• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Рекламні послуги (послуги з розміщення рекламних матеріалів в соціальних мережах Facebook, Instagram сторінок Ощадбанку та «ОщадБізнес» і в LinkedIn сторінки Ощадбанку)

Завершена

1 826 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 13.08.2024 16:02 - 23.08.2024 18:00
Відповідь надана

Запит на зміну вимог до аналогічних договорів

Номер: e419f8b665cb4eafaf475cfd7862d7b3
Дата опублікування: 23.08.2024 10:13
Опис: 1. У тендерній документації вказані вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів у сфері реклами в соціальних мережах Facebook та Instagram з охопленням не менше 50 тисяч користувачів. Законність таких вимог залежить від того, наскільки вони відповідають загальним принципам публічних закупівель, а саме, відповідност ст. 5 закону України ""Про публічні закупівлі", принципів: - Пропорційність: Вимоги повинні бути пропорційними до предмету закупівлі і не створювати невиправданих бар'єрів для участі; - Недискримінація: Вимоги не повинні створювати несправедливих обмежень для учасників. 2. Запит на зміну вимог до аналогічних договорів Шановні члени тендерного комітету! Ми зацікавлені у участі в тендері на надання послуг з реклами у соціальних мережах Facebook та Instagram. Ознайомившись з тендерною документацією, звертаємо вашу увагу на вимогу щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів, зокрема, наявності не менше 50 тисяч підписників на відповідних акаунтах у Facebook та Instagram. Зважаючи на те, що ми маємо значний досвід успішного виконання аналогічних робіт для облікових записів з меншою кількістю підписників (20-25 тисяч), пропонуємо розглянути можливість зниження вимоги щодо кількості підписників до більш реалістичного рівня. Це дозволить розширити коло учасників тендеру та сприяти чесній конкуренції, відповідно до принципів Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо вас врахувати наше прохання та внести відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за розуміння та сподіваємось на позитивний розгляд нашої пропозиції.
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Повідомляємо Вам, що сумарна кількість підписників сторінок Ощадбанку в Фейсбук та Інстаграм складає близько 500 тис. Сумарна кількість підписників згідно вимог Тендерної документації складає близько 10% від нашої фактичної кількості - 50 тис. Тому така вимога є більш ніж справедливою та відповідає загальним принципам прозорої конкурентної та ефективної закупівлі.
Дата відповіді: 23.08.2024 11:35
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 50bfe42a54474b01a8dea29ed419588c
Дата опублікування: 19.08.2024 16:22
Опис: Скажіть, будь ласка, щомісячне просування вакансій основної сторінки в linkedin показник 490 - це клік по вакансії в кампанії на просування вакансій, або це може бути клік з поста з вакансією на взаємодію або трафік?
Відповідь: Вітаємо, шановний Учаснику! Щомісячне просування вакансій основної сторінки в linkedin – це клік з поста з вакансією на взаємодію або трафік.
Дата відповіді: 23.08.2024 10:47
Відповідь надана

уточнення п.1. Розділу ІІІ

Номер: c3713295ba7447fbacdd3a3660550c8f
Дата опублікування: 15.08.2024 11:02
Опис: Перпррошуємо, у попередньому запитанні мали на увазі пп. 3 та пп.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації
Відповідь: У зазначених вами пунктах Тендерної документації інформація викладена вірно: 1) пп. 3. п. 5 Розділу ІІІ «Вимоги з підготовки тендерної пропозиції» - важлива сумарна кількість (ФБ+Інста); 2) пп. 4. п. 5 Розділ ІІІ «Вимоги з підготовки тендерної пропозиції» - важлива кількість підписників саме Інста – не менше ніж 15 тис.
Дата відповіді: 16.08.2024 14:35
Відповідь надана

Уточнене до підпункту 3 та 4 п. 5 розділу ІІІ ТД

Номер: 3f22b858dae4411282eaf763505f1cfb
Дата опублікування: 15.08.2024 10:49
Опис: Уточніть, будь ласка, у підпунктах 3 та 4 п. 5 розділу ІІІ ТД мається на увазі підтвердження окремими договорами досвіду ведення двох соціальних мереж Facebook та Instagram з кількістю підписників не менш ніж 50 000 одночасно та досвід ведення лише однієї соціальної мережі Instagram з кількістю підписників не менш ніж 15 000 чи можливо допущена опечатка чи один із підпунктів зайвий?
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! У зазначених вами пунктах Тендерної документації інформація викладена вірно: 1) пп. 3. п. 5 Розділу ІІІ «Вимоги з підготовки тендерної пропозиції» - важлива сумарна кількість (ФБ+Інста); 2) пп. 4. п. 5 Розділ ІІІ «Вимоги з підготовки тендерної пропозиції» - важлива кількість підписників саме Інста – не менше ніж 15 тис.
Дата відповіді: 16.08.2024 14:35