7eb4e70b563807690d94b47
Дата опублікування:
02.09.2024 17:25
Опис:
Шановний Замовник!
Пунктом 4 розділу "Інші вимоги" Додатку 4 до ТД встановено: "4. Строк придатності товару на момент поставки становить не менше 75% від загального терміну зберігання."
Пунктом 8.1. проєкту договору (Додаток 6 до ТД) встановлено: "8.1. Гарантійний строк та умови гарантійної підтримки на Товар, що поставляється, вказуються в супровідній документації, яка додається до кожної одиниці Товару у відповідності до умов Договору та становить - 12 місяців з дня підписання видаткової накладної."
Пунктом 14.2. ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини" визначено: "Гарантійний строк зберігання брикетів та гранул - 1 рік від дати їхнього виготовлення".
З урахуванням наведеного вище та предмету закупівлі (Товар = пелети), прошу надати роз'яснення:
1. Що Замовник має на увазі під терміном "гаратнійна підтримка на Товар" ?
2. Що Замовник має на увазі під "терміном зберігання"?
3. Що Замовник має на увазі під терміном "строк придатності"?
Для врегулювання пропоную внести відповідні вимоги в ТД.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Під гарантійною підтримкою на Товар мається на увазі виконання гарантійних зобов’язань Постачальником.
Під терміном зберігання мається на увазі період часу протягом якого товар зберігає свої регламентовані властивості і є придатним для використання за призначенням.
Строк придатності це установлений виробником товару, до (або протягом) якого показники і властивості товару в разі дотримання відповідних умов зберігання повинні відповідати вимогам нормативних документів.
Дата відповіді:
04.09.2024 09:59
Відповідь надана
Щодо усунення недоліків згідно проєкту договору
Номер:
7f89ef5c8797475aa79b6d6737734f7f
Дата опублікування:
02.09.2024 17:13
Опис:
Шановний Замовник!
Пунктом 6.5. проєкту договору (Додаток 6 до ТД) передбачено зокрема таке:
"6.5. Якщо після завершення прийому Товару Замовником будуть виявлені приховані недоліки товару, Замовник повідомляє Постачальника про кількість та характер таких недоліків протягом п’яти календарних днів з дня їх виявлення. Постачальник зобов’язаний на вибір Замовника протягом наступних п’яти календарних днів:
- здійснити заміну такого Товару на аналогічний; ..."
Проте це дещо не логічно вимагати заміну НА АНАЛОГІЧНИЙ товару з недоліками.
Більш логічним є вимога заміни Товару НА ТОВАР БЕЗ НЕДОЛІКІВ.
Пропоную внести відповідні уточнення.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Те, що неякісний Товар необхідно замінити на Товар що відповідає вимогам щодо якості, є очевидним, оскільки в разі повторної поставки неякісного товару, знову необхідна буде заміна товару. За кожну поставку неякісного Товару передбачена відповідальність, що додатково стимулюватиме постачальника здійснити заміну неякісного Товару, Товаром що відповідатиме вимогам щодо якості.
Окрім цього заміна неякісного товару якісним детально врегульована пунктом 8.6. згідно якого: Постачальник зобов’язаний за вибором Замовника, висловленим у письмовій формі, або за свій рахунок усунути (виправити) виявлені недоліки Товару (крім випадків, коли ці недоліки виникли з вини Замовника) протягом 3-х календарних днів з моменту складання акту про недоліки Товару (або з моменту отримання Постачальником цього акту, якщо уповноважений представник Постачальника не брав участі у складанні цього акту), або за свій рахунок замінити неякісний Товар на такий же якісний протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту складання акту про недоліки Товару (або з моменту отримання Постачальником цього акту, якщо уповноважений представник Постачальника не брав участі у складанні цього акту). Постачальник також зобов’язаний за свій рахунок замінити неякісний Товар на такий же, але якісний у випадку, якщо недоліки Товару неможливо усунути (виправити) протягом вищезазначеного 3-денного строку (у цьому випадку строк заміни Товару – 2-х (двох) календарних днів, наступних за останнім днем вищезазначеного 3-денного строку). За результатами усунення (виправлення) недоліків Товару Сторонами складається відповідний акт, що фіксує факт проведення усунення (виправлення) недоліків Товару і підтверджує придатність Товару до подальшого використання за його призначенням. Якщо протягом вищезазначених строків Постачальник не усунув (не виправив) недоліки Товару або не замінив неякісний Товар на такий же якісний, Замовник має право як самостійно, так і з залученням третіх осіб здійснити усунення (виправлення) недоліків Товару або заміну неякісного Товару на такий же, але якісний, а Постачальник зобов’язаний відшкодувати Замовнику у повному обсязі витрати, понесені Замовником у зв’язку зі здійсненням цих заходів (строк цього відшкодування – 3 (трьох) банківських днів з моменту отримання Постачальником відповідної письмової вимоги Замовника).
Дата відповіді:
04.09.2024 09:58
Відповідь надана
Щодо строків оплати згідно проєкту договору
Номер:
6609a747ad804fccaf1b4d2af81ad7b1
Дата опублікування:
02.09.2024 17:10
Опис:
Шановний Замовник!
Пунктами 3.1., 3.2. проєкту договору (Додаток 6 до ТД) передбачено таке:
"3.1. Замовник має можливість сплачувати вартість поставки частинами або за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних.
3.2. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі рахунків або видаткових накладних протягом 30 календарних днів.".
Прошу надати роз'яснення:
1. що є партією поставки в контексті п. 3.1. - весь обсяг згідно договору чи обсяг по окремій заявці-замовленню чи поставка згідно окремо оформленої накладної?
2. що є датою початку відліку 30 днів здійснення оплати для оплати - дата надання рахунку / оформлення накладної / поставка всієї партії товару тощо?
Для виключення неоднозначного трактування умов проєкту договору, прошу внести відповідні зміни.
Відповідь:
Відповідь: Шановний Учаснику!
1. Партією поставки є кількість товару поставленого згідно заявки-замовлення підтверджена підписаною сторонами видатковою накладною.
2. Враховуючи що поставка товару має здійснюватись на умовах післяплати датою відліку строку на оплату є дата оформлення видаткової накладної.
Дата відповіді:
04.09.2024 09:56