• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (лот 1 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 500 путівок), лот 2 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 400 путівок)

Торги відмінено

24 570 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 109 200.00 UAH
Період уточнення: 20.08.2024 17:03 - 28.08.2024 00:00
Відповідь надана

ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення тендеру (у порядку п. 54 Особливостей)

Номер: 16ffa7570df04c30a28d58caafff173e
Дата опублікування: 24.08.2024 12:57
Опис: № 1 від 24.08.2024 Уповноваженій особі Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Юрію ПАРХОМЕНКУ Україна, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик,12, 4 поверх Директора ТОВ «ДЕЛЮКС-КІДС-КАРПАТИ» Олега ХАРЧЕНКА Україна 78596, Надвірнянський р-н, Івано-Франківська обл., село Татарів, вулиця Довбуша О., будинок, 62б ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення тендеру (у порядку п. 54 Особливостей) 20.08.2024 замовником, Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник), було оголошено відкриті торги з особливостям за предметом закупівлі ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (лот 1 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 500 путівок), лот 2 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 400 путівок), ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-20-011538-a. Відповідно до п. 54 Особливостей надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється замовником відповідно до цього пункту. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Згідно інформації, що оприлюднена у електронній систему закупівлі період звернення за розʼясненням встановлено до 25.08.2024 о 00:00, таким чином, вказану вимогу подано у строк, передбачений Особливостями. Підставою звернення з вимогою про Замовника щодо усунення порушення під час проведення тендеру стало включення Замовником до складу тендерної документації вимоги, що визначена у Додатку 1 до ТД, зокрема вимога п. 4 Таблиці, а саме на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам до предмета закупівлі, необхідно надати: «19. Акт обстеження/оцінки працівниками територіальних органів ДСНС та національної поліції приміщення/споруди закладу щодо можливості його використання як об’єкта укриття». Звертаємо увагу, що Замовником одночасно вимагається надання і наступних документів: «15. Акт прийняття дитячого оздоровчого закладу /дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, за формою № 318/о (затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 № 160), завірений печаткою та підписом посадової особи територіального органу Держпродспоживслужби за 2024 рік, з інформацією щодо наявності опалювальних корпусів. … 20. Документ військової адміністрації – протокольне рішення або довідка видана учаснику щодо: - включення дитячого закладу оздоровлення та відпочинку до мережі дитячих закладів оздоровлення, яким рекомендовано або дозволено роботу у 2024 році. або - готовності дитячого закладу оздоровлення та відпочинку надавати відпочинкові та оздоровчі послуги в умовах військового стану у 2024 році». І. Щодо акту обстеження/оцінки працівниками територіальних органів ДСНС та національної поліції приміщення/споруди закладу щодо можливості його використання як об’єкта укриття Відповідно до ст. 20 Кодексу цивільного захисту України (КЦЗУ) передбачено, що до завдань і обов’язків суб’єктів господарювання та інших юридичних осіб, інших юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - суб’єкти господарювання) у сфері цивільного захисту належить, зокрема наступні пункти: 15) виконання вимог законодавства щодо створення, зберігання, утримання, експлуатації, використання та реконструкції об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту; 15-1) визначення за погодженням з органами місцевого самоврядування потреби фонду захисних споруд цивільного захисту; 16) здійснення обліку захисних споруд цивільного захисту, які перебувають на балансі (утриманні), проведення їх технічної інвентаризації як об’єктів нерухомого майна. Відповідно до ч. 4 ст. 32 КЦЗУ для вирішення питань щодо укриття категорій населення, визначених частиною третьою цієї статті, центральні органи виконавчої влади, інші органи державної влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування, суб’єкти господарювання та інші юридичні особи завчасно створюють фонд захисних споруд цивільного захисту. Потреба у фонді захисних споруд цивільного захисту визначається із розрахунку необхідності укриття всіх категорій населення за місцем роботи та за місцем проживання, а також інших категорій населення за місцем тимчасового перебування, у визначених законодавством випадках. Відповідно до ч. 5 ст. 32 КЦЗУ порядок створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, включення об’єктів до складу та виключення таких об’єктів з фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку визначається Кабінетом Міністрів України. Відповідно до ч. 15 ст. 32 КЦЗУ контроль за станом готовності об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту до використання за призначенням здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, та/або його територіальними органами (у разі їх утворення) спільно з відповідними центральними органами виконавчої влади, іншими органами державної влади, місцевими державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування шляхом проведення комплексних, контрольних та позапланових обстежень. Комплексні обстеження є плановими і проводяться один раз на рік згідно із затвердженим планом на відповідний календарний рік. За результатами здійснення комплексних, контрольних та позапланових обстежень об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту уповноважені особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, та/або його територіальних органів (у разі їх утворення) складають та в останній день заходу вручають (надсилають) балансоутримувачам акт обстеження, форма якого затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері цивільного захисту. Акт обстеження об’єкта фонду захисних споруд цивільного захисту - це обов’язкове до виконання балансоутримувачем письмове рішення, яке містить перелік порушень (якщо вони виявлені) та строк для їх усунення (який не повинен перевищувати двох місяців з дати їх виявлення). Центральні органи виконавчої влади, зокрема Національна поліція України, інші органи державної влади, місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування зобов’язані сприяти центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, у діяльності щодо здійснення контролю за фондом захисних споруд цивільного захисту, його створенням, станом утримання, експлуатації та готовністю його об’єктів до використання за призначенням, зокрема забезпечувати участь своїх представників у відповідних обстеженнях, невідкладно надавати відповідну інформацію. Таким чином, КЦЗУ передбачено складання акту обстеження об’єкта фонду захисних споруд цивільного захисту виключно за наступними умовами: 1. прийняття ОМС або іншим уповноваженим органом рішення про необхідність включення відповідного укриття саме як об’єкта фонду захисних споруд цивільного захисту з урахування потреб громади; 2. поширення на відповідне укриття статусу об’єкта фонду захисних споруд цивільного захисту, що тягне за собою обовʼязок субʼєкта господарювання надавати безперешкодний доступ до укриття населенню (не лише відвідувачам / працівниках/ дітям у закладі); 3. проведення комплексної перевірки/обстеження об’єкта фонду захисних споруд цивільного захисту у 2024 році. Разом з тим, ТОВ «ДЕЛЮКС-КІДС-КАРПАТИ» забезпечено укриття виключно для усіх присутніх на території закладу, які допущені до території закладу у звʼязку з безпосередньою діяльністю закладу та Товариства, а не для всіх громадян, що проживають/перебувають у відповідній громаді. Зокрема, відповідно до ст. 19 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» зазначено обов'язки дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, а саме: - створити дитині безпечні умови перебування, забезпечити охорону її життя і здоров'я, особистого майна, надання невідкладної медичної допомоги, страхування від нещасного випадку, реалізацію освітніх програм та змістовного дозвілля тощо; - у разі виникнення обставин непереборної сили забезпечити негайну евакуацію і відправлення дитини до місця постійного проживання; - у разі захворювання дитини організувати її лікування та за потреби доставлення до місця постійного проживання; - забезпечити оздоровлення та відпочинок дітей відповідно до державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей. Таким чином, здійснення допуску усіх осіб на територію закладу не відповідає вимогам Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей». Також потреба в укриттях, забезпечення яких покладено на органи місцевого самоврядування, не є такою, що передбачає необхідність залучення укриття, що наявне у закладі, що належить ТОВ «ДЕЛЮКС-КІДС-КАРПАТИ», для загальносуспільних потреб. Відповідно до ст. 20 КЦЗУ, ТОВ «ДЕЛЮКС-КІДС-КАРПАТИ» не було доведено про потребу у надання безперешкодного доступу усім громадянам до укриття та поставлення його на облік як об’єкта фонду захисних споруд цивільного захисту. Враховуючи, відсутність у обліку об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту (в силу відсутності такого обовʼязку та законодавчої вимоги) укриття ТОВ «ДЕЛЮКС-КІДС-КАРПАТИ», то таке Товариство як учасник процедури закупівлі не має фактичної і законодавчої можливості виконати вимогу Замовника надати: «19. Акт обстеження/оцінки працівниками територіальних органів ДСНС та національної поліції приміщення/споруди закладу щодо можливості його використання як об’єкта укриття». Так як у кожній громаді наявна різна потреба у кількості укриттів, їх типів, а також здійснення різної політики органів місцевого самоврядування щодо фінансування створення нових укриттів або ж внесення у перелік існуючих обʼєктів, тощо. Вказане породжує різну можливість, а у випадку Товариства – неможливість, отримати та надати Замовнику у складі тендерної пропозиції акт обстеження/оцінки працівниками територіальних органів ДСНС та національної поліції приміщення/споруди закладу щодо можливості його використання як об’єкта укриття. Також звертаємо вашу увагу, що відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином, надати Товариству акт обстеження/оцінки працівниками територіальних органів ДСНС та національної поліції приміщення/споруди закладу щодо можливості його використання як об’єкта укриття для відповідних органів державної влади є можливим виключно на законодавчій підставі. ІІ. Щодо виконання вимог Замовник шляхом надання документів згідно пп. 15,20 п. 4 Таблиці у Додатку 1 до ТД Разом з тим, у вимогах до учасника процедури закупівлі передбачено надання наступних документів: «15. Акт прийняття дитячого оздоровчого закладу /дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, за формою № 318/о (затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 № 160), завірений печаткою та підписом посадової особи територіального органу Держпродспоживслужби за 2024 рік, з інформацією щодо наявності опалювальних корпусів. … 20. Документ військової адміністрації – протокольне рішення або довідка видана учаснику щодо: - включення дитячого закладу оздоровлення та відпочинку до мережі дитячих закладів оздоровлення, яким рекомендовано або дозволено роботу у 2024 році. або - готовності дитячого закладу оздоровлення та відпочинку надавати відпочинкові та оздоровчі послуги в умовах військового стану у 2024 році». Вказані документи у повному обсязі підтверджують готовність і можливість дитячого закладу в умовах воєнного стану здійснювати діяльність і надаватися відпочинкові та оздоровчі послуги. Так як одним з обов’язків дитячого закладу є створити дитині безпечні умови перебування, забезпечити охорону її життя і здоров'я, особистого майна, то належним чином функціонуюче укриття є обов’язковою вимогою для отримання вищезазначених документів дитячим закладом. Таким чином, вимога щодо надання акту обстеження/оцінки працівниками територіальних органів ДСНС та національної поліції приміщення/споруди закладу щодо можливості його використання як об’єкта укриття є такою, що обмежує конкуренцію у звʼязку з відсутністю у дитячого закладу обовʼязку внесення до обліку об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, а також розпорядчих рішень ОМС щодо такого внесення, що у свою чергу (наявність в обліку об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту) є обовʼязковою умовою для отримання акту обстеження/оцінки приміщення/споруди закладу щодо можливості його використання як об’єкта укриття. Враховуючи все вищевикладене у цій Вимозі та керуючись п. 54 Особливостей, що затв. Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, ПРОСИМО: 1. Розглянути цю вимогу та задовільнити її у повному обсязі. 2. Внести зміни до тендерної документації за предметом закупівлі ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (лот 1 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 500 путівок), лот 2 - ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Івано-Франківській області - 400 путівок), ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-20-011538-a шляхом виключення вимогу у п. 4 Таблиці у Додатку 1 до ТД, а саме на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам до предмета закупівлі, необхідно надати: «19. Акт обстеження/оцінки працівниками територіальних органів ДСНС та національної поліції приміщення/споруди закладу щодо можливості його використання як об’єкта укриття». Директора ТОВ «Делюкс-Кідс-Карпати» Олег ХАРЧЕНКО
Відповідь: Прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 26.08.2024 20:12