-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Монітори - 9 шт.
Завершена
40 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 200.00 UAH
Період уточнення:
15.06.2018 15:35 - 20.06.2018 18:00
Відповідь надана
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Номер:
94ea4592bca645be959c5f89ee099d1f
Дата опублікування:
16.06.2018 21:02
Опис:
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Зауважуємо, що згідно п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35 « Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.»
Тож, усвідомлюючи, що повідомлення про розгляд аналогів чи еквівалентів – є правом, а не обов’язком замовника, в разі, якщо Ви допускаєте до розгляду аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити: які характеристики товару для Вас є суттєвими ознаками при розгляді еквівалентів чи аналогів?
Відповідь:
Аналоги предмета закупівлі можна, але критерії товару повинні бути не нижче ніж вказано у технічному завданні
Дата відповіді:
18.06.2018 08:07
Відповідь надана
Коректировка документації
Номер:
f04a27d4d94f4784855af0e41ded5743
Дата опублікування:
15.06.2018 20:18
Опис:
Шановниі Замовнику, Ваша тендерна документація не відповідає Закону України "Про
захист прав споживачів". постанові Кабінету Міністрів України "ПОРЯДОК гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів від 11 квітня 2002 р. N 506, , а також порушує вимоги статті 3 ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі. Так як містить вимоги які дискримінують іногородніх учасників. Крім того в вартості тендеру не передбачені кошти на виконання цих вимог.
Ось ці дискримінуючі вимоги - Доставка устаткування в сервісний центр для ремонту і Покупцеві з ремонту виконується силами і за рахунок Постачальника;
* Години прийому звернень Покупця і обслуговування устаткування - з 8 г. 00 хв.
до 18 г 00 хв. в робочі дні по телефону та електронній пошті;
* Реакція на звернення - по телефону або електронній пошті: протягом 2-х годин з моменту отримання повідомлення Постачальник реєструє звернення Покупця, привласнює заявці індивідуальний номер і повідомляє його Покупцеві для ідентифікації гарантійного випадку;
* Час відновлення працездатності устаткування, що поставляється, по гарантійних ремонтах - до 10 робочих днів;
* Якщо час гарантійного ремонту устаткування перевищує 10 робочих днів, на час ремонту Постачальник надає рівноцінне устаткування або окремі вузли;
* У разі невиконання умов гарантійного обслуговування Постачальник виплачує Покупцеві штрафні санкції в сумі вартості устаткування, що вийшло з ладу.
Відповідь:
В постанові Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. N 506 зазначено наступне:
"3. Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його складання (далі - введення в експлуатацію) та технічного обслуговування.
Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються для споживача безоплатно.
Виробник (продавець, виконавець) забезпечує нормальну роботу (застосування, використання) товару, у тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного терміну."
Щодо зауваження "Години прийому звернень Покупця і обслуговування устаткування - з 8 г. 00 хв. до 18 г 00 хв. в робочі дні по телефону та електронній пошті", в даному випадку вказані часи роботи Замовника (Покупця). Якщо буде запропоновано "з 9 г. 00 хв. до 18 г 00 хв." це не буде порушенням умов закупівлі.
Щодо зауваження "Час відновлення працездатності устаткування, що поставляється, по гарантійних ремонтах - до 10 робочих днів;" - терміну в 10 робочих днів повністю вистачає для доставки устаткування в різні куточки України для виконання гарантійного обслуговування.
Дата відповіді:
20.06.2018 08:44