-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
Завершена
7 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 72 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 72 000.00 UAH
Період уточнення:
22.08.2024 14:49 - 27.08.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо порядку зміни ціни
Номер:
6fe0b08572f74ce1bae48d03a177afa2
Дата опублікування:
23.08.2024 15:59
Опис:
Відповідно до п.4 Розділу 6 Тендерної документації передбачено можливість внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, у разі, зокрема, зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Так, в пп.6 п.12.3 Розділу 12. Строк дії Договору та інші умови Договору про постачання (закупівлю) електричної енергії згідно з Додатком 2 до тендерної документації сторони можуть внести відповідні зміни в разі зміни регульованих цін (тарифів) на передачу та/або розподіл електричної енергії та/або середньозважених цін на електричну енергію на ринку «на добу наперед» згідно з Додатком 2 «Комерційна пропозиція» до Договору, де відсутній порядок зміни ціни, що створює ризики шляхом маніпуляцій як зі сторони потенційних Учасників процедури закупівлі, так зі сторони Замовника. Просимо встановити в Проєкті договору на закупівлю чіткий порядок зміни ціни та внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо Вам за питання
Механізм зміни ціни безпосередньо буде прописаний при укладанні договору з переможцем закупівлі. . У зв’язку з чим не бачимо необхідність вносити зміни до проекту договору.
Дата відповіді:
27.08.2024 08:43
Відповідь надана
Щодо зміни ціни за одиницю товару
Номер:
3f18a02130614ce6a4c669c36c223aa8
Дата опублікування:
23.08.2024 15:57
Опис:
Відповідно до п.4 Розділу 6 Тендерної документації передбачено можливість погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Однак, в п.12.3 Розділу 12. Строк дії Договору та інші умови Договору про постачання (закупівлю) електричної енергії згідно з Додатком 2 до тендерної документації відсутня вищезазначена підстава та порядок зміни ціни за одиницю товару в разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Крім того, пп.2 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, також передбачено погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. У зв’язку з вищевикладеним просимо Замовника привести Договір про постачання (закупівлю) електричної енергії наведений у Додатку 2 Тендерної пропозиції у відповідність до чинного законодавства.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо Вам за питання.
Зміна ціни при укладанні договору відбуватиметься згідно п.п.7 п.19 Особливостей. У зв’язку з чим не бачимо необхідність вносити зміни до проекту договору
Дата відповіді:
27.08.2024 08:42
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
f358e5b330f84569841f3d07fd71d8b1
Дата опублікування:
22.08.2024 15:47
Опис:
Шановний Замовнику. Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія. Для електричної енергії до 01.03.2024 року діяв національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)», проте зазначений Стандарт втратив чинність 01.03.2024 року відповідно до Наказу від 20.05.2014 № 573 «Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами, затвердження національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні». На заміну цьому Стандарту було прийнято новий ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Перелік документів, що вимагаються згідно тендерної документації, не передбачених чинним національним стандартом: 1. відповідно до пункту 3 додатку 6 до тендерної документації : « Відповідно до ст. 131 Кодексу цивільного захисту України на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення обліку надзвичайних ситуацій» від 9 жовтня 2013 р. № 738, учасники у складі своїх тендерних пропозицій надають інформацію від територіального органу ДСНС України (в залежності від розташування об’єктів учасника) про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2023 року та 2024 р.», 2. відповідно до пункту 3 додатку 6 до тендерної документації: « Учасник має надати оригінал або копію листа від НЕК Укренерго з підтвердженням реєстрації представника учасника на інформаційно-комунікаційній платформі Датахаб в ролі постачальника електричної енергії».
Жоден документ із переліку, наведеного вище, які вимагає надати Замовник, не передбачені національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023. За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Крім того, жодними іншими нормативно-правовим актами, ліцензійним умовами тощо, не передбачено обов’язку для постачальника електричної енергії отримувати зазначені вище документи. Таким чином, Учасник, виконуючи усі норми законодавства щодо постачання електричної енергії, у будь-якому разі не може взяти участь у цій закупівлі через встановлення Замовником незаконних, дискримінаційних вимог. Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити оскаржувані нами вимоги
Відповідь:
Доброго ранку. Шановний учасник, дякуємо за звернення.
Враховуючи що в результаті повномасштабного вторгнення російської федерації на територію України одним з пріоритетних напрямків для удару країни агресора стали об’єкти критичної інфраструктури, в тому числі мережі передачі та розподілу електричної енергії, суттєво підвищилась навантаженість на ті елементи системи передачі та розподілу, які ще вціліли та продовжують функціонування. Вищезазначені вимоги сформовані відповідно до вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону і покликані перед усім для того, щоб замовник мав змогу впевнитися, що потенційний постачальник здатен поставити запропонований товар в умовах повномасштабного вторгнення.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до Розділу 1.7. «Невиконання зобов’язань» «Правил ринку», може призвести до неможливості виконання договору в частині постачання товару – електричної енергії. Таким чином, Замовник вправі встановити дану вимогу для уникнення вищезазначених обставин.
Дата відповіді:
27.08.2024 08:40