-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерний томограф
1 комплект
Завершена
18 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 92 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 92 500.00 UAH
Період уточнення:
18.05.2018 18:59 - 22.06.2018 13:00
Відповідь надана
Звернення за роз'ясненням стосовно оформлення документів тендерної пропозиції
Номер:
70246b8351dd4aa29e53b07806f09fdc
Дата опублікування:
08.06.2018 12:41
Опис:
На підставі ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII та відповідно до тендерної документації ( розділу II ) просимо надати роз’яснення або уточнення стосовно оформлення документів тендерної пропозиції учасників.
А саме: “Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Зміст та спосіб подання” не містить конкретної інформації стосовно виду ( копія чи оригінал) документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції. Тобто, зазначається вираз “ сканований “ на формулювання стосовно подання: “…сканованого Свідоцтва платника податку на додану вартість або витяг із реєстру платників податку на додану вартість при його наявності “. “…наказ, протокол зборів його учасників/засновників, Статут”
Це також стосується вимог, зазначених у Додатку 3 “Медико- технічні вимоги до предмету закупівлі”, підрозділ “Загальні вимоги до предмету закупівлі” та Додатку 4 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам ст16,17 закону та іншим вимогам”:
Додаток 3 “…2. Медичне обладнання повинно бути зареєстровано в Україні та дозволено для введення в обіг та експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Ця вимога засвідчується наявністю декларації відповідності та/або сертифікатом відповідності (надають всі учасники процедури закупівлі).”
“…4. Скановану ліцензію відповідного органу, видану Учаснику, на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (ЗАКОН УКРАЇНИ «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії», а також Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності») (надають всі учасники процедури закупівлі);
Додаток 4 “…Документальне підтвердження: Учасник повинен надати скановані сертифікати (або інший документ) сервісних інженерів, які мають повноваження проводити сервісне обслуговування (пройшли навчання у виробника) запропонованого Товару (обладнання) (надають всі учасники процедури закупівлі)*.”
Просимо Вас роз’яснити, чи можемо ми надати у складі тендерної пропозиції завірені копії декларацій відповідності та/або сертифікатів відповідності та копії сертифікатів сервісних інженерів, які мають повноваження проводити сервісне обслуговування?
Відповідь:
«Щодо питання №1 »:
«інформації стосовно виду (копія чи оригінал) документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції».
Відповідь:
учасник повинен надати скановані оригінали «або» завірені належним чином копії
документів. Це стосується усіх документів зазначених у запитанні Учасника.
Дата відповіді:
08.06.2018 14:16
Відповідь надана
Уточнення деяких невідповідностей Тендерної документації
Номер:
dad3a61fad054eb3b9cf3dd6e800824e
Дата опублікування:
07.06.2018 17:05
Опис:
Звернення за роз’ясненнями
У відповідності до розділу II тендерної документації (далі – ТД) та на підставі ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (надалі – Закон України), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст. 23 Закону України, замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
За результатами вивчення Тендерної документації, нами виявлено певні неточності, які потребують їх усунення шляхом внесення змін до Тендерної документації або шляхом надання Замовником роз’яcнень щодо їх заповнення.
1.) Невідповідність Форми «Тендерної пропозиції» (ДОДАТОК № 1 до ТД) - проекту Договору.
П. 10. Форми «Тендерної пропозиції» Умови розрахунків:
оплата за фактом поставки з відстрочкою платежу ____________календарних днів
або попередня оплата __________ розмір авансу, на ___________ календарні днів (але в будь якому випадку не більше трьох місяців).
З аналізу вказаного пункту видно, що Учасник зобов’язаний прийняти обидва варіанти проведення розрахунків.
В свою чергу, в п. 4.1. розділу 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ проекту Договору учасник повинен вказати прийнятні для нього умови розрахунків шляхом підписання Проекту договору з однім із обраних варіантів.
«4.1.Розрахунки за Товар здійснюються:
1 варіант на підставі видаткової накладної в національній валюті України – гривні, згідно тендерній пропозиції переможця (оплата за фактом поставки з відстрочкою платежу ______ календарних днів,
або 2 варіант проведення попередньої оплати в розмірі ________%, та на термін ___________ календарних днів згідно тендерній пропозиції відповідно до умов Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Проект договору необхідно підписати з однім із обраних варіантів.»
Виходячи з зазначеного вище, п. 10. Форми «Тендерної пропозиції» (Учасник зобов’язаний прийняти обидва варіанти проведення розрахунків) та п. 4.1. (має право вибрати один із варіантів оплати) розділу 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ проекту Договору суперечать один одному та чітко не визначають ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ.
Примітки в проекті Договору також суперечать одна одній.
Відповідно до примітки пункту 4.1. «Проект договору необхідно підписати з однім із обраних варіантів» Учасник повинен обрати один із вказаних варіантів та підписати проект договору, що суперечить загальній примітці до проекту договору в якій сказано «Учасник повинен надати основні умови договору про закупівлю в редакції Замовника за підписом уповноваженої особи, завірені печаткою (у разі наявності печатки)».
Враховуючи вищезазначене вважаємо за необхідне внесення змін до п. 10 Форми «Тендерної пропозиції» та викладення його в наступній редакції:
«10. Умови розрахунків:
оплата за фактом поставки з відстрочкою платежу 10 календарних днів
або 100% попередня оплата, на строк до 90 календарних днів»
2). Загальні вимоги до предмету закупівлі ДОДАТОК 3 до ТД
Абзац 3 п. 1 Загальних вимог передбачає:
«У разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару, що визначена в технічному завданні з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника (надають учасники у разі необхідності).»
Що мається на увазі під порівняльною характеристикою? Зазначення конкретних параметрів запропонованого обладнання в ТАБЛИЦІ ВІДПОВІДНОСТІ МЕДИКО-ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ ЧИ ІНШЕ?
3.) Додаток 5 проект Договору до ТД
П. 4.1. Розділу 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ проекту Договору передбачено 2 варіанти здійснення оплати:
«4.1.Розрахунки за Товар здійснюються:
1 варіант на підставі видаткової накладної в національній валюті України – гривні, згідно тендерній пропозиції переможця (оплата за фактом поставки з відстрочкою платежу ______ календарних днів,
або 2 варіант проведення попередньої оплати в розмірі ________%, та на термін ___________ календарних днів згідно тендерній пропозиції відповідно до умов Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Проект договору необхідно підписати з однім із обраних варіантів.»
Виходячи з формулювання примітки «Проект договору необхідно підписати з однім із обраних варіантів.» учасник повинен підписати проект договору видаливши один із варіантів оплати, що суперечить загальній примітці до проекту договору, в якій сказано «Учасник повинен надати основні умови договору про закупівлю в редакції Замовника за підписом уповноваженої особи, завірені печаткою (у разі наявності печатки)».
Враховуючи вищезазначене (пояснення наведені в п.1.3. цього документу) з метою не допущення протирічь у складі тендерної документації просимо внести зміни до п. 4.1. Розділу 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ проекту Договору та викласти його в наступній редакції, не даючи можливості Учаснику права вибору варіанту:
«4.1.Розрахунки за Товар здійснюються:
1 варіант на підставі видаткової накладної в національній валюті України – гривні, згідно тендерній пропозиції переможця, оплата за фактом поставки з відстрочкою платежу 10 календарних днів,
або 2 варіант проведення попередньої оплати в розмірі 100%, та на термін до 90 календарних днів згідно тендерній пропозиції відповідно до умов Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»
У разі відмови щодо внесення змін до Форми «Тендерної пропозиції» (ДОДАТОК № 1 до ТД) та проекту Договору, просимо Вас роз’яснити:
1. Як необхідно заповнювати Форму «Тендерної пропозиції»? Заповнювати обидва варіанти проведення розрахунків чи вибирати один варіант розрахунку ?
2. Як обрати варіант розрахунків в проекті Договору враховуючи Форму «Тендерної пропозиції» та протиріччя в примітках договору?
Відповідь:
«Щодо питання №1 »:
Форми «Тендерної пропозиції» (ДОДАТОК № 1 до ТД) - проекту Договору.
П. 10. Форми «Тендерної пропозиції» Умови розрахунків:
оплата за фактом поставки з відстрочкою платежу ____________календарних днів
або попередня оплата __________ розмір авансу, на ___________ календарні днів (але в будь якому випадку не більше трьох місяців).
Відповідь:
учасник повинен вказати один із обраних варіантів чим в цьому додатку і зазначається слово «або»
Також це стосується Проекта договору «4.1.Розрахунки за Товар здійснюються:
1 варіант на підставі видаткової накладної в національній валюті України – гривні, згідно тендерній пропозиції переможця (оплата за фактом поставки з відстрочкою платежу ______ календарних днів,
«або» 2 варіант проведення попередньої оплати в розмірі ________%, та на термін ___________ календарних днів згідно тендерній пропозиції відповідно до умов Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Проект договору необхідно підписати з однім із обраних варіантів.»
При цьому Учасник додає свою інформацію щодо розрахунків та термінів
«Щодо питання №2 »:
ДОДАТОК 3 до ТД Абзац 3 п. 1 Загальних вимог передбачає:
«У разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару, що визначена в технічному завданні з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника (надають учасники у разі необхідності).»
Відповідь: Зазначення конкретних параметрів запропонованого обладнання в ТАБЛИЦІ ВІДПОВІДНОСТІ МЕДИКО-ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ
«Щодо питання №3 »:
Додаток 5 проект Договору до ТД
П. 4.1. Розділу 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ проекту Договору передбачено 2 варіанти здійснення оплати:
Відповідь:
Проект договору передбачає видалення одного з варіантів щодо «4.1.Розрахунки за Товар здійснюються:».
При цьому Учасник додає свою інформацію щодо розрахунків та термінів
Дата відповіді:
08.06.2018 14:04