• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації (пристрої охоронної та пожежної сигналізації (31625000-3), системи охоронної сигналізації (31625300-6))

Завершена

3 729 712.68 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 648.56 UAH
Період уточнення: 23.08.2024 12:11 - 28.08.2024 00:00
Відповідь надана

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 39a0f4f11f2048fb9d7300cae339a435
Дата опублікування: 27.08.2024 10:32
Опис: Шановний Замовнику! Детально ознайомившись зі змістом тендерної закупівлі, враховуючи вимоги законодавства про публічні закупівлі, вбачаються ознаки дискримінаційних вимог щодо подання тендерних пропозицій Учасниками умовами тендерної документації Замовника, з огляду на таке. Відповідно «Про публічні закупівлі», вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вимоги ТД. Додаток 1. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. п. 3.2. Лист/листи від виробника/виробників запропонованого товару згідно № п/п 1-11 Додатку 2 до тендерної документації із зазначенням статусу Учасника (авторизований партнер, дистриб’ютор тощо) та зазначенням гарантійних зобов’язань на товар. Усі листи від виробників повинні бути адресовані Замовнику даних торгів з зазначенням номеру оголошення в централізованій базі даних системи Prozorro.. Вимагаючи надання цього листа від виробника Замовник ставить в нерівне становище можливих учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Цією вимогою дискримінуються потенційні учасники торгів, які не є виробниками, або ті, які не мають договірних відносин безпосередньо з виробником, а можуть купувати у інших організацій-посередників, які нерідко пропонують кращі умови, ніж виробник. Замовником в Тендерній документації створене підґрунтя для штучного обмеження кола потенційних учасників тільки тими особами, які отримають відповідне підтвердження від одного виробника, тобто – виробник особисто отримає одноосібне право впливати на коло потенційних учасників зазначеної Процедури закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Наявність листа жодним чином не гарантує належної поставки у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, оскільки виробник не несе жодної відповідальності за договірними відносинами між учасником і замовником. Так само наявність гарантійного листа не гарантує в подальшому належну якість товару, оскільки лист виробника і якість товару жодним чином не пов’язані між собою, адже підтвердженням відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути лише сертифікати відповідності, декларація про відповідність, інструкція про застосування. Крім того, лист жодним чином не гарантує і те, що товар, який буде постачатися, не буде фальсифікованим, що б не вкладалося в дане поняття. Таким чином, Тендерна документація в частині технічних вимог до предмету закупівлі, містить вимоги, що обмежують конкуренцію, звужує коло потенційних учасників та призводить до дискримінації потенційних учасників, оскільки жодна особа, яка не буде уповноважена виробником зазначеного товару на участь в Процедурі закупівлі не зможе взяти в ній участь. Вимагаємо виключення з Тендерної документації вимоги щодо надання листа від виробника. Задоволення вимоги, призведе до відновлення наших прав і законних інтересів, як потенційного учасника цієї закупівлі та дозволить нам взяти участь у цій закупівлі на рівних умовах. У разі якщо нашу вимогу буде залишено без задоволення, а відверті дискримінаційні вимоги до предмету державної закупівлі будуть збережені, ми будемо оскаржувати дане рішення у АМКУ.
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику, добрий день! Дякуємо за зацікавлення до нашої закупівлі. Повідомляємо Вам, що Управління поліції охорони у Волинській області при проведенні закупівлі керується вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зокрема з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. У відповідь на Ваше звернення зазначаємо: умовами тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі») передбачено те, що кожен учасник може запропонувати товар-еквівалент. Кожен виробник зацікавлений в реалізації своєї продукції на ринку, самостійно може визначати ціни для тих чи інших своїх партнерів/дилерів/дистриб’юторів тощо, відповідно до внутрішньої цінової політики компанії, а також самостійно встановлює гарантійні терміни на свою продукцію. Відповідно до умов даної тендерної документації (п. 3. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі») лист від виробника/виробників запропонованого учасником товару повинен містити також інформацію щодо гарантійних зобов’язань на товар. Така інформація в Листі від виробника/виробників потрібна для того, щоб учасник не зменшував строк гарантійних зобов’язань, а притримувався гарантії, наданої виробником/виробниками. Також лист від виробника/виробників імпортних товарів підтвердить взаємозв’язок із учасником та дасть змогу встановити факт постачання оригінального товару в Україну через офіційні канали із дотриманням чинного законодавства України. Авторизаційний лист, в якому повинно бути зазначено номер даної закупівлі, також підтвердить те, що виробник/виробники ознайомлені з умовами даної закупівлі, та готові виконати реалізацію своєї продукції у великій кількості, та у визначені терміни. Прошу звернути увагу, що Управління поліції охорони у Волинській області, не вимагає від учасника бути саме виробником товару, який передбачений тендерною документацією. Будь-хто із учасників може звернутись до виробника/виробників із запитом про отримання такого листа та підтвердити свій статус. Відповідно до всього вищезазначеного, ми не вбачаємо в цьому будь-яких дискримінаційних вимог по відношенню до учасників.
Дата відповіді: 28.08.2024 15:53