• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Страхові послуги (Послуги з проведення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів) за кодом ДК 021:2015 66510000-8 Страхові послуги

Закупівля проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами). Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015 66516100-1 – Послуги зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту. Відповідно до вимог підпункт 196.1.3 пункту 196.1 статті 196 Податкового кодексу України: не є об'єктом оподаткування операції з надання послуг із страхування, співстрахування або перестрахування особами, які мають ліцензію на здійснення страхової діяльності відповідно до закону, а також пов'язаних з такою діяльністю послуг страхових (перестрахових) брокерів та страхових агентів.

Торги відмінено

53 932.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 539.32 UAH
Період уточнення: 16.08.2024 12:23 - 22.08.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 68f192303caa4ffc8a77a0dff95c06f5
Дата опублікування: 19.08.2024 11:24
Опис: Шановний замовнику! В такому разі чим перед Вами завинили СК - асоційовані члени МТСБУ, які мають ТАКЕ Ж САМЕ ПРАВО укладати ВНУТРІШНІ ДОГОВОРИ. 5.1. Асоційовані члени - це страховики, які: - мають ліцензію на здійснення обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності; - визнають та виконують положення цього Статуту, договору про співпрацю з Бюро у сфері обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності за внутрішніми договорами, внутрішніх нормативних документів та рішення органів управління Бюро, прийнятих у межах їх повноважень; - сплачують членські внески згідно з рішеннями Загальних зборів членів Бюро та/або Президії, у випадках, передбачених цим Статутом; - сплатили до централізованого страхового резервного фонду захисту потерпілих у ДТП (далі - фонд захисту потерпілих) базовий гарантійний внесок у розмірі, визначеному положенням про фонд захисту потерпілих; - здійснюють відрахування та додаткові гарантійні внески до фондів МТСБУ (крім фонду страхових гарантій) згідно з положеннями про ці фонди. Асоційовані члени мають право укладати внутрішні договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності, дія яких поширюється тільки на територію України. Все ж таки просимо Вас переглянути дану вимогу та видалити вимогу про повне членство.
Відповідь: в розділі 5 Статуту Моторного (транспортного) страхового бюро України (далі - МТСБУ) (загальнодоступне на сайті https://mtsbu.ua/about/statute) зазначено: «Страховики можуть входити до складу Бюро як асоційовані та повні його члени». Тобто, бути повним членом МТСБУ може бути будь-який Страховик, при умові дотримання ним вимог пункту 5.2 розділу 5 даного Статуту. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 19.08.2024 17:27
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: a7eeaf4a0e01406481d76102b423bdea
Дата опублікування: 19.08.2024 07:41
Опис: Шановний Замовнику, просимо видалити з ТД вимоги, що є дискримінаційними, а саме: 3. Учасник повинен мати розгалужену мережу філій (структурних підрозділів) у кожному обласному центрі України... 4. Наявність в кожній такій філії (структурному підрозділу) відділу врегулювання збитків страховика з можливістю виїзду аварійного комісара страхової компанії-учасника на кожне ДТП за участю застрахованого транспортного засобу страхувальника для визначення причин настання страхового випадку та розміру збитків. Наявність співробітника, виконуючого функції оглядової роботи, підтвердити копією наказу про призначення на таку посаду або іншим документом. 8. Надати довідку в довільній формі про підтвердження того, що станом за 2023 рік гарантійний фонд страховика (Учасника) становить більше 300 000 000,00 грн. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі мають здійснюватись за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. При цьому учасником процедури закупівлі могла бути будь-яка фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка письмово підтвердила намір взяти участь у процедурі закупівлі та/або подала пропозицію конкурсних торгів, або цінову пропозицію, або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги Замовника у Тендерній документації щодо наявності у страховика розгалуженої мережі філій (структурних підрозділів) у кожному обласному центрі України та наявність в кожній такій філії (структурному підрозділу) відділу врегулювання збитків страховика з можливістю виїзду аварійного комісара страхової компанії-учасника на кожне ДТП за участю застрахованого транспортного засобу страхувальника для визначення причин настання страхового випадку та розміру збитків (аявність співробітника, виконуючого функції оглядової роботи, підтвердити копією наказу про призначення на таку посаду або іншим документом) - не передбачені (не встановлені) положеннями Законів та нормативно-правових актів, що регулюють страхову діяльність в Україні, та за дотримання (або не дотримання) яких страховикам надавалось би (або обмежувалось би) право укладати зі страхувальниками договори страхування. На сьогодні кожен потенційний Учасник може мати і законодавством не заборонено, відповідні Договори про надання страхових агентських послуг з тією чи іншою організацією-надавачем таких послуг, згідно яких ці організації забезпечують надання послуг, зокрема: отримання документів від застрахованих осіб, надання їм консультацій, врегулювання страхових подій, тощо, по всій території України. Звертаємо увагу, що страхові випадки при наданні послуг з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на всій території України більшістю страховиків супроводжуються та врегульовуються цілодобовою асистанською службою (з наявним безкоштовним телефонним зв’язком), а страхові виплати здійснюються на підставі надісланих заяв та наданих документів, що підтверджують факт настання страхового випадку та інших документів, передбачених чинним законодаством, шляхом перерахування грошових коштів страхової виплати за вказаними у заяві банківськими реквізитами, крім того, починаючи з 07.02.2018 забезпечується можливість укладання внутрішніх договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (які діють виключно на території України) в електронній формі. Тим більше, враховуючи нинішню ситуацію в країні, більшість страхових компаній надають послуги віддаленого врегулювання збитків, що дозволяє істотно заощадити час клієнта. Наша компанія, як потенцйний учасник, має укладений договір про надання ЕКСПЕРТНИХ ПОСЛУГ, який діє ПО ВСІЙ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ, що дає можливість швидко та вчасно прибути на місце ДТП та зробити огляд пошкодженого майна і оцінку понесених збитків. Якщо мати паперовий поліс - це бажання Замовника, то наші фахівці готові за рахунок нашої компанії надати їх Замовнику якнайшвидше за вказаною адресою в будь-який доступний спосіб (особисто, кур'єром, НП і т.д.). Тим більше, що саме в Чернігові наша компанія має підрозділ, що дає нам можливість надати послуги страхування швидко та якісно. Що стосується відповідності таким критеріям, як - станом за 2023 рік гарантійний фонд страховика (Учасника) становить більше 300 000 000,00 грн., повідомляємо, щозгідно положень чинного законодавства страхові компанії не зобов’язані мати зазначені Вами фінансові показники. Слід наголосити, що ні ЗУ «Про публічні закупівлі», ні ЗУ «Про страхування» чи іншим нормативним документом не передбачені вимоги, які зазначив Замовник у ТД. Якщо говорити про страхові компанії, то вимоги до платоспроможності Страховика встановлені Законом України «Про страхування» та нормативними актами Національного банку України. Вимоги до активів страховика, включаючи вимоги до активів на покриття технічних резервів, встановлені Положенням про встановлення вимог щодо забезпечення платоспроможності та інвестиційної діяльності страховика, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 29.12.2023 № 201. Національний банк України за результатами звітності страховиків підтверджує або не підтверджує дотримання страховими компаніями вимог до платоспроможності страховика (в тому числі обов’язкові фінансові нормативи), встановлені законодавством, в частині: наявності сплаченого статутного фонду для страховиків-резидентів та наявності гарантійного фонду страховика; перевищення фактичного запасу платоспроможності страховика над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності; наявності гарантійного фонду страховика; нормативу платоспроможності та достатності капіталу; нормативу ризиковості операцій; нормативу якості активів Також Національний банк України надає підтвердження в частині адекватності та достатності страхових резервів страховика (адекватністю зобов’язань страховика вважається достатність визнаних страхових зобов’язань для здійснення майбутніх страхових виплат та/або виплат викупних сум за укладеними договорами страхування, та витрат, пов’язаних з виконанням таких договорів). Нами, як потенційним учасником, дотримано усіх вимог платоспроможності страховика, про що є відповідні підтвердження від Національного Банку України. Крім того, наша компанія є фінансово надійною (стійкою) страховою компанією відповідно Вимог до рейтингів фінансової надійності (стійкості) страховиків та перестраховиків-нерезидентів, що підтверджено одним з національних рейтингових агентств, але через встановлені Замовником дискримінаційні вимоги ми не можемо взяти участь в закупівлі. Впевнені, що маємо можливість надати послуги страхування за вказаним в закупівлі видом страхування та для вказаної в технічному завданні кількості застрахованих тразпортних засобів, а також відшкодувати збитки у разі настання страхового випадку. Виходячи з вищесказаного, просимо Вас внести зміни та усунути дискримінаційні вимоги, що встановлені в Тендерній документації. Заздалегідь вдячні!
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Надаємо обгрунтовну відповідь на вашу вимогу: У нас, як Замовника в сфері оборонних закупівель, виникла потреба/необхідність в закупівлі страхових послуг (Послуг з проведення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів). У відповідності до потреби, враховуючи функції і завдання, що виконуються нашою установою в умовах воєнного часу, а також факт використання нами державного майна (транспортних засобів) та забезпечення наших потреб за рахунок коштів державного бюджету, - було сформовано технічні характеристики/вимоги до предмету закупівлі з урахуванням принципів здійснення оборонних закупівель, визначених Законом України «Про оборонні закупівлі». З метою забезпечення захищеності від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, ми не розглядаємо залучення третіх осіб до виконання умов договору по страхуванню, оскільки розголошення/надання інформації про нас, як військову частину іншим особам, може тягнути загрозу нашій безпеці. Тому в технічних вимогах і було визначено наступні пункти: «3. Учасник повинен мати розгалужену мережу філій (структурних підрозділів) у кожному обласному центрі України, а також мати багатоканальну телефонну лінію екстреного зв’язку та сервісної підтримки для обслуговування страхувальників і потерпілих, що працює в цілодобовому режимі. Підтвердити довідкою в довільній формі, із зазначенням конкретної адреси підрозділів та номерів телефонів. 4. Наявність в кожній такій філії (структурному підрозділу) відділу врегулювання збитків страховика з можливістю виїзду аварійного комісара страхової компанії-учасника на кожне ДТП за участю застрахованого транспортного засобу страхувальника для визначення причин настання страхового випадку та розміру збитків. Наявність співробітника, виконуючого функції оглядової роботи, підтвердити копією наказу про призначення на таку посаду або іншим документом». Крім того, в проекті договору, що є додатком до оголошення про проведення спрощеної закупівлі і є його невід’ємною частиною, передбачена відповідальність Виконавця (Страховика) за якість, повноту, вчасність наданих послуг. А оскільки для врегулювання страхових подій, визначення причин настання страхового випадку і розміру збитків, надання консультацій, тощо ви плануєте залучати третю сторону, то питання відповідальності залишається неврегульованим, і це створює передумови для виникнення небажаних наслідків. Що стосується вимоги: «Надати довідку в довільній формі про підтвердження того, що станом за 2023 рік гарантійний фонд страховика (Учасника) становить більше 300 000 000,00 грн.» надаємо наступне обгрунтування: оскільки під час виконання основних завдань і функцій Державної прикордонної служби України ми використовуємо державне майно і на закупівлю послуги страхування будуть витрачені кошти з державного бюджету, ми повинні убезпечити себе від негативних ризиків і небажаних наслідків, а тому і запросили дану довідку. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 19.08.2024 17:01
Відповідь надана

Загльне

Номер: d5e446d635b6441f810daf2912a6393d
Дата опублікування: 18.08.2024 18:25
Опис: Шановний замовнику. Повне членство передбачено для надання послуг зі страхування за міжнародною системою автомобільного страхування «Зелена картка», що не є предметом закупівлі. Ви ж плануєте страхування за внутрішніми договорами. Просимо видалити вимогу про повне членство. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Надаємо обгрунтовну відповідь на вашу вимогу: в пункті 5.2 Статуту Моторного (транспортного) страхового бюро України (далі - МТСБУ) (загальнодоступне на сайті https://mtsbu.ua/about/statute) зазначено: «Повні члени - це страховики - члени Бюро, які: - виконали умови п. 5.1 цього Статуту (а саме: мають ліцензію на здійснення обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності; визнають та виконують положення цього Статуту, договору про співпрацю з Бюро у сфері обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності за внутрішніми договорами, внутрішніх нормативних документів та рішення органів управління Бюро, прийнятих у межах їх повноважень; сплачують членські внески згідно з рішеннями Загальних зборів членів Бюро та/або Президії, у випадках, передбачених цим Статутом; сплатили до централізованого страхового резервного фонду захисту потерпілих у ДТП базовий гарантійний внесок у розмірі, визначеному положенням про фонд захисту потерпілих; здійснюють відрахування та додаткові гарантійні внески до фондів МТСБУ (крім фонду страхових гарантій) згідно з положеннями про ці фонди.); - сплатили до централізованого страхового резервного фонду страхових гарантій гарантійний внесок у розмірі, визначеному положенням про фонд страхових гарантій; - здійснюють відрахування та додаткові внески фонду страхових гарантій МТСБУ згідно з положенням про цей фонд; - виконують вимоги договорів про співпрацю між ними та Бюро, угод, укладених Бюро з уповноваженими організаціями інших країн з страхування цивільно-правової відповідальності. Повні члени мають право укладати внутрішні договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності, дія яких поширюється на територію України, та договори міжнародного страхування, дія яких поширюється на території інших країн - членів міжнародної системи автомобільного страхування "Зелена картка".» Враховуючи вищезазначене, ваша пропозиція/вимога не може бути задоволена, оскільки повні члени МТСБУ мають право укладати внутрішні договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності, дія яких поширюється на територію України, та договори міжнародного страхування, дія яких поширюється на території інших країн - членів міжнародної системи автомобільного страхування "Зелена картка". Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 19.08.2024 10:57