• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Технічний нагляд по об’єкту: «Реконструкція лікувального корпусу КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР (літера Е-7) по вул. Перемоги,80 в м. Запоріжжя пошкодженого внаслідок збройної агресії». Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Завершена

4 126 122.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 630.61 UAH
Період уточнення: 13.08.2024 15:40 - 25.08.2024 00:00
Відповідь надана

Участь консорціуму у закупівлі

Номер: 6524a2c24c1042bb91b3208f44c98dd8
Дата опублікування: 22.08.2024 21:39
Опис: Для виконання всіх кваліфікаційних вимог, щодо участі у закупівлі фірма резидент створила консорціум із фірмою нерезедентом. 1. Чи може консорціум подати заявку на участь закупівлі з особистого кабінету одного з учасників консорціуму за умови, що у підписанта заяки(резедента) є належне завірене доручення від нерезедента. 2. Чи при підписання угоди, щодо виконання робіт зз надання послуг, вимагається реєстрація консорціуму як окремої юридичної особи, чи договір може підписати один з учасників консорціуму за умови, що у підписанта (резедента) є належне завірене доручення від нерезедента.
Відповідь: Доброго дня! 1. Законодавство України допускає участь у публічних закупівлях консорціумів, при цьому, якщо до консорціуму входить хоча б одна юридична особа-резидент України, то для участі в публічних закупівлях консорціум повинен мати статус юридичної особи. Таким чином, участь у закупівлі повинна здійснюватись з особистого кабінету консорціуму-зареєстрованої юридичної особи. 2. Так, вимагається реєстрація консорціуму як окремої юридичної особи. Законодавство України допускає участь у публічних закупівлях консорціумів, при цьому, якщо до консорціуму входить хоча б одна юридична особа-резидент України, то для участі в публічних закупівлях консорціум повинен мати статус юридичної особи. Для підписання договору за результатами закупівлі одним з учасників консорціуму, такий учасник повинен мати належне завірене доручення (довіреність) саме від керівника консорціуму на здійснення відповідних дій.
Дата відповіді: 23.08.2024 13:13
Відповідь надана

Уточнення вимог щодо Наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічного досвіду.

Номер: f2b4dbc6a3b44d768ea90fa7bea041bd
Дата опублікування: 15.08.2024 18:52
Опис: Шановний Замовнику! Пунктом 5 Додатка 2 до тендерної документації передбачено, що до довідки про виконання аналогічного (их) договору (ів), надати оригінал або належним чином завірену копію не менше 3 аналогічного договору (з додатками, специфікаціями, у разі їх наявності (із вартістю виконання договору не менше 15 % від очікуваної вартості даної закупівлі). Акти виконаних робіт ( послуг) в повному обсязі до наданого договору. Аналогічний (ні) договір(ори) повинні містити документ що підтверджує факт введення об’єкту будівництва в експлуатацію або документ, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації. З метою уникнення непорозумінь при оцінці тендерних пропозицій, а також уникнення оскаржень вимог тендерної документації в Антимонопольному комітеті України просимо надати уточнюючу інформацію з наступних питань, а саме: - Чи повинні аналогічні договори бути виконані в повному обсязі або допускається виконання поточних договорів у розмірі не менше 15% від очікуваної вартості? - Яким чином аналогічний (ні) договір(ори) повинні містити документ що підтверджує факт введення об’єкту будівництва в експлуатацію або документ, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації? Документ, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації згідно чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності не може будь-яким чином міститися у договорах.
Відповідь: Пунктом 5 Додатка 2 до тендерної документації , внесені зміни, щодо підтвердження готовності об’єкту до експлуатації
Дата відповіді: 17.08.2024 19:15
Відповідь надана

Наявність затвердженої проектної документації

Номер: b658320bf7f34a0287e55951597403cc
Дата опублікування: 15.08.2024 18:31
Опис: Звертаємось з проханням до замовника уточнити наступну інформацію щодо предмета закупівлі, а саме: - Чи в наявності у замовника затверджена в установленому законодавством поряду проектна документація по об’єкту «Реконструкція лікувального корпусу КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР (літера Е-7) по вул. Перемоги,80 в м. Запоріжжя пошкодженого внаслідок збройної агресії»? - чи завантажено проектну документацію, у тому числі відомості про координати поворотних точок меж контурів об’єктів будівництва, їх висотності, відомості про розрахунок класу наслідків (відповідальності), відомості про техніко-економічні показники об’єкта будівництва, генеральний план об’єкта будівництва на топографічній основі, через електронний кабінет Електронної системи до Реєстру будівельної діяльності відповідно до Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 року № 681 по об’єкту «Реконструкція лікувального корпусу КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР (літера Е-7) по вул. Перемоги,80 в м. Запоріжжя пошкодженого внаслідок збройної агресії», як це передбачено пунктом 9 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (зі змінами) ? Якщо так просимо надати її номер у форматі PD00:0000-0000-0000-0000.
Відповідь: Проектна документація по об’єкту «Реконструкція лікувального корпусу КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР (літера Е-7) по вул. Перемоги,80 в м. Запоріжжя пошкодженого внаслідок збройної агресії» розроблена та затверджена з урахуванням вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (зі змінами), Наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 16.05.2011 №45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» (зі змінами), Постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (зі змінами) та завантажена через електронний кабінет Електронної системи до Реєстру будівельної діяльності відповідно до Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 року № 681. Відповідно до п. 10 ст. 221 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» «Відомості, що містяться в електронній системі, є достовірними, а також відкритими і загальнодоступними» та «Доступ до проектної документації на будівництво об’єктів здійснюється у режимі читання без можливості копіювання із застереженням, що така проектна документація є об’єктом авторського права відповідно до розділу VI Закону України "Про архітектурну діяльність".»
Дата відповіді: 17.08.2024 19:14
Відповідь надана

Наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного досвіду.

Номер: 878a111d64d540fda1149383b306095a
Дата опублікування: 15.08.2024 13:29
Опис: Шановний Замовнику! Пунктом 5 Додатка 2 до тендерної документації передбачено, що під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт, виконаного аналогічного договору з виконання робіт/надання послуг з технічного нагляду по будівництву(капітального ремонту /реконструкції об’єктів ), а також класом наслідків не менше СС2, з виконання робіт/надання послуг з технічного нагляду по будівництву. Звертаємось з проханням уточнити за якими критеріями буде оцінюватись співставність за складом та характером робіт виконаний аналогічний договір з виконання робіт/ надання послуг з технічного нагляду? Чи означає це, що Учасник повинен надати аналогічний виконаний договір, умовами якого передбачені обов’язки ідентичні обов’язкам, викладеними у проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації)?
Відповідь: Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт, виконаного аналогічного договору з виконання робіт/надання послуг з технічного нагляду по будівництву(капітального ремонту /реконструкції об’єктів ), а також класом наслідків не менше СС2, з виконання робіт/надання послуг з технічного нагляду по будівництву, а саме здійснення технічного нагляду під час реконструкції/капітального ремонту будівель.
Дата відповіді: 17.08.2024 19:13
Відповідь надана

Наявність працівників відповідної кваліфікації.

Номер: c1bcdcbfac8e4390804d4cb3b27d324a
Дата опублікування: 15.08.2024 13:17
Опис: Шановний Замовнику! Пунктом 4 Додатка 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або трудових договорів з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Чи буде підтвердженням правовідносин Учасника з відповідними працівниками наявність цивільно-правових угод (договорів), укладених між учасником та працівником?
Відповідь: Так, наявність цивільно-правових угод (договорів) укладених між Учасником процедури закупівлі та працівником є підтвердження правовідносин Учасника з відповідальними працівниками.
Дата відповіді: 17.08.2024 19:13
Відповідь надана

Наявність дискримінаційних вимог

Номер: 0f05986152b64f3a9983d0f9b6e70208
Дата опублікування: 15.08.2024 13:10
Опис: Шановний Замовнику! Пунктом 4 Додатка 2 до тендерної документації передбачено, що до переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відноситься зокрема інженер-проектувальник у кошторисній частині (надати діючий кваліфікаційний сертифікат). Ця вимога є не обґрунтованою та такою що порушує принципи законодавства у сфері публічних закупівель в частині недискримінації та рівноправності всіх учасників конкурсних торгів. В обґрунтування вищевикладеного повідомляємо, що до завдань та обов’язків інженера-проектувальника з кошторисної документації, згідно Зміни № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників затвердженої Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України 27.01.2014 № 26 належить розроблення розділу проекту – кошторисна документація або окремі його частини при проектуванні об’єктів відповідно до отриманого завдання; визначення в установленому законодавством порядку кошторисну вартість усіх видів робіт на всіх стадіях проектування об’єктів; виконання необхідних розрахунків та обґрунтування для визначення вартості об’єкту будівництва; забезпечення відповідності проектних рішень отриманому завданню проектним рішенням інших розділів або частин проекту; здійснення розроблення, перегляд та уточнення ресурсних елементних кошторисних норм за елементами нормування (витрати праці, середній розряд робіт, час експлуатації будівельних машин і механізмів, витрати матеріальних ресурсів) з урахуванням досліджень у сфері технології та організації будівельного виробництва; захист проектних рішень при проходженні експертизи та внесення коректив на основі наданих висновків; проведення моніторингу результатів використання нових норм, аналізує результати їх впровадження; підписання кошторисної документації та передає її відповідальній особі; участь у розробленні завдань щодо проектних рішень в частині кошторисної документації; участь у зборі необхідної інформації для розробки кошторисної документації; використання комп’ютерної техніки і зовнішніх пристроїв до неї, програмне забезпечення для створення, зберігання, обробки інформації; застосування в роботі інформаційно-комунікаційні технології, відповідні комп’ютерні програми і бази даних. До обов’язків технічного нагляду ні законодавством, ні предметом закупівлі, ні умовами проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) не передбачено розроблення будь-якої проектної документації. Тому саме, з метою запобігання оскаржень тендерної документації в антимонопольному комітеті України, звертаємось до Замовника з проханням внести зміни до тендерної документації шляхом виключення обов’язкової наявності у учасника інженера-проектувальника у кошторисній частині (надати діючий кваліфікаційний сертифікат). Відповідь просимо надати в установлений законодавством термін. Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Питання здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури врегульовані Постановою Кабінету Міністрів від 11 липня 2007 № 903. Порядком, який затверджено цією постановою, встановлені обов'язки і права осіб (фізичних або юридичних), які здійснюють технічний нагляд. Технічний нагляд здійснюють особи, які мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною комісією кваліфікаційний сертифікат. До основних обов'язків технагляду належить контроль за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контроль за якістю та обсягами виконаних робіт. У межах зазначених обов'язків особи, що здійснюють технагляд, проводять, зокрема, перевірку: наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об’єкта, — технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо; відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів; відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації; ведуть облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками; проводять разом з підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів; повідомляють підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів; оформляють акти робіт, виконаних з недоліками; виконують інші функції, пов’язані з технічним наглядом на відповідному об’єкті. Таким чином, обов'язками технагляду не передбачені питання перевірки вартості будівництва на стадії складання договірних цін, відомостей ресурсів, перевірки цін на трудові і матеріально-технічні ресурси при визначенні вартості виконаних робіт, а отже і візування Актів КБ-2в. В Додатку 4 до тендерної документації викладений проект договору. В п.1.1. якого зазначено: «1.1. Предметом договору є виконання робіт, пов’язаних зі здійснення технічного нагляду (далі – Роботи) за виконанням будівельних робіт та перевіркою актів виконаних робіт (форми № КБ-2в та № КБ-3), а саме: Технічний нагляд по об’єкту: «Реконструкція лікувального корпусу КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР (літера Е-7) по вул. Перемоги, 80 в м. Запоріжжя пошкодженого внаслідок збройної агресії». Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (далі – Об’єкт), які Виконавець у межах повноважень зобов’язується надати Замовнику, а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити їх в порядку та на умовах, визначених Договором.» Замовником будівництва є КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, яке в своєму штаті не має сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи, який би проводив перевірку актів виконаних робіт (форми № КБ-2в та № КБ-3). Замовник ставить перед Виконавцем робіт завдання не тільки контролювати якість та обсяги виконаних робіт, дотримання проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також перевіряти правильність визначення вартості виконаних робіт та послуг (форми № КБ-2в та № КБ-3). Саме для виконання цієї роботи і потрібна наявність у Виконавця сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи. В пункт 4 Додатка 2 до тендерної документації буде внесено виправлення, а саме: Інженер-проектувальник у кошторисній частині (надати діючий кваліфікаційний сертифікат) замінено на Інженер з проектно-кошторисної роботи (надати діючий кваліфікаційний сертифікат). Таким чином, Ваше прохання про внесення змін до тендерної документації шляхом виключення обов’язкової наявності у учасника інженера-проектувальника у кошторисній частині (надати діючий кваліфікаційний сертифікат) не може бути виконано. Замість цього буде уточнено професію фахівця, що буде зайнятий перевіркою актів виконаних робіт (форми № КБ-2в та № КБ-3).
Дата відповіді: 17.08.2024 19:12