-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт навчального корпусу за адресою: вул. Преображенська 6, Солом'янського району, м. Київ.
Торги не відбулися
16 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 82 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 82 500.00 UAH
Період уточнення:
22.08.2024 13:10 - 03.09.2024 00:00
Відповідь надана
банківська гарантія
Номер:
40f472016071401faf0993f6a31c49bf
Дата опублікування:
02.09.2024 16:45
Опис:
Шановний Замовник,
просимо розглянути можливість виключити вимогу з тендерної документації щодо надання банківської гарантії
Виникли труднощі щодо можливості видачі гарантії банком для даної закупівлі
"Рахунки цього замовника зазначаються в ризикових зонах". - таку відповідь отримали від банку
Відповідь:
Шановний Учасник, вимога щодо надання тендерного забезпечення передбачена Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами), а, отже, вимога тендерної документації щодо надання банківської гарантії (забезпечення тендерної пропозиції) відповідає вимогам чинного законодавства та є законною. Складнощі, які виникли під час отримання банківської гарантії у фінансовій установі (банку) в якому обслуговується чи має відкриті рахунки Учасник, можуть бути вирішені шляхом звернення до іншої фінансової установи.
Дата відповіді:
03.09.2024 10:31
Відповідь надана
види робіт в ліцензії (декларації)
Номер:
c45a8979b0f747a091d93d93eee8f7a5
Дата опублікування:
02.09.2024 16:01
Опис:
Декларація про провадження господарської діяльності є дозвільним документом на право виконувати діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єкті в із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками в період воєнного стану – на час проведеної даної закупівлі і на час проведення робіт.
Декларація про провадження господарської діяльності оформлюється шляхом заповнення електронних полів встановленої форми, зокрема потенційний Учасник даної закупівлі має технічну можливість зазначити КВЕД (Класифікатор видів економічної діяльності) відповідно зареєстрованих КВЕД в своїх установчих документах.
Тобто звертаємо увагу Замовника, що потенційний Учасник відповідно чинного законодавства не може змінювати назву видів робіт в своєму дозвільному документі.
Ми як потенційний Учасник закупівлі маємо Декларацію про провадження господарської діяльності (дозвільний документ – тимчасову ліцензію) з такими КВЕД: 42.22, 43.21, 43.22, 43.29, 43.99.
Ми як потенційний Учасник закупівлі маємо Декларацію про провадження господарської діяльності (дозвільний документ – тимчасову ліцензію) з зазначеними такими видами діяльності, як:
- Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій
- Електромонтажні роботи
- Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування
- Інші будівельно-монтажні роботи
- Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у.
Проте дослівно в нашому документі не відображені види робіт: монтаж внутрішніх інженерних мереж (електропостачання і електроосвітлення, водопостачання, опалення, вентиляції).
Чи буде надана учасником декларація про провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів класу наслідків СС2 з зазначеними КВЕДам – ВИДАМИ РОБІТ, зокрема 42.22 (Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій), 43.21 (Електромонтажні роботи), 43.22 (Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування), 43.29 (Інші будівельно-монтажні роботи), 43.99 (Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у.), відповідати умовам тендерної документації?
Відповідь:
Відповідно до частини першої статті сьомої Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, зокрема, будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Постановою Кабінету Міністрів України № 314 від 18.03.2022 року (зі змінами) установлено, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Додатком 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 «Перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану» встановлено, що такі види господарської діяльності, як виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану. Натомість видом документу, який дає право на провадження таких видів господарської діяльності є дозвіл на виконання будівельних робіт.
Порядок та процедура отримання дозволу на виконання будівельних робіт передбачений Постановою Кабінету Міністрів України № 466 від 13.04.2011 року (зі змінами). Так, згідно пункту 28 розділу «Дозвіл на виконання будівельних робіт» Постанови Кабінету Міністрів України № 466 від 13.04.2011 року Замовник (його уповноважена особа) подає до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву через електронний кабінет (крім об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про державну таємницю”).
До заяви додаються, зокрема, інформація про ліцензію, що дає право на виконання будівельних робіт, та кваліфікаційні сертифікати.
Зазначаємо, що Постановою Кабінету Міністрів України № 466 від 13.04.2011 року (зі змінами) не передбачено надання інформації про декларацію або будь-який інший документ, що його замінює під час воєнного стану.
А, отже, подання Учасником декларації про провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів класу наслідків СС2 з зазначеними КВЕД не відповідатиме ані умовам тендерної документації, ані приписам чинного законодавства.
Дата відповіді:
03.09.2024 10:31
Відповідь надана
декларація про провадження господарської діяльності.
Номер:
77c4df8d27214236bd2efa3af5919dcd
Дата опублікування:
02.09.2024 15:47
Опис:
Просимо вас пояснити, зважаючи, що ми як Учасник є підприємством, зареєстрованим в 2022 році в період воєнного стану, яким чином, яка законодавча процедура отримання саме ЛІЦЕНЗІЇ, що дає право на виконання відповідних будівельних робіт.
З огляду на чинне законодавство України, зокрема Постанову КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 :
Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Установити, що:
1) у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Така декларація на цей час замінює ліцензію на будівництво.
Органом ліцензування є центральний орган виконавчої влади (ДІАМ), що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду. Контроль за дотриманням ліцензійних умов та здійсненням будівельних робіт на об'єктах будівництва здійснюється органом ліцензування (ДІАМ).
Враховуючи відповідь ДЕРЖАВНОЇ ІНСПЕКЦІЇ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ УКРАЇНИ (ДІАМ) Учаснику щодо зареєстрованої декларації, зокрема надаємо інформацію:
1. Учасник має лист підтвердження від Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ), про те, що в переліку поданих декларацій про провадження господарської діяльності наявна інформація щодо декларації ТОВ «__» (учасника даної закупівлі) від __.01.2023 р №____/23.
2. Згідно з підпунктом 1 пункту 1 Постанови КМУ №314 від 18.03.2024р Учасник має право здійснювати здійснювати будівельні роботи на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками на підставі Декларації про провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану № ________/23 від ___.01.2023 р. з урахуванням положень Додатку 2 до Постанови № 314 (Перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитись на підставі декларації в умовах воєнного стану) без отримання дозвільного документу (ЛІЦЕНЗІЇ) ;
3. Відповідно до скану декларації, учасник має право виконувати діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єкті в із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Враховуючи вищезазначене провадження господарської діяльності з будівництва в період воєнного стану є законним і правомірним на підставі саме декларації, учасник має право право виконувати роботи за класом наслідків СС2 та СС3.
Просимо розглянути можливість надання Учасником саме Декларації про провадження господарської діяльності.
Відповідь:
Відповідно до частини першої статті сьомої Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, зокрема, будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Постановою Кабінету Міністрів України № 314 від 18.03.2022 року (зі змінами) установлено, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Додатком 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 «Перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану» встановлено, що такі види господарської діяльності, як виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану. Натомість видом документу, який дає право на провадження таких видів господарської діяльності є дозвіл на виконання будівельних робіт.
Порядок та процедура отримання дозволу на виконання будівельних робіт передбачений Постановою Кабінету Міністрів України № 466 від 13.04.2011 року (зі змінами). Так, згідно пункту 28 розділу «Дозвіл на виконання будівельних робіт» Постанови Кабінету Міністрів України № 466 від 13.04.2011 року Замовник (його уповноважена особа) подає до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву через електронний кабінет (крім об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про державну таємницю”).
До заяви додаються, зокрема, інформація про ліцензію, що дає право на виконання будівельних робіт, та кваліфікаційні сертифікати.
Зазначаємо, що Постановою Кабінету Міністрів України № 466 від 13.04.2011 року (зі змінами) не передбачено надання інформації про декларацію або будь-який інший документ, що його замінює під час воєнного стану.
А, отже, відсутність ліцензії у Учасника процедури закупівлі, який потенційно може бути визнаний переможцем такої закупівлі, унеможливіть подальше отримання дозволу на виконання будівельних робіт, що, у свою чергу, унеможливіть безпосередньо виконання таких робіт на об’єкті Замовника. Таким чином, вимога Замовника, що міститься у тендерній документації, є законною та повністю узгоджується з приписами чинного законодавства.
Дата відповіді:
03.09.2024 10:31
Відповідь надана
аналогічний договір
Номер:
d4d942971aa947fa8c4ed09ddd60c291
Дата опублікування:
01.09.2024 20:53
Опис:
Уточніть, якщо учасник надає аналогічний договір, укладений з замовником в розумінні п.11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», то Учасник може не надавати Акт введення об’єкту в експлуатацію?
Для підтвердження виконання аналогічного о договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору - Учасник надає звіт про виконання договору, без надання Акту введення об’єкту в експлуатацію?
Відповідь:
Тендерною документацією передбачено наступне: "Для підтвердження виконання кожного договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору або надати копію Акту введення в експлуатацію об’єкту, оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства України, щодо цього договору необхідно надати додатково відгук від Замовника". Із цього положення тендерної документації витікає, що Учасник подає або звіт про виконання договору опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу (об’єкт освітньої чи медичної чи соціальної чи іншої невиробничої сфери, де Замовником є бюджетна установа, підприємство, організація) або Акт введення в експлуатацію об’єкту, оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства України, та лист-відгук від Замовника (де Замовником виступає інший суб'єкт - не бюджетна установа, підприємство, організація).
Дата відповіді:
01.09.2024 21:12
Відповідь надана
будівельна ліцензія
Номер:
1d84110c8220461390a2608a198da94d
Дата опублікування:
30.08.2024 00:31
Опис:
Шановний Замовник,
тендерна документація містить некоректну вимогу, що не відповідає чинному законодавству України щодо здійснення господарської діяльності у сфері будівництва.
Зокрема Вимога пункт 1 розділу III тендерної документації : «Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції ліцензію на провадження виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками або інший документ згідно чинних в Україні норм. Серед видів робіт обов’язкова наявність:
- монтаж внутрішніх інженерних мереж (електропостачання і електроосвітлення, водопостачання, опалення, вентиляції).»
У відповідності до Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» - у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Послуги, щодо яких оголошена дана закупівля не відносяться до додатку 2 Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314, тому Учасник має законодавче право здійснювати свою діяльність відповідно до ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
Ми маємо всі необхідні дозвільні документи для виконання будівельних робіт, в тому числі Декларацію про провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що класом наслідків належать до СС2 та СС3.
Декларація містить відповідність КВЕДам, зокрема 42.22, 43.21, 43.22, 43.29, 43.99, проте дослівно в нашому документі не відображені види робіт: монтаж внутрішніх інженерних мереж (електропостачання і електроосвітлення, водопостачання, опалення, вентиляції).
Чи буде надана учасником декларація про провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів класу наслідків СС2 з зазначеними КВЕДам, зокрема 42.22, 43.21, 43.22, 43.29, 43.99, відповідати умовам тендерної документації?
Просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність до законодавства та викласти пункт 1 розділу III тендерної документації у наступній редакції:
«КОПІЯ ЛІЦЕНЗІЇ АБО ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ВИДАНИХ УПОВНОВАЖЕНИМ ДЕРЖАВНИМ ОРГАНОМ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ, ЯКЩО ОТРИМАННЯ ЛІЦЕНЗІЙ/ДОЗВОЛУ НА ВИКОНАННЯ ТАКИХ РОБІТ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗАКОНОДАВСТВОМ».
Відповідь:
Шановний Учаснику, будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками підлягає обов’язковому ліцензуванню: за переліком видів робіт, що визначає КМУ; з урахуванням особливостей, які визначає Закон № 3038 (п. 9 ст. 7 Закону № 222). Клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд — це характеристика рівня: можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або зовні такого об’єкта; матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта. Клас наслідків визначають для кожного об’єкта — будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, зокрема тих, що належать до складу комплексу/будови (ч. 1 ст. 32 Закону № 3038).
З огляду на цю інформацію капітальний ремонт навчального корпусу за адресою: вул. Преображенська 6, Солом'янського району, м. Київ, має клас наслідків СС2, відповідно до проєктної документації. Отже, підрядник обов’язково повинен мати ліцензію, що дає йому право на виконання відповідних будівельних робіт.
Відсутність ліцензії Учасника з яким в подальшому буде укладений договір підряду спричинить неможливість отримання дозволу на початок виконання будівельних робіт. Відповідно, взагалі не матиме можливості розпочати роботи з капітального ремонту.
Згідно пункту 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому Замовником у тендерній документації не викладено жодних умов, які є дискримінаційними у розумінні положень профільного закону. Крім того вимоги Замовника повністю кореспондуються з вимогами, що містяться в законах та в підзаконних нормативних актах. Таким чином вимога Учасника не підлягає задоволенню.
В тендерній документації чіткий та повний перелік вимог до Учасників, а також підстави для відхилення тендерної пропозиції учасників. А, отже, відповідь на Ваше питання міститься безпосередньо у тендерній документації, рекомендуємо повторно ознайомитись із даними вимогами.
Дата відповіді:
01.09.2024 14:34