• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 код 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуга з механізованого прибирання та підмітання автодорожнього переїзду філії «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»)

Торги відмінено

94 549.25 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 945.49 UAH
Період уточнення: 12.08.2024 15:34 - 19.08.2024 00:00
Відповідь надана

усунення порушень вимог діючого законодавства

Номер: 7fa34b35186349d0aff5d1f3a761c629
Дата опублікування: 15.08.2024 15:17
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, чи можливо усунути незаконні вимоги, які містяться в тендерній документації? Так, Додатком 2 до тендерної документації (таблиця 4) містяться вимоги до учасників-переможців щодо надання документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови переможцю процедури закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, зокрема «Інформаційну довідку або інформаційний лист з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (видана(-й) не пізніше двомісячної давнини відносно дати надання її Замовнику)», вимога підтверджує відсутність підстав, зазначених у підпункті 8 п. 47 Особливостей. Замовник встановив незаконну вимогу в цій частині, оскільки згідно абзацу 15 пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Враховуючи викладене, просимо привести тендерну документацію у відповідність вимогам діючого законодавства та видалити незаконну вимогу щодо Інформаційної довідки або інформаційного листа з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (видана(-й) не пізніше двомісячної давнини відносно дати надання її Замовнику)
Відповідь: Шановний Учасник, ознайомившись зі зверненням, надаємо наступні пояснення: 1. Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) в Україні запроваджено воєнний стан. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. З метою захисту та збереження інформації, що містяться в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, на час дії воєнного стану обмежено відкритий доступ до відомостей з цього реєстру, у зв’язку з чим відомості із зазначеного реєстру, станом на дату здійснення закупівлі, надаються у формі інформаційних листів. Враховуючи, що доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є загальнодоступним, а доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство – обмеженим, відомості визначені Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а саме відомостей щодо банкрутства суб’єкта господарювання) не можна вважати актуальними, а витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не є тим документом, що достовірно підтверджує факт чи визнаний в установленому законом порядку учасник банкрутом та чи стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. Беручи до уваги попередньо зазначене, з метою попередження негативних господарських наслідків та на підставі пункту 47 Особливостей, у Додатку №2 до тендерної документації, замовник вимагає «Інформаційну довідку або інформаційний лист з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (видана(-й) не пізніше двомісячної давнини відносно дати надання її Замовнику).». Визначений документ видається міжрегіональним управлінням Міністерства Юстиції або Міністерством юстиції України за відповідним запитом (письмовим або електронним) протягом доби з моменту отримання звернення. Також, згідно абзацу 15 пункту 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів!!! Беручи до уваги положення вищезазначених норм Особливостей та той факт, що доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство – обмеженим, інформація що в ньому міститься не є публічною, тому замовник має законне право вимагати «Інформаційну довідку або інформаційний лист з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство». Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 17.08.2024 15:18