-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Проведення технічого діагностування (експертного обстеження) та позачергового технічного огляду обладнання КП «Теплоенергетик» КМР»
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 р
Завершена
495 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 700.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 1 700.00 UAH
Період уточнення:
14.08.2024 16:34 - 20.08.2024 00:00
Відповідь надана
ПОВТОРНО!
Номер:
a04b6db03e0c46659c76299990ccc876
Дата опублікування:
19.08.2024 22:12
Опис:
В своєму попередньому звернені ми просили Вас внести зміни до тендерної документації, передбачивши можливість проведення або радіографічного, або ультразвукового контролю (як альтернативних), та відкорегувавши відповідним чином вимоги до обладнання, виконавців та документації, але Ви відповіли відмовою посилаючись на вимоги п.п. 1 п.6 розділу ІІІ НПАОП 0.00-1.81-18, слушно зазначивши, що «Контроль якості нерознімних з’єднань, що проводиться ПІД ЧАС монтажу, ремонту, модифікації (реконструкції та модернізації), їх складових частин здійснюється методами неруйнівного контролю (зовнішній огляд і вимірювання, ультразвуковий, радіографічний) і випробуваннями (визначення механічних властивостей нерознімного з’єднання)»
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з вимогами Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. N 687, ані технічний огляд, ані експертне обстеження ПІД ЧАС монтажу, ремонту, модифікації (реконструкції та модернізації) не проводяться, а отже вимоги п.п. 1 п.6 розділу ІІІ НПАОП 0.00-1.81-18 на проведення технічного огляду та експертного обстеження не розповсюджуються.
При цьому навіть зазначені Вами вимоги п.п. 1 п.6 розділу ІІІ НПАОП 0.00-1.81-18 не виключають можливість проведення ультразвукового контролю, як альтернативи радіографічному.
Зважаючи на вище викладене, ВДРУГЕ просимо Вас внести зміни до тендерної документації, передбачивши можливість проведення або радіографічного, або ультразвукового контролю, та відкорегувавши відповідним чином вимоги до обладнання, виконавців та документації.
Відповідь:
Стандарт ГСТУ 3-037-2003 "Посудини та апарати, що працюють під тиском. Методика
ультразвукового контролю зварних з’єднань" встановлює методику ручного ультразвукового
контролю:
- стикових зварних з'єднань виробу з товщиною стінки від 4 до 250 мм;
- кутових і таврових зварних з'єднань листових, циліндричних конструкцій, еліптичних і
кульових днищ з товщиною стінки елементів, що зварюються (деталей) від 6 до 120 мм.
ДСТУ EN ISO 17640:2022 "Неруйнівний контроль зварних швів. Ультразвуковий контроль.
Методи, рівні контролювання та оцінювання" (EN ISO 17640:2018, ІDT; ISO 17640:2018, ІDT)
визначає технологію ручного ультразвукового контролю зварних з'єднань, отриманих
зварюванням плавленням, у металевих матеріалах товщиною не менше 8 мм
На котлах нашого підприємства є необхідність перевірки зварних з’єднань стінки товщиною
менше 4 мм, що потребує саме радіографічного контролю.
Дата відповіді:
21.08.2024 14:26
Відповідь надана
Повторно
Номер:
0e8acb489d8440fb9d8b55f96fcf6560
Дата опублікування:
19.08.2024 14:58
Опис:
Посилаючись на вимоги пунктів 3 та 4 частини 2 статті 22, а також частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви відмовились задовольнити наше прохання – вилучити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання в складі тендерної документації сканкопії з оригіналу або копії чинного станом на дату розкриття тендерних пропозицій та виданого на ім’я Учасника сертифікату відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (або ISO 45001:2018).
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з вимогами пункту 2 частини 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У тендерній документації зазначаються такі відомості:»
«один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.»
При цьому в частині 2 статті 16 Закону України наведений ВИЧЕРПНИЙ перелік ВСІХ МОЖЛИВИХ кваліфікаційних критеріїв.
Знову нагадуємо Вам, що згідно з вимогами ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Також звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з вимогами частини 2 статті 23 Закону України «Про стандартизацію»: «Стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.»
При цьому в Україні існує законодавчо встановлена система підтвердження відповідності стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. Ця система базується на вимогах статті 21 Закону України "Про охорону праці", Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі - ПОРЯДОК). Згідно з цими нормативними документами підтвердженням відповідності стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки є дозвіл, форма якого наведена в додатку 1 до ПОРЯДКУ.
Зважаючи на вище викладене ВДРУГЕ просимо Вас вилучити з тендерної документації зазначену вище дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Згідно п. 6 ст. 23 «Закону України про публічні закупівлі» : «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.».
Згідно вищезазначеного Ваше право, як учасника, подати документ-еквівалент до сертифікату відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (або ISO 45001:2018).
Дата відповіді:
19.08.2024 15:09
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
8357e2a2f2a24f9d87d1b1aaf0a24177
Дата опублікування:
15.08.2024 15:51
Опис:
В тендерній документації зазначено, що учасник повинен мати переносний автономний рентгенівський імпульсний апарат та надати в складі тендерної пропозиції сканкопію з оригіналу або копії чинного станом на дату розкриття тендерних пропозицій Атестату про акредитацію та додатку до Атестату (сфера акредитації випробувальної лабораторії), виданий Національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ EN ISO/IEC 17025 власної або залученої на підставі договору випробувальної лабораторії (сфера акредитації повинна містити, зокрема наступні об’єкти: радіографічний метод (RT)), сканкопія з оригіналу або копії діючої ліцензії ДІЯРУ на використання джерел іонізуючого випромінювання, виданої на ім’я учасника уповноваженим органом, зокрема: використання переносного автономного рентгенівського імпульсного апарату, посвідчення (сертифікат) фахівця з неруйнівного контролю радіографічним (RT) методом не нижче ІІ рівня кваліфікації в секторі 7 за ДСТУ EN ISO 9712 (або ISO 9712 або EN ISO 9712) або в секторі 7 за НПАОП 0.00-1.63-13, в секторі 13 за НПАОП 0.00-1.63-13
Звертаємо Вашу увагу на те, що існуючими організаційно-методичними документами передбачено застосування ультразвукового та радіографічного контролю, як альтернативних один одному.
Зважаючи на це просимо внести зміни до тендерної документації, передбачивши можливість проведення або радіографічного, або ультразвукового контролю, та відкорегувавши відповідним чином вимоги до обладнання, виконавців та документації.
Відповідь:
Обладнання, що експлуатується у Замовника морально застаріле, має велику кількість годин
напрацювання та технічно зношене, тому дуже часто воно потребує проведення ремонтних робіт,
в тому числі, із застосуванням зварювання.
Нормами п.7 Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного
обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки,
який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. N 687,
встановлено, що ТЕХНІЧНИЙ ОГЛЯД ПРОВОДИТЬСЯ З МЕТОЮ ВИЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ
виготовлення, монтажу, РЕМОНТУ, реконструкції і модернізації, умов та строку подальшої
безпечної експлуатації устатковання, оцінки технічного стану складових частин, деталей або їх
елементів, перевірки їх на відповідність технічним вимогам тощо.
Зауважимо, що згідно положень п.13 Порядку проведення технічного огляду, випробування
та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання
підвищеної небезпеки,
Технічний огляд устатковання проводиться у кілька етапів:
- вивчення експлуатаційних, конструкторських (проектних) і ремонтних документів (у разі
наявності);
- аналіз умов та режимів експлуатації;
- проведення огляду;
- ПРОВЕДЕННЯ ВИПРОБУВАННЯ, НЕРУЙНІВНОГО КОНТРОЛЮ, ЯКЩО ЦЕ
ПЕРЕДБАЧЕНО НОРМАТИВНО-ПРАВОВИМИ АКТАМИ З ОХОРОНИ ПРАЦІ,
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИМИ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНИМИ ДОКУМЕНТАМИ;
- оцінка технічного стану;
- визначення умов та строку подальшої експлуатації.
В даному випадку саме НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації
обладнання, що працює під тиском» регламентує проведення неруйнівного контролю, а саме:
положеннями п.п.3 п.1 розділу VIII НПАОП 0.00-1.81-18 передбачено, що технічний огляд
обладнання під тиском складається із зовнішнього, внутрішнього оглядів та гідростатичного
випробування. ПРИ ТЕХНІЧНОМУ ОГЛЯДІ ДОПУСКАЄТЬСЯ ВИКОРИСТОВУВАТИ
МЕТОДИ НЕРУЙНІВНОГО КОНТРОЛЮ, зокрема, метод акустичної емісії. Отже НПАОП 0.00-
1.81-18 передбачено використання методів неруйнівного контролю.
Враховуючи той факт, що обладнання, яке експлуатується у Замовника, морально застаріле,
має велику кількість годин напрацювання та технічно зношене, воно дуже часто потребує
проведення ремонтних робіт, в тому числі із застосуванням зварювання. При цьому, згідно з
положеннями п.п. 1 п.6 розділу ІІІ НПАОП 0.00-1.81-18 КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ НЕРОЗНІМНИХ
З’ЄДНАНЬ, ЩО ПРОВОДИТЬСЯ ПІД ЧАС монтажу, РЕМОНТУ, модифікації (реконструкції та
модернізації), їх складових частин ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ МЕТОДАМИ НЕРУЙНІВНОГО
КОНТРОЛЮ (ЗОВНІШНІЙ ОГЛЯД І ВИМІРЮВАННЯ, УЛЬТРАЗВУКОВИЙ,
РАДІОГРАФІЧНИЙ) І ВИПРОБУВАННЯМИ (ВИЗНАЧЕННЯ МЕХАНІЧНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ
НЕРОЗНІМНОГО З’ЄДНАННЯ). Фахівці з неруйнівного контролю мають бути сертифіковані. У
разі застосування радіографічних приладів контролю (радіоізотопних або рентгенівських
дефектоскопів) суб’єкт господарювання має отримати у встановленому законодавством порядку
ліцензію на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання.
Додатково повідомляємо, що проведення неруйнівного контролю під час технічного огляду
регламентує експлуатаційна документація обладнання (паспорт, настанова (інструкція) з монтажу
та експлуатації).
Дата відповіді:
19.08.2024 12:34
Відповідь надана
Приведення тендерної документації у відповідність
Номер:
486e9a70f2224d249b2c61c0eb466977
Дата опублікування:
15.08.2024 15:51
Опис:
В тендерній документації зазначено, що учасник повинен надати в складі тендерної документації сканкопію з оригіналу або копії чинного станом на дату розкриття тендерних пропозицій та виданого на ім’я Учасника сертифікату відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (або ISO 45001:2018).
Згідно з вимогами ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Зважаючи на те, що діючим законодавством не передбачена обов’язкова наявність у надавача послуг, що є предметом закупівлі, сертифікату відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (або ISO 45001:2018), просимо Вас вилучити з тендерної документації цю дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Керуючись нормами пункту 3 та пункту 4 частини 2 статті 22 та нормами частини 3 статті 22
Закону України «Про публічні закупівлі» замовник включив до вимог тендерної документації
необхідність надання учасниками в складі тендерних пропозицій сертифікату про відповідність
вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (або ISO 45001:2018).
Цей стандарт установлює ВИМОГИ ДО СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ охороною здоров’я і
БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ (далі ОЗіБП), а також містить настанови щодо їх застосування, щоб дати
змогу організації створити БЕЗПЕЧНІ та здорові УМОВИ ПРАЦІ НА РОБОЧОМУ МІСЦІ
(зокрема безпечні умови роботи експертів технічних з промислової безпеки та фахівців з
неруйнівного контролю під час проведення технічного діагностування (експертного обстеження)
та позачергового технічного огляду обладнання), запобігаючи травмам і погіршенню стану
здоров’я, що пов’язані з виробництвом, та активно вдосконалюючи свої показники діяльності у
сфері ОЗіБП.
Цей стандарт можна застосовувати до будь-якої організації, щоб покращити безпеку праці,
унеможливити небезпеки та зменшити ризики у сфері ОЗіБП.
На сьогоднішній день отримати сертифікат про відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019
(або ISO 45001:2018) може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності
до цього стандарту, тобто Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Дата відповіді:
19.08.2024 12:34