-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання - за кодом ДК 021:2015 – 30230000-0 (Веб-камери)
Завершена
116 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період уточнення:
19.08.2024 15:57 - 30.08.2024 00:00
Відповідь надана
Так звані "авторизаційні листи"
Номер:
3d8c4e58801f4f0d95d3a4e360bcdf74
Дата опублікування:
24.08.2024 16:07
Опис:
Доброго дня!
Вельми шановний замовнику, прибравши одну дискримінаційну вимогу, ви додали іншу, а саме: надати авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва виробника на території України.
Ця ваша дія відверто каже за себе, а саме навіть кричить про корупційну складову та змову з вже обраним постачальником!
В АМКУ - безліч практик та доведено, що так звані авторизаційні листи – це про змову, дискримінацію та "схеми", як би замовники не розповідали та не допомагали їм вже обрані переможці писати відповіді про надійного постачальника АМКУ ламає їх задуми провести тендер з одним учасником!
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих авторизаційні листи від виробника (або офіційного представництва виробника на території України), які не мають жодної юридичної сили, носять ознаки дискримінації.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Прохання вивчити законні підстави виключення так званих авторизаційних листів з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік:
UA-2024-02-15-007952-a
UA-2024-02-19-006082-a
UA-2024-03-05-002313-a
UA-2024-03-14-011101-a
UA-2024-03-14-002079-a
UA-2024-03-14-002079-a
UA-2024-03-18-011550-a
UA-2024-03-19-008292-a
UA-2024-04-03-008467-a
UA-2024-04-11-012180-a
UA-2024-04-11-012448-a
UA-2024-04-29-006618-a
UA-2024-05-06-004366-a
UA-2024-05-16-011391-a
UA-2024-05-31-006415-a
UA-2024-05-30-004179-a
У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь:
В технічні вимоги будуть внесені зміни
Дата відповіді:
26.08.2024 14:07
Відповідь надана
Відсутності можливості залучення кур’єрської служби
Номер:
543ae4567274498fb50da6612a527370
Дата опублікування:
22.08.2024 13:15
Опис:
Прошу надати роз’яснення щодо відсутності можливості залучення кур’єрської служби.
Відповідь:
В тендерну документацію будуть внесені зміни
Дата відповіді:
23.08.2024 08:48
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
5a8b4c0d373d492db8c84452f4a40e33
Дата опублікування:
22.08.2024 13:14
Опис:
Шановний Замовнику, прошу звернути увагу на те, що продукція виробництва Logitech не передбачає ремонт. Веб-камери замінюються на нові в офіційному сервісному центрі в м. Києві. Переможцю буде необхідно відправляти людину до Вас щоб забрати та відправити кур’єрською службою веб-камери в Київ, хоча переможець може направити до Вас кур’єра за свій рахунок, та відправити обладнання на заміну. Щоб не відбувалася зайва дія та затрати. Тому вимога наявності власного або на договірних засадах центру сервісної підтримки в м. Хмельницький є недоцільною.
Відповідь:
В тендерну документаці. будуть внесені зміни
Дата відповіді:
23.08.2024 08:47
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
79749b7cd4fd446f81a18a3d9aff12a1
Дата опублікування:
20.08.2024 12:18
Опис:
Шановний Замовнику, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Вимога стосовно наявності сервісного центру в м. Хмельницький є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Вимагаю прибрати дану вимогу.
Також прошу надати роз’яснення щодо відсутності можливості залучення кур’єрської служби.
Відповідь:
Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції а також Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Наявність сервісного центру безпосередньо в Учасника чи угоди на гарантійне та сервісне обслуговування поставленого товару з сервісним центром у м. Хмельницький забезпечить оперативне реагування на поломку обладнання, швидкої діагностики поломки та забезпечення належного функціонування обладнання під час робочого дня, гарантування безперебійності робочого дня. Крім того, Замовником не порушено принципів публічних закупівель, зокрема не дискримінації Учасників, адже умовами тендерної документації передбачено не лише наявність власного сервісного центру, а й можливість кожного учасника надати Угоду з сервісними центрами на гарантійне та сервісне обслуговування у м. Хмельницький. Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, Ви, як і будь який потенційний Учасник маєте право та можливість укласти угоду з сервісним центром на обслуговування обладнання, яке закуповується, в тому числі у м. Хмельницький. Вимогами тендерної документації не передбачено, що сервісне та гарантійне обслуговування може бути здійснене лише в авторизованих сервісних центрах виробника в Україні. Отже, враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності вносити зміни в тендерну документацію! Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді:
22.08.2024 09:32