-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 5
Брикети торфові за ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо
Завершена
1 544 880.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 724.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 724.40 UAH
Період уточнення:
14.08.2024 16:32 - 23.08.2024 00:00
Відповідь надана
Незаконна вимога!!!
Номер:
cc7ad57258814ccaab9a431e35cf9886
Дата опублікування:
22.08.2024 10:06
Опис:
Учасник надає копію свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки - ця вимога якраз ПРЯМО стосується п.1 частини 2 ст.16 Закону - наявність обладнання і матеріально-технічної бази! Чи Ви стверджуєте, що вага не відноситься до обладнання? Що це тоді по-вашому? Товар? Предмет закупівлі? ВИ НАВМИСНО І ПРЯМО ПОРУШУЄТЕ ЗАКОН З МЕТОЮ ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ! Ви можете прописати собі куди-завгодно зважування - в сам договір чи документацію, але ВИМАГАТИ БУДЬ-ЯКІ ДОКУМЕНТИ щодо наявності обладнання і матеріально-технічної бази - це пряме свідоме порушення Закону! Тому вимагаємо прибрати НЕЗАКОННУ ВИМОГУ!!!
Відповідь:
Шановний учасник! Ми як замовник ні в якому разі не порушуємо Статтю 5. Закону. Та дотримуємось принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Та маємо бажання отримати товар в повному об'ємі ,крім того, відповідно до п.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації», також Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі,свідоцтво і сертифікати,які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації.
Враховуючи той факт ,що мова йде саме про відвантаження торфу, який є предметом закупівлі – Замовник вимагає наявність відповідної техніки, яке буде підтверджуватись чинним свідоцтвом про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки ,особливо беручи до уваги чималий обсяг.
Замовник залишає за собою право вимагати Надати у складі тендерної пропозиції чинне свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки
Дата відповіді:
23.08.2024 23:02
Відповідь надана
Вага - Замовник вимагає наявність відповідної техніки
Номер:
418cfd60489c42f38744b0f4cc9033ca
Дата опублікування:
20.08.2024 10:49
Опис:
Так ця вимога ЗАБОРОНЕНА ЗАКОНОМ!!!!! Ви самі ж підтверджуєте, що вимагаєте наявність відповідної ТЕХНІКИ!!! Тобто вимагаєте документи щодо обладнання і матеріально-технічної бази!!! Це пункт 1 частини 2 Статті 16 ЗАКОНУ!!! АЛЕ: У разі проведення відкритих торгів згідно з Постановою №1178 (зі змінами) для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником НЕ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ!!! Тобто Замовник при закупівлі ТВЕРДОГО ПАЛИВА НЕ ЗАСТОСОВУЄ вимоги щодо обладнання і матеріально-технічної бази (в тому числі - щодо ваги)!!! ЦЕ ПРЯМО ЗАБОРОНЕНО ЗАКОНОДАВСТВОМ!!! Тому вимагаємо усунути НЕЗАКОННУ ВИМОГУ!!!
Відповідь:
Шановний Учаснику . Встановлена вимога надання в складі тендерної пропозиції “Учасник надає копію свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, не стосується кваліфікаційних критерій,визначених п.1,2 частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дана вимога підтверджує точність зважування торфобрикету при поставці до Замовника , чим підтверджує кількість поставки товару .
Крім того, відповідно до п.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація може містити іншу інформацію,вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Дата відповіді:
22.08.2024 08:43
Відповідь надана
Зміни
Номер:
1056c3ee3bad45cc8b0904a96dc536a5
Дата опублікування:
19.08.2024 20:29
Опис:
Просимо пояснити, чому Замовник вказує у Протоколі 31 про зміни, які НЕ ВНОСИТЬ до додатку 1?
Відповідь:
Шановний Учасник внесено зміни у Додаток 1 Розділу 4 Пункту 7 вимагається: "Лист- згода на обробку, використання , поширення та доступ до персональних даних,довільної форми на фірмовому бланку"
Дата відповіді:
20.08.2024 08:49
Відповідь надана
Незаконна вимога
Номер:
64775146e62746099d5a003cb354e9fe
Дата опублікування:
19.08.2024 18:13
Опис:
Щодо відповіді, вказаної вище - Ви ставите НЕЗАКОННУ ВИМОГУ не до предмету закупівлі, а до наявності законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки! Ви не купуєте засоби вимірювальної техніки, тому вимога про те, що "Учасник надає до своєї пропозиції підтверджує наявність законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, надає копію свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки.", є НЕЗАКОННОЮ!!! Дана вимога є незаконною, оскільки відноситься до пункту 1 частини 2 статті 16 Закону, а у разі проведення відкритих торгів згідно з Постановою №1178 (зі змінами) для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються! Просимо прибрати незаконну вимогу щодо засобів вимірювальної техніки!
Відповідь:
Шановний Учасник! У Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та інших нормативно-правових актах у сфері метрології є норма про те,що усі ваги,які використовуються під час торговельно-комерційних операцій, підлягають обов’язковій повірці один раз на рік. Як що зважувальний пристрій не пройшов цю процедуру ,він не повинен бути допущений до експлуатації. Ми як Замовник, хочемо получити товар в повному обсязі,як що у заводу який виготовляє брикет,не має законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки,то виникає питання яким чином проходять відвантаження торфу .
Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі,свідоцтво і сертифікати,які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації.
Враховуючи той факт ,що мова йде саме про відвантаження торфу,який є предметом закупівлі – Замовник вимагає наявність відповідної техніки,яке буде підтверджуватись чинним свідоцтвом про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки ,особливо беручи до уваги чималий обсяг.
Замовник залишає за собою право вимагати Надати у складі тендерної пропозиції чинне свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки.
Дата відповіді:
20.08.2024 10:08
Відповідь надана
Незаконна вимога
Номер:
5777c5185ad4425685fd0077dde80dd5
Дата опублікування:
18.08.2024 16:59
Опис:
Враховуючи, що Замовник не забезпечений зважувальним обладнанням, то Учасник надає до своєї пропозиції підтверджує наявність законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, надає копію свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки.
Дана вимога є незаконною, оскільки відноситься до пункту 1 частини 2 статті 16 Закону, а у разі проведення відкритих торгів згідно з Постановою №1178 (зі змінами) для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються!
Вимагаємо прибрати НЕЗАКОННУ вимогу!
Відповідь:
Шановний Учасник! На Ваше звернення відповідаємо. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі " від 25.12.2015 №922-VII(далі-Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні ,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, утому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби –плани,креслення,малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону №922.
Так, виходячи зі змісту цієї норми,для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним,якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності,сертифікатів якості тощо. Ми як Замовник вважаємо за необхідність переконатися що товар який є предметом закупівлі, буде поставлений в тій кількості яка повинна відповідати ТД.
Таким чином,можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи інших документів передбачена нормами чинного законодавства,зокрема Законом №м 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно правовими актами.
Дата відповіді:
19.08.2024 14:13
Відповідь надана
Згода про персональні дані
Номер:
93c167d8a8ad49faac41c96aada20cc2
Дата опублікування:
18.08.2024 16:31
Опис:
Доброго дня. Питання щодо персональних даних.
Згідно Розділу 5 пункту 2 (Інша інформація), зазначено:
"Факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі тендерної пропозиції.
В усіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію, жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі тендерної пропозиції."
Водночас, згідно Додатку 1 Розділу 4 Пункту 7 вимагається:
"Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, довільної форми на фірмовому бланку."
Поясніть, чому в одному місці документації "жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі тендерної пропозиції", а в іншому - потрібно надати "Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, довільної форми на фірмовому бланку"? У Вас одна вимога прямо суперечить іншій! Просимо привести документацію у відповідність!
Відповідь:
Шановний Учасник в ТД буде внесено зміни,потрібно прибрати у Додатку 1 Розділу 4 Пункту 7 вимагається: "Лист- згода на обробку, використання , поширення та доступ до персональних даних,довільної форми на фірмовому бланку"
Дата відповіді:
19.08.2024 15:01
Відповідь надана
18т
Номер:
366712df443443559d8e1497ac76ffc2
Дата опублікування:
16.08.2024 13:46
Опис:
Доброго дня.
Чи обов'язково возити саме по 9-18т? Наприклад, 72т у Вас вказано 18+18+18+18т. Чому не можна привезти 24+24+24т?
Відповідь:
Шановний Учасник! На ваше звернення відповідаємо. Поставка згідно заявок закладів . Так як не всі заклади мають можливість прийтяти замовлення повністю за одну доставку.
Дата відповіді:
19.08.2024 13:10