-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«33140000-3 Медичні матеріали»
Торги відмінено
546 590.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 465.90 UAH
мін. крок: 1% або 5 465.90 UAH
Період уточнення:
04.07.2018 10:59 - 10.07.2018 17:00
Відповідь надана
Зміст вимог до подання тендерної документації
Номер:
f326d9b725314656abe6bc5b934c50c7
Дата опублікування:
09.07.2018 02:53
Опис:
Шановний замовник прошу доповнити, внести зміни або виключити деякі вимоги до необхідності подання окремих документів та довідок у складі тендерної пропозиції,
а саме:
пп.1.1.6. Листи-згоди учасника з проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи Учасника та з відбитком його печатки*, а також підписаний уповноваженою особою учасника та з відбитком його печатки* Проект договору, що викладений в Додатку 6 до Документації.
Учасник автоматично надає згоду з умовами “Проект договору” у разі підписання “Проект договору”, що викладений в Додатку 6 до Документації. А у випадку надання “ Листа-згоди учасника з проектом договору”, відпадає потреба у підписані самого договору, але в одно час і не свідчить що всі Учасники (Постачальники, Покупці), погодились з однаковим змістом договору.
Відповідь:
На Ваше Загальне запитання щодо оголошення від 09.07.2018,
щодо Тулмачення пункту тендерної докментації повідомляємо.
Розділом III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, зазначенно:
« п.п. 1.1.6. Листи-згоди учасника з проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи Учасника та з відбитком його печатки*, а також підписаний уповноваженою особою учасника та з відбитком його печатки* Проект договору, що викладений в Додатку 6 до Документації.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулюються нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), № 922-VIII від 25.12.2015 року. Даний Закон забезпечує ефективність та прозорість здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Однією з основних процедур закупівлі, є процедура відкритих торгів (ч.1 Ст. 12, ч 1. Ст. 20 Закону).
Стаття 2 Закону визначає сферу застосування даного Закону.
Відповідно до Ст. 21 Закону, інформування про проведення процедури відкритих торгів здійснюється через Оголошення про проведення процедури відкритих торгів, що безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також, частина 2 Ст. 21 Закону, містить обов’язкову інформацію, що зазначається Замовником в Оголошенні.
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина 3 Статті 22 Закону).
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов. Проект договору наведено у Додатку 6 тендерної документації.
Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції (у тому числі ціни за одиницю продукції) переможця процедури закупівлі та не повинні змінюватися після підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов'язань сторонами, крім випадків, передбачених законодавством України.
Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю, викладені у Проекті договору, наведеному в Додатку 6 до Документації.
Отже, з урахуванням наведення правових підстав, аналізом дотримання вимог чинного законодавства як з процедури відкритих торгів, так і допорогових закупівель, Замовник не обмежений рамками Закону (Закону та Наказу МЕРТ №680 від 13.04.2016 Про затвердження примірної тендерної документації https://prozorro.gov.ua/news/nakaz-mert-680-vid-13-04-2016-pro-zatverdzhennya-prymirnoyi-tendernoyi-dokumentatsiyi) щодо визначення у документації саме тих умов, які вважає за необхідне вказати у документації. Таким чином, вимоги, що встановлюються Замовником в таких випадках, не містять будь – яких дискримінаційних вимог до учасників, на які посилають учасники, як на дискримінаційні та дають можливість усім зацікавленим особам приймати участь у торгах, за умови їх відповідності заявленим вимогам.
З огляду на наведені положення законодавства та діючи виключно в рамках Закону, Замовник торгів має право прописувати у документації та витребовувати від учасників ті документи, які на його погляд дають можливість в повній мірі оцінити учасника, як потенційного постачальника продукції.
Тому вимога щодо надання учасником «Листа-згоди учасника з проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи Учасника та з відбитком його печатки*, а також підписаний уповноваженою особою учасника та з відбитком його печатки* Проект договору, що викладений в Додатку 6 до Документації» має на меті докази того, що учасник ознайомлений з умовами (істотними) умовами договору і згоден з ними.
Дата відповіді:
09.07.2018 15:06
Відповідь надана
Тулмачення пункту тендерної докментації
Номер:
c3bf88fb486e4650b0d84f42ca89a4a6
Дата опублікування:
09.07.2018 02:31
Опис:
Шановний замовник.
прошу надати роз'яснення
розділом III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, зазначенно:
пп. 1.1.5. Документально підтвердженої інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, в тому числі технічній специфікації (опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лотів)), встановленим в Додатку 4 до Документації;
В якій саме спосіб можливе документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника, в тому числі технічній специфікації предмета закупівлі встановленим в Додатку 4.
Якщо Учасник подає Тендерну пропозицію по зразку та формі визначеної Замовником, та відповідає за зміст викладеної інформації, та відповідно до Додатку 4. викладеного Замовником в розділі "Медико-технічні вимоги" відповідно до вимог замовника зазначає Відповідність медико-технічним вимогам Так/ні.
У разі описки прошу внести зміни до тендерної документації
Відповідь:
На Ваше Загальне запитання щодо оголошення від 09.07.2018, 02:31 щодо Тулмачення пункту тендерної докментації повідомляємо.
Розділом III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, зазначенно:
пп. 1.1.5. Документально підтвердженої інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, в тому числі технічній специфікації (опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лотів)), встановленим в Додатку 4 до Документації; В якій саме спосіб можливе документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника, в тому числі технічній специфікації предмета закупівлі встановленим в Додатку 4.
Якщо Учасник подає Тендерну пропозицію по зразку та формі визначеної Замовником, та відповідає за зміст викладеної інформації, та відповідно до Додатку 4. викладеного Замовником в розділі "Медико-технічні вимоги" відповідно до вимог замовника зазначає Відповідність медико-технічним вимогам Так/ні».
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулюються нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), № 922-VIII від 25.12.2015 року. Даний Закон забезпечує ефективність та прозорість здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Однією з основних процедур закупівлі, є процедура відкритих торгів (ч.1 Ст. 12, ч 1. Ст. 20 Закону).
Стаття 2 Закону визначає сферу застосування даного Закону.
Відповідно до Ст. 21 Закону, інформування про проведення процедури відкритих торгів здійснюється через Оголошення про проведення процедури відкритих торгів, що безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також, частина 2 Ст. 21 Закону, містить обов’язкову інформацію, що зазначається Замовником в Оголошенні.
Частина 2 Статті 22 Закону, встановлює вимоги до тендерної документації, які містять в тому числі посилання на наявність:
1) інструкції з підготовки тендерних пропозицій;
2) одного або декількох кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію;
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина 3 Статті 22 Закону).
Щодо відповідності продукції учасника медико - технічним вимогам, які встановлюються Замовником у документації торгів через надання оригіналів гарантійних листів від виробника або його офіційного представництва та гарантійних листів щодо терміну придатності товару на момент доставки повинен бути не менше 80%. від строку виготовлення - зазначаємо, що дана вимога прописується Замовником з метою оцінки/дослідження запропонованого товару на відповідність критеріям, що звичайно ставляться до даної категорії товарів (кількісні, якісні, технічні показники та ін.), з метою впевненості Замовника у наданні учасниками саме того товару, що вимагається Замовником.
Отже, з урахуванням наведення правових підстав, аналізом дотримання вимог чинного законодавства як з процедури відкритих торгів, так і допорогових закупівель, Замовник не обмежений рамками Закону (Закону та Наказу МЕРТ №680 від 13.04.2016 Про затвердження примірної тендерної документації https://prozorro.gov.ua/news/nakaz-mert-680-vid-13-04-2016-pro-zatverdzhennya-prymirnoyi-tendernoyi-dokumentatsiyi) щодо визначення у документації саме тих умов, які вважає за необхідне вказати у документації. Таким чином, вимоги, що встановлюються Замовником в таких випадках, не містять будь – яких дискримінаційних вимог до учасників, на які посилають учасники, як на дискримінаційні та дають можливість усім зацікавленим особам приймати участь у торгах, за умови їх відповідності заявленим вимогам.
З огляду на наведені положення законодавства та діючи виключно в рамках Закону, Замовник торгів має право прописувати у документації та витребовувати від учасників ті документи, які на його погляд дають можливість в повній мірі оцінити учасника, як потенційного постачальника продукції. Класифікація предмета закупівлі та поділ його на лоти здійснюється з дотриманням положень Закону України «Про публічні закупівлі» та «Порядку визначення предмета закупівлі».
Дата відповіді:
09.07.2018 15:03
Відповідь надана
Некоректна медико-технічна вимога до Рукавичок Оглядових нестерильних, розміри: М, 30 000 пар
Номер:
0d7d5525646e48a4a7b0761c85e3752c
Дата опублікування:
05.07.2018 15:17
Опис:
Шановний тендерний комітет! Уточніть, будь ласка, по Рукавичкам Оглядовим нестерильним, розміри: М, 30 000 пар. У ТД вказано, що вони "Повінні буті запаковані попарно в індивідуальне пакування". Але індивідуальне попарне пакування мають лише стерильні медичні рукавички. Будь ласка, виправте описку.
Відповідь:
На Ваше звернення по Рукавичкам Оглядовим нестерильним, розміри: М, 30 000 пар. У ТД вказано, що вони "Повінні буті запаковані попарно в індивідуальне пакування". Описку щодо пакування буде виправлено
Дата відповіді:
09.07.2018 15:01