• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки

Завершена

570 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 850.00 UAH
Період уточнення: 26.08.2024 16:12 - 02.09.2024 00:00
Відповідь надана

Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!

Номер: 77cd5a9970c7468fbea7f6546c6260d9
Дата опублікування: 31.08.2024 14:49
Опис: Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками! Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови! Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Відповідь: Замовник розглянув Ваше звернення від 31.08.2024 року та інформує наступне. Замовнику не цікава практика «усунення конкуренції» в публічних закупівлях, так як Замовник працює в рамках чинного законодавства України. А питання щодо порушення законодавства у зазначених вами закупівлях відносяться до компетенції контролюючих та правоохоронних органів, а не до компетенції Замовника. Окремо зауважуємо, що відповідно до абзацу другого пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення), дане звернення не стосується роз’ясненнь щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Дата відповіді: 03.09.2024 16:50
Відповідь надана

Прохання прибрати вимогу до листів від третіх осіб, яка стала КОРУПЦІЙНОЮ практикою на закупівлях, та, нажаль, ще інколи випадково зустрічається!

Номер: 99315c7f80674978a0ac389fceda3d7b
Дата опублікування: 31.08.2024 14:49
Опис: Шановний Замовник, наше товариство має намір взяти участь у даній закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаційного листа пояснюючи тим, що даний тендер вже зайнятий певним учасником. Дистриб’ютор та представництво не мають права видати такий лист без дозволу виробника. Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист погоджується виробником та видається лише одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте тендер вже захищений іншим учасником. Таким чином, даною вимогою ви штучно обмежили можливість прийняти участь для учасників, окрім того єдиного, хто такий лист вже отримав! Це стала КОРУПЦІЙНА практика на закупівлях, яка ще інколи зустрічається. Коли певний учасник отримує такий лист від виробника на конкретну закупівлю та "допомагає" замовнику прописати у документацію вимогу до такого авторизаційного листа від виробника, як обов язкову. Будь-ласка, приберіть таке з Вашої документації, яке можливо попало туди випадково! Це відома схема по усуненню конкуренції! Адже як досить дієва альтернатива такій вимозі може бути Замовником прописано наступне - "Замовник при отриманні товару залишає за собою право здійснити перевірку поставленого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника". Така перевірка займає лічені хвилини, здійснюється безкоштовно і жодним чином не дискримінує можливість вільно прийняти участь у закупівлі без залежності від листів виробника, які видаються вибірково за дискримінаційними антиконкурентними правилами. Дану інформацію про видачу листа лише одному учаснику на один тендер Замовник може перевірити звернувшись до будь-якого виробника або представництва. Прохання прибрату таку вимогу до листа та не сприяти такому відомому способу "допомоги" певному учаснику усунути конкуренцію по даній закупівлі під виглядом благих намірів. "Радники" які переконують замовників прописати таку антиконкурентну вимогу до документації лякають якими завгодно історіями про контрабанду, неофіціність і сіру техніку! Хоча насправді мета одна - під виглядом такої форми підтвердження - увійти в змову по видачі листа з виробником/представником та усунути конкуренцію! Хоча перевірка техніки за телефоном по серійному номеру займає менше хвилини. Будьте пильними!
Відповідь: Замовник розглянув Ваше звернення від 31.08.2024 року та інформує наступне. Як Замовником зазначалось у відповіді на попереднє Ваше звернення, вами не надано жодного документа, який би підтверджував відмови виробника у наданні авторизаційного листа (лист звернення до виробника, відмову виробника тощо). Замовник не співпрацює із жодним виробником ноутбуків та відповідно не укладав будь-яких угод про «захищеність тендеру». Відмова виробника у наданні авторизаційного листа зазначеного Замовником у тендерній документації певним учасникам, це його власна позиція про яку Замовнику не відомо. Також відмова виробником у видачі авторизаційного листа може свідчити про невпевненість виробника у постачальнику, який планує постачати товар виробника. Судячи із звернення, учасник обізнаний у різних «корупційних схемах» у сфері публічних закупівель, але в свою чергу не скориставшись правом на оскарження вимог тендерної документації до органу оскарження, передбачене пунктом 55 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та частиною 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» пропонує Замовнику встановити вимоги, які влаштовують саме цього учасника, цитую «Адже як досить дієва альтернатива такій вимозі може бути Замовником прописано наступне - "Замовник при отриманні товару залишає за собою право здійснити перевірку поставленого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника".», що в свою чергу є порушенням принципів здійснення публічних закупівель та втручанням учасника у формування Замовником тендерної документації. Окремо зауважуємо, що відповідно до абзацу другого пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення), дане звернення не стосується роз’ясненнь щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Дата відповіді: 03.09.2024 16:49
Відповідь надана

Документація містить вимогу, що не враховує принципи викладені в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"!

Номер: 96f034e8375b49c0b8d849d9ef7e14cf
Дата опублікування: 31.08.2024 14:49
Опис: Щодо вимоги листів від виробника у Вашій документації. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому прохання прибрати таку антиконкурентну вимогу з Вашої документації та врахувати практику рішень АМКУ. Також ви можете вимагати від учасників зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб ютора виробника в Україні. У разі пропозиції не офіційного товару - учасник не зможе підтвердити його посиланням на артикул моделі у каталозі офіційного дистриб ютора або партнера на території України (оскільки артикул неофіційно завезеного товару призначений для реалізації на території іншої країни і відсутній у електронних каталогах офіційних дистриб юторів або партнерів виробника).
Відповідь: Замовник розглянув Ваше звернення від 31.08.2024 року та інформує наступне. У своєму зверненні Ви зазначаєте, що цитую «Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.». Як Замовником вже зазначалось рішення АМКУ є індивідуальним до кожної закупівлі та не поширює свою дію на інші закупівлі, також у зазначених Вами рішеннях АМКУ, визнано дискримінаційною вимогу, цитую «вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника…», а в Замовника встановлено вимогу щодо надання авторизаційного листа від виробника (представника виробника в Україні) ноутбуків про підтвердження партнерського статусу Учасника та підтвердження гарантійного строку сервісного обслуговування із зазначенням адреси сервісного центру, адресований Замовнику торгів із зазначенням номеру закупівлі та предмету закупівлі, тобто вимоги, які визнанні дискримінаційними у зазначених Вами рішеннях АМКУ та, які встановлені Замовником є різними, а тому відсутні підстави вважити вимоги Замовника щодо надання авторизаційного листа від виробника (представника виробника в Україні) ноутбуків про підтвердження партнерського статусу Учасника та підтвердження гарантійного строку сервісного обслуговування із зазначенням адреси сервісного центру, адресований Замовнику торгів із зазначенням номеру закупівлі та предмету закупівлі дискримінаційними. Розглядаючи ваше звернення у Замовника виникає враження, що потенційний учасник намагається шляхом тиску на Замовника встановити свої вимоги, які прямо зазначає у своєму зверненні, цитую «Також ви можете вимагати від учасників зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб ютора виробника в Україні. У разі пропозиції не офіційного товару - учасник не зможе підтвердити його посиланням на артикул моделі у каталозі офіційного дистриб ютора або партнера на території України (оскільки артикул неофіційно завезеного товару призначений для реалізації на території іншої країни і відсутній у електронних каталогах офіційних дистриб юторів або партнерів виробника)..», що в свою чергу є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, а саме рівного ставлення до учасників. Окремо зауважуємо, що відповідно до абзацу другого пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення), дане звернення не стосується роз’ясненнь щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Дата відповіді: 03.09.2024 16:49
Відповідь надана

Обмеження права прийняти участь у даній закупівлі

Номер: a188d717c8af4fa3878dc6530bf2a6a1
Дата опублікування: 31.08.2024 14:49
Опис: Шановна упвноважена особа, вами прописано вимогу до листа авторизації від виробника або його представництва, проте на даний момент не виробник, не його представництво із дозволу виробника не видають лист авторизації жодному учаснику по даній закупівлі, оскільки певний учасник отримав такий лист першим і не дає можливості прийняти участь іншим учасникам із чіткою відповідю від виробника - "тендер захищено певним учасником". Тобто конкуренція по цим торгам усунута. Ви можете зв язатися з виробником або його представництвом і почути ту саму відповідь! Це відома схема із усунення конкуренції у системі Прозоро. Отримати лист авторизації або попросити виробника та його представництво не видавати лист іншим учасникам за певні обіцянки або винагороди, що зовсім не є сприянням конкуренції із вашого боку завдяки даній вимозі у вашій документації. Також нагадаємо, що відповідно до п. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Чи не має у вас бажання прибрати вимогу із документації до листа авторизації і таким чином дати можливість участі іншим учасникам окрім того єдиного, що такий лист авторизації вже отримав? Наперед вдячні за детальне вивчення даної проблеми пов язаної із такою вимогою до листа.
Відповідь: Замовник розглянув Ваше звернення від 31.08.2024 року та інформує наступне. У своєму зверненні Ви зазначаєте, що цитую «на даний момент не виробник, не його представництво із дозволу виробника не видають лист авторизації жодному учаснику по даній закупівлі, оскільки певний учасник отримав такий лист першим і не дає можливості прийняти участь іншим учасникам із чіткою відповідю від виробника - "тендер захищено певним учасником".», але на підтвердження цього не надаєте жодного документа, який би підтверджував цей факт (лист звернення до виробника, відмову виробника тощо). Тобто у замовника відсутні об’єктивні підстави для внесення змін до тендерної документації в частині виключення вимоги надати авторизаційного листа від виробника (представника виробника в Україні) ноутбуків про підтвердження партнерського статусу Учасника та підтвердження гарантійного строку сервісного обслуговування із зазначенням адреси сервісного центру, адресований Замовнику. Також Замовник повідомляє, що нам не відомі жодні «схеми» із усунення конкуренції у системі Прозоро чи будь-які інші «схеми». Замовник працює чесно та відкрито в межах чинного законодавства України з метою отримання якісного товару та дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі максимальної економії бюджетних коштів. Окремо зауважуємо, що відповідно до абзацу другого пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення), дане звернення не стосується роз’ясненнь щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Дата відповіді: 03.09.2024 16:48
Відповідь надана

Інформація для замовника!

Номер: 61f9d811cdf445e98a71747f5dd10f48
Дата опублікування: 31.08.2024 14:49
Опис: Шановний замовник, прохання ознайомитись із висновком АМКУ, яке опубліковано у березні 2024 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a ) стосовно аналогічної з вашою вимогою до надання листа авторизації виробника, яке просимо видалити з вашої документації, цитуємо рішення АМКУ для вашого розуміння як саме дискримінує учасників ваша вимога до листа: "оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмета закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині." У вашому випадку прописана в документації аналогічна вимога до листа, яка обмежує участь у даній закупівлі учасників, що не мають стосунків із виробником. Велике прохання видалити таку вимогу до листа авторизації із ваших документів для створення повноцінної конкуренції по даним торгам. Дякуємо за приділену увагу.
Відповідь: Замовник розглянув Ваше звернення від 31.08.2024 року та інформує наступне. У своєму зверненні Ви посилаєтесь на висновок АМКУ, який опубліковано у березні 2024 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a) та зазначаєте, що вимога Замовника в закупівлі, яку розглядав АМКУ та наша вимога є аналогічними. З цим Замовник не погоджується, адже закупівля за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a проводилась за кодом ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом)», а закупівля яку проводить Замовник, це закупівля за кодом ДК 30210000-4- Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки). Також у вимогах до закупівлі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a встановлено вимогу щодо надання: «- лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), запропонованого учасником товару, а саме мультимедійний проєктор, в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника;», а в закупівлі, яку проводить Замовник вимога звучить: «Авторизаційний лист від виробника (представника виробника в Україні) ноутбуків про підтвердження партнерського статусу Учасника та підтвердження гарантійного строку сервісного обслуговування із зазначенням адреси сервісного центру, адресований Замовнику торгів із зазначенням номеру закупівлі та предмету закупівлі», тобто ні закупівлі, ні вимоги не є аналогічними. Висновки АМКУ мають індивідуальний характер щодо кожної окремої закупівлі та не поширюють свою дію на інші закупівлі. Також жодним нормативним актом не передбачено вимоги до Замовника при оголошені закупівлі враховувати чи керуватись висновками АМКУ. Відповідно до пункту 55 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Абзацом першим частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації. Враховуючи викладене Замовник не вважає вимогу про надання авторизаційного листа від виробника (представника виробника в Україні) ноутбуків про підтвердження партнерського статусу Учасника та підтвердження гарантійного строку сервісного обслуговування із зазначенням адреси сервісного центру, адресований Замовнику торгів із зазначенням номеру закупівлі та предмету закупівлі дискримінаційною. Окремо зауважуємо, що відповідно до абзацу другого пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення), дане звернення не стосується роз’ясненнь щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Дата відповіді: 03.09.2024 16:47