• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання (клінінгу) приміщень та прилеглої території логістичного центру АТ «Укрпошта» в Івано-Франківській області

Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).

Завершена

1 482 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 410.00 UAH
Період уточнення: 27.08.2024 18:07 - 02.09.2024 00:00
Відповідь надана

Прибирання території в зимовий період

Номер: fa863e9ce2504bd9ae1e86ce9e121a69
Дата опублікування: 30.08.2024 23:06
Опис: Шановний Замовнику! Вимогами до надання послуг (Додаток 2 Проекту Договору) визначено обов’язок Виконавця видаляти сніг зібраний з твердого покриття із застосуванням своєї техніки. Просимо надати роз’яснення: 1. Чи є на території окремо виведені місця для накопичення снігу ? 2. Чи повинен Виконавець вивозити сніг із застосуванням великогабаритної техніки з території після прибирання та відповідно врахувати це у вартості послуг?
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно Додатку 2 Проекту Договору визначено обов’язок Виконавця видаляти сніг зібраний з твердого покриття із застосуванням своєї техніки. У Додатку № 2 до Проекту Договору вимог щодо вивезення снігу з території Замовника не встановлено. Повідомляємо, що на прилеглій території наявне окремо виведене місце для накопичення снігу площею 250 м.кв., яке за потреби може бути розширене. Запрошуємо до участі в закупівлі!
Дата відповіді: 02.09.2024 16:47
Відповідь надана

Прилегла територія

Номер: 53972ce09c9844afa1ae03457b64faa9
Дата опублікування: 30.08.2024 23:05
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 4 «Типи, характеристика Приміщень та Території Замовника, площа, періодичність та графік надання Послуг» розділу VII. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ вказані загальні площі приміщень, відповідно до типу приміщення, де прилегла територія загалом складає 5050,00 м. кв. Просимо надати деталізовану інформацію: Скільки м.кв. з цієї площі складають газони, пішохідні доріжки, тротуари і т.п. , відповідно до переліку робіт з прибирання прилеглої території, що визначені у Вимогах до надання послуг Додатку 2 Проекту Договору?
Відповідь: Шановний учаснику! На Ваше запитання повідомляємо, що відповідно до пункту 4 «Типи, характеристика Приміщень та Території Замовника, площа, періодичність та графік надання Послуг» розділу VII. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ вказані загальні площі приміщень, відповідно до типу приміщення, де прилегла територія складає 5050,00 м. кв.. Розподіл за видом та призначенням: - бетонні рампи, заглиблення для заїзду та вивантаження автотранспорту - 1080 м.кв.; - грунтове покриття з частковою рослинністю - дерева, кущі, трава – 700 м.кв.; - щебеневе покриття для паркування автотранспорту та техніки - 2340 м.кв.; - тверде асфальтне покриття для заїзду автотранспорту та здійснення маневрів - 930 м.кв.. Запрошуємо до участі в закупівлі!
Дата відповіді: 02.09.2024 16:47
Відповідь надана

Площа виробничих приміщень

Номер: 5a0354eec2cc484cb563c6b1ad37dac8
Дата опублікування: 30.08.2024 23:03
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 4 «Типи, характеристика Приміщень та Території Замовника, площа, періодичність та графік надання Послуг» розділу VII. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ вказані загальні площі приміщень, відповідно до типу приміщення, де виробничі приміщення складають 2840,00 м.кв. Просимо надати роз’яснення: 1. Вказана площа – це одне суцільне приміщення, чи загальна площа декількох приміщень? 2. Прибирання підлогомийною машиною підлягає площа 2840,00 м.кв., чи це фактична площа приміщення без урахування заставленості, та який відсоток цієї заставленості?
Відповідь: Шановний учаснику! На Ваше запитання повідомляємо, що відповідно до пункту 4 «Типи, характеристика Приміщень та Території Замовника, площа, періодичність та графік надання Послуг» розділу VII. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, загальна площа виробничих приміщень - 2840,00 м.кв. без урахування заставленості. Вона складається з трьох приміщень з площами – 360 м.кв., 270 м.кв. , 2210 м.кв.. Постійна заставленість приміщень складає 15%, а також наявні рухомі елементи сортувального цеху які переміщуються кілька разів за зміну. Запрошуємо до участі в закупівлі!
Дата відповіді: 02.09.2024 16:46
Відповідь надана

Визначення одиниці виміру витратних матеріалів

Номер: 270c59f83f1a433fa079092636bc1d56
Дата опублікування: 30.08.2024 23:01
Опис: Шановний Замовнику! У розділі VII. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ в Таблиці 1 «Обсяг витратних матеріалів, що надається в місяць Виконавцем та входить у вартість Послуг з прибирання санітарно-технічних приміщень» Вами вказано кількість одиниць витратних матеріалів в місяць, а саме «Пакети для сміття 35л – 500 штук, Пакети для сміття 60л – 280 штук, Пакети для сміття 120л – 70 штук.». Просимо надати роз’яснення, одиниця виміру «штуки» повинна визначатись нами як «рулони», чи безпосередньо поштучно сміттєві пакети? Якщо мається на увазі рулон – уточніть, на яку кількість пакетів в рулоні розраховувати?
Відповідь: Вітаємо! Шановний учаснику! На Ваше запитання повідомляємо, що в пунктах 1.6, 1.7, 1.8. у Таблиці 1 «Обсяг витратних матеріалів, що надається в місяць Виконавцем та входить у вартість Послуг з прибирання санітарно-технічних приміщень» розділу VII. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ одиниця виміру вказана в штуках. Відповідно, кількість одиниць витратних матеріалів в місяць слід розраховувати як: пакети для сміття 35 л. – 500 штук; пакети для сміття 60 л. – 280 штук; пакети для сміття 120 л. – 70 штук. Запрошуємо до участі в закупівлі!
Дата відповіді: 02.09.2024 16:45