• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Експертне обстеження (технічне діагностування) насосної системи охолодження компресора К-500 аеродинамічного комплексу Т-6 Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «ХАІ», за адресою: м. Харків, вул. Чкалова 17, Корпус 47)

Торги відмінено

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період уточнення: 27.08.2024 16:22 - 01.09.2024 00:00
Відповідь надана

Приведення у відповідність

Номер: bc5d599dd503445a8c036af480dd992d
Дата опублікування: 29.08.2024 11:04
Опис: Згідно з тендерною документацією предметом закупівлі є «Експертне обстеження (технічне діагностування) насосної системи охолодження компресора К-500 аеродинамічного комплексу Т-6 Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «ХАІ», за адресою: м. Харків, вул. Чкалова 17, Корпус 47», яке включає в себе: Розбирання відцентрових насосів типу 300Д90, Дефектування основних робочих елементів насосів - вал, Дефектування основних робочих елементів насосів – підшипники, Дефектування основних робочих елементів насосів - робоче колесо, Дефектування основних робочих елементів насосів - сальникові ущільнення, Технічне діагностування засувок трубопроводів насосної системи, Технічне діагностування електродвигунів типу А2-9216. При цьому в додатку 1 до тендерної документації зазначено, що «Виконавець за результатом виконання послуги надає: - протоколи неруйнівного контролю, - дефектний акт, - рекомендації по ремонту». Звертаємо Вашу увагу та те, що згідно з абзацом 5 пункту 2 Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. N 687 (далі – «ПОРЯДОК»): «експертне обстеження (технічне діагностування) - комплекс робіт з визначення технічного стану, умов і строку подальшої безпечної експлуатації устатковання з урахуванням режиму роботи, а також визначення потреби у проведенні ремонту, модернізації, реконструкції або виведенні з експлуатації (далі - експертне обстеження)». Отже експертне обстеження не передбачає надання рекомендацій по ремонту. Також відповідно до пункту 25 ПОРЯДКУ експертна організація під час проведення експертного обстеження не здійснює розбирання устатковання, а згідно з абзацем 3 пункту 4 ПОРЯДКУ саме замовник зобов’язаний підготувати устатковання до проведення технічного огляду та/або експертного обстеження відповідно до вимог організаційно-методичних документів. Також звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з пунктом 32 ПОРЯДКУ «За результатами експертного обстеження експертна організація готує висновок експертизи», а згідно з пунктом 36 ПОРЯДКУ «Після проведення експертного обстеження фахівець експертної організації робить відповідний запис у паспорті (іншому експлуатаційному документі) устатковання про проведення і результати експертного обстеження, дозволені параметри і строк експлуатації, зазначає своє прізвище, ім’я та по батькові, номер та строк дії посвідчення експерта, засвідчуючи запис підписом.», а це тендерною документацією не передбачено. Зважаючи на вище викладене просимо Вас, визначитись, чи є предметом закупівлі саме проведення експертного обстеження (технічного діагностування), і, якщо «так», привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства, зокрема до ПОРЯДКУ.
Відповідь: Тендер буде відмінено у зв'язку з неможливістю виправити помилку.
Дата відповіді: 30.08.2024 16:33
Відповідь надана

щодо 17025

Номер: 07400fd7c0ba4995902db3c370f03270
Дата опублікування: 28.08.2024 15:06
Опис: Згідно вимог Постанови N 687 від 26 травня 2004 р. п.2 «експертна організація - незалежний суб’єкт господарювання, який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устатковання та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Міністерства економіки України 27 листопада 2023 року № 17954. Згідно до Наказу МІНЕКОНОМІКИ від 27.11.23р №17954 «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» опублікований в офіційному віснику України, 2024р., №14 цей наказ набирає чинності через три місяці з дня його офіційного опублікування, тобто 15.05.2024р. Підпункт 1 пункту 9 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених цим наказом, який набирає чинності через три місяці з дня набрання чинності цим наказом, тобто 15.08.2024. Але з 15.05.24 вступив в силу підпункт 2 пункту 9 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених цим наказом, передбачає: «9. Суб’єкти господарювання, які зазначені у підпункті 2 пункту 1 цих Вимог, разом з виконанням вимог підпунктів 2 – 6 пункту 7 цих Вимог, повинні: 2) для виконання завдань, що визначені сферою їх акредитації, у передбачених законодавством випадках, організаційно-методичними та експлуатаційними документами провадити відповідні випробування власною або залученою на підставі укладених договорів, акредитованою національним органом України з акредитації випробувальною лабораторією, яка має не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного застосовуваного методу контролю, які мають підтверджену кваліфікацію у встановленому законодавством про охорону праці порядку та на умовах трудового договору виконують свої завдання» Тобто з 15.05.2024 повинна бути акредитована випробувальна лабораторія за стандартом ДСТУ EN ISO/IEC 17025.
Відповідь: Добрий день. Умовами Тендерної документації передбачено, що "Якщо законодавством України передбачено обов’язок учасника при наданні послуги мати відповідну ліцензію або інші документи дозвільного характеру, учасником повинно бути завантажено у складі пропозиції довідка у довільній формі з посиланням на чинну на момент завантаження пропозиції ліцензію або інші документи дозвільного характеру або посилання на відповідний реєстр (електронний ресурс) регулюючого органу, що містить відомості про видачу учаснику документу дозвільного характеру." Тому, якщо Закон вимагає надати ці документи, то їх необхідно подати в складі Тендерної пропозиції. Важко було зрозуміти чи задається якесь питання, чи ні, оскільки саме питання не поставлено. Сподіваюсь, що зрозумів суть Вашого Зверенення.
Дата відповіді: 29.08.2024 10:41