-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Монтаж системи пожежної сигналізації, керування евакуюванням та передачі тривожних сповіщень в приміщеннях навчального корпусу №1 Поліського національного університету по вул Старий бульвар, 7 в м.Житомирі (корегування)
Завершена
2 111 710.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 558.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 558.55 UAH
Період уточнення:
28.08.2024 17:18 - 09.09.2024 00:00
Відповідь надана
Неправомірна вимога
Номер:
b192def229dc4b3b9eca152727be0b0b
Дата опублікування:
06.09.2024 15:54
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно Додатку 2 до тендерної документації: «На підтвердження відповідності запропонованих послуг технічним та якісним вимогам Замовника учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- діючий сертифікат, виданий уповноваженим відповідно до законодавства органом сертифікації, на підтвердження того, що система управління пожежною безпекою учасника (або його субпідрядника /співвиконавця) відповідає вимогам ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення».
- діючий сертифікат, виданий уповноваженим відповідно до законодавства органом сертифікації, на підтвердження того, що система управління пожежною безпекою учасника (або його субпідрядника /співвиконавця) відповідає вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи».»
Прошу виключити вимогу щодо надання учасником або його субпідрядником /співвиконавцем сертифікату ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення! Оскільки, в тендерній документації міститься вимога про надання сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018, що є ЗАГАЛЬНИМ та містить загальні принципи інжинірингу пожежної безпеки, а ДСТУ ISO 16732-1:2018 є лише СКЛАДОВОЮ ДСТУ ISO 23932:2018.
Відповідно, вимога Замовника про надання сертифікату ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення» є необґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує права та інтереси учасників, які мають бажання взяти участь у даній закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику!
ДСТУ ISO 16732-1:2018: Цей стандарт зосереджений безпосередньо на оцінці пожежного ризику. Він встановлює загальні принципи та методи для проведення такої оцінки, що є важливим етапом у забезпеченні пожежної безпеки.
ДСТУ ISO 23932:2018: Цей стандарт має більш широкий спектр застосування. Він встановлює загальні принципи інжинірингу пожежної безпеки, охоплюючи весь процес від проектування до експлуатації об'єкта.
Для участі у закупівлі, де вимагаються обидва сертифікати, компанія повинна відповідати вимогам обох стандартів і мати відповідні сертифікати. Наявність одного сертифікату не означає автоматичного виконання вимог іншого.
ISO 16732-1 фокусується на оцінці пожежного ризику.
ISO 23932 встановлює загальні принципи інжинірингу пожежної безпеки.
Ці сертифікати не є взаємозамінними через різний обсяг вимог та процедури сертифікації. Хоча обидва стандарти стосуються інжинірингу пожежної безпеки, вони охоплюють різні аспекти цього процесу.
Крім того, стандарт ДСТУ ISO 16732-1:2018 включає п’ять типових цілей:
— безпека життя,
— збереження майна,
— сталість ділової активності та діяльності щодо забезпечення безпеки,
— захист довкілля,
— збереження спадщини.
Зважаючи на те, що об’єктом надання послуг згідно даної закупівлі є навчальний заклад в якому постійно перебувають діти, тому ключовим аспектом наданих послуг повинна бути безпека життя та збереження майна.
Зазначений вище сертифікат передбачений законодавством України та його може отримати будь який суб'єкт господарювання котрий відповідає вимогам даного стандарту. Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідний сертифікати. Кожен учасник має можливість пройти добровільну сертифікацію.
Окрім цього, відповідно до узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації, опублікованої на офіційному вебпорталі Антимонопольного комітету України, 22 лютого 2024 року ДСТУ ISO 16732-1:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення та ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи, - віднесено до державних стандартів (ДСТУ) та державних будівельних норм (ДБН), пов’язаних із наданням послуг і виконанням робіт протипожежного призначення.
Дата відповіді:
09.09.2024 14:59
Відповідь надана
огляд в період уточнень
Номер:
78a86fb5cee94a23beeca708dd0bef32
Дата опублікування:
03.09.2024 09:26
Опис:
ТД містить умову: Для коректного розрахунку вартості надання послуг за предметом закупівлі учасник повинен в період уточнень оглянути об’єкт виконання послуг, ознайомитися з обсягами послуг та надати у складі пропозиції акт огляду об’єкту, підписаний учасником та представником замовника.Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд заздалегідь. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669.З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до документації та видалити дану вимогу, а саме огляд в період уточнень.
Відповідь:
Добрий день! Учасник для коректного розрахунку вартості надання послуг за предметом закупівлі учасник повинен в період уточнень оглянути об’єкт виконання послуг, ознайомитися з обсягами послуг та надати у складі пропозиції акт огляду об’єкту, підписаний учасником та представником замовника. Беручи до уваги той факт, що Замовник не має в штаті інженера-проектувальника і у зв'язку з чим завдання на проектування може бути неповним, - наявні підстави для проведення процедури конкурентного діалогу. Однак Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), такої процедури не передбачено.
З огляду на вище викладене, замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. Огляд проводиться за участю представників Замовника, що надає Учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі, кордонами розмежування земельної ділянки, тощо), і , у разі виявлення будь-яких недоліків у завданні на проектуванні, звернутись до Замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи з розробки проектної документації у визначені замовником строки. Окрім того, огляд об’єкта замовника в період уточнень сприяє детальному формуванню учасниками своїх цінових пропозицій, не суперечить чинному законодавству та жодним чином не містить корупційної складової.
Також потрібно врахувати, що Об’єкт є таким, що експлуатується та не буде зупиняти свою роботу на час надання послуг, що так само необхідно врахувати при наданні послуг.
Наголошуємо на необхідності та важливості даної вимоги, оскільки виключно таким шляхом Учасники (у тому числі і потенційні) зможуть до моменту подання пропозиції у повній мірі ознайомитися з параметрами та характеристиками об’єкта, де будуть надаватись послуги, правильно визначити порядок надання послуг і умови виконання договору, що буде укладений за результатами даної процедури закупівлі.
Огляд включає ознайомлення з проектною документацією на об’єкт та об’єктом, а саме: вже частково встановленою у 2021 році системою пожежної сигналізації, керування евакуюванням та передачею тривожних сповіщень, щоб об’єднати. Крім того, у тендерній документації замовника є вимога подання учасником кошторисної документації, при цьому договірна ціна є твердою, і зміна/уточнення/коригування договірної ціни в бік збільшення не допускається. Отже, ознайомлення учасника з проектною документацією на об’єкт та об’єктом замовника дозволить не допустити в подальшому безпідставного коригування цінової пропозиції, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, які закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь в даній закупівлі. Період уточнень – це прямо передбачений законодавством строк, протягом якого, учасники можуть ставити запитання Замовнику що стосуються закупівлі та отримувати відповіді. Варто зауважити, що відповідно до положень законодавства у сфері публічних закупівель дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, зазначена вимога тендерної докуметації не порушує права Учасників, оскільки, потенційні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у цій процедурі закупівлі на рівних умовах.
Тож дана вимога не створює жодних додаткових перешкод для участі, а навпаки сприяє більш повному ознайомленню учасників з об’єктом, де будуть надаватись послуги, що є предметом закупівлі.
Дата відповіді:
04.09.2024 17:22
Відповідь надана
огляд
Номер:
e8fb904da1c244ecbb4531c05f1c26b4
Дата опублікування:
03.09.2024 09:24
Опис:
Вимога ТД: Для коректного розрахунку вартості надання послуг за предметом закупівлі учасник повинен в період уточнень оглянути об’єкт виконання послуг, ознайомитися з обсягами послуг та надати у складі пропозиції акт огляду об’єкту, підписаний учасником та представником замовника." Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте залишити обов'язкові відвідання об'єкта до вимог лише для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4.
Відповідь:
Добрий день! Учасник для коректного розрахунку вартості надання послуг за предметом закупівлі учасник повинен в період уточнень оглянути об’єкт виконання послуг, ознайомитися з обсягами послуг та надати у складі пропозиції акт огляду об’єкту, підписаний учасником та представником замовника. Беручи до уваги той факт, що Замовник не має в штаті інженера-проектувальника і у зв'язку з чим завдання на проектування може бути неповним, - наявні підстави для проведення процедури конкурентного діалогу. Однак Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), такої процедури не передбачено.
З огляду на вище викладене, замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. Огляд проводиться за участю представників Замовника, що надає Учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі, кордонами розмежування земельної ділянки, тощо), і , у разі виявлення будь-яких недоліків у завданні на проектуванні, звернутись до Замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи з розробки проектної документації у визначені замовником строки. Окрім того, огляд об’єкта замовника в період уточнень сприяє детальному формуванню учасниками своїх цінових пропозицій, не суперечить чинному законодавству та жодним чином не містить корупційної складової.
Також потрібно врахувати, що Об’єкт є таким, що експлуатується та не буде зупиняти свою роботу на час надання послуг, що так само необхідно врахувати при наданні послуг.
Наголошуємо на необхідності та важливості даної вимоги, оскільки виключно таким шляхом Учасники (у тому числі і потенційні) зможуть до моменту подання пропозиції у повній мірі ознайомитися з параметрами та характеристиками об’єкта, де будуть надаватись послуги, правильно визначити порядок надання послуг і умови виконання договору, що буде укладений за результатами даної процедури закупівлі.
Огляд включає ознайомлення з проектною документацією на об’єкт та об’єктом, а саме: вже частково встановленою у 2021 році системою пожежної сигналізації, керування евакуюванням та передачею тривожних сповіщень, щоб об’єднати. Крім того, у тендерній документації замовника є вимога подання учасником кошторисної документації, при цьому договірна ціна є твердою, і зміна/уточнення/коригування договірної ціни в бік збільшення не допускається. Отже, ознайомлення учасника з проектною документацією на об’єкт та об’єктом замовника дозволить не допустити в подальшому безпідставного коригування цінової пропозиції, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, які закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь в даній закупівлі. Період уточнень – це прямо передбачений законодавством строк, протягом якого, учасники можуть ставити запитання Замовнику що стосуються закупівлі та отримувати відповіді. Варто зауважити, що відповідно до положень законодавства у сфері публічних закупівель дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, зазначена вимога тендерної докуметації не порушує права Учасників, оскільки, потенційні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у цій процедурі закупівлі на рівних умовах.
Тож дана вимога не створює жодних додаткових перешкод для участі, а навпаки сприяє більш повному ознайомленню учасників з об’єктом, де будуть надаватись послуги, що є предметом закупівлі.
З приводу дати та часу виїзду, то ми працюємо кожного дня з понеділка по п’ятницю, з 8:15 до 17:15.
Акт огляду підпишемо всім, хто дійсно ознайомиться з обсягами робіт.
Дата відповіді:
04.09.2024 17:21