• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбуки і багатофункціональні пристрої

Ноутбуки і багатофункціональні пристрої

Завершена

679 955.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 400.00 UAH
Період уточнення: 02.07.2018 13:27 - 07.07.2018 18:00
Відповідь надана

Лист, що підтверджує наявність сервісного центру

Номер: 3a849d6a3df347729e0a07c874954d7a
Дата опублікування: 06.07.2018 18:05
Опис: Доброго дня. В оновленній тендерній документації ви вказали, що вам потрібен - "Лист, що підтверджує наявність сервісного центру з вказанням адреси розташування і контактних номерів телефонів, із зазначенням осіб, що уповноважені здійснювати ремонтування техніки та часом реагування на звернення". Надайте, будь-ласка, роз'яснення, що ви конкретно маєте на увазі. Ви хочете отримати список авторизованних сервісних центрів виробника техніки, яку ви купляєте в усій Україні ? Якщо ви вимагаєте від Постачальника, щоб він одночасно був і Авторизованним сервісним центром виробника техніки, яку ви купляєте, то вам треба додатково вимагати від Постачальника і спеціальний документ, яким виробник підтверджує авторизацію сервісного центру Постачальника. Це може бути спеціальний сертифікат з лототипом виробника та підписом відповідного керівника в офісі виробника. Також Постачальник може підтвердить свої повноваження авторизованного сервісного центру, якщо він надасть вам посилання на офіційний сайт виробника або його головного сервісного партнера в Україні, а за цим посиланням ви потім маєте знайти назву фірми Постачальника.
Відповідь: На Ваш лист повідомляємо, що відповідно до вимог тендерної документації гарантійний термін на товар становить не менше ніж 12 місяців. Тому Замовником вимагається надання інформації про наявність сервісного центру з вказанням адреси розташування і контактних номерів телефонів, із зазначенням осіб, що уповноважені здійснювати ремонтування техніки та часом реагування на звернення. Зазначена інформація може бути підтверджена довідкою від учасника із вказанням необхідної інформації, додатково можуть надаватись інші документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам Замовника.
Дата відповіді: 09.07.2018 15:39
Відповідь надана

на період ремонту надати, протягом доби, для користування аналогічну модель на період гарантійного ремонту (2)

Номер: 1c829a398f864b21ab71055072609f28
Дата опублікування: 05.07.2018 18:03
Опис: Доброго дня. Ви відповіли на попереднє запитання - "що техніка надається в безоплатне користування на період гарантійного ремонту". Чи маєте ви на увазі, що Постачальник фактично повинен взяти на себе відповідальність за техніку, яку повинен нести сам виробник ? Чому Постачальник, а не виробник техніки повинен надавати техніку вам саме у безкоштовне користування ? Гарантійні зобов'язання на техніку Постачальник не може нести перед вами так, як з технікою ви повинні отримати офіційний гарантійний талон від виробника техніки і тільки виробник може підтримувати гарантію. А якщо такий талон ви не отримуєте, то ви маєте право запитати у Постачальника чому він його вам не надав.
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо, що в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 06.07.2018 12:29
Відповідь надана

Перевірка програмного забезпечення

Номер: a2a7d41fcdb947c4ba376404055e1a60
Дата опублікування: 04.07.2018 18:52
Опис: Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Відповідь: Дякуємо за звернення. В разі потреби ми з Вами зв"яжемось.
Дата відповіді: 05.07.2018 17:45
Відповідь надана

на період ремонту надати, протягом доби, для користування аналогічну модель на період гарантійного ремонту

Номер: 0c6f18760c54401caee83257f19cffc5
Дата опублікування: 04.07.2018 17:29
Опис: Доброго дня. В тендреній документації ви вказали, що Постачальнику треба "на період ремонту надати, протягом доби, для користування аналогічну модель на період гарантійного ремонту". Як буде проходити оформлення такої передачі ? Які ваші офіційні документи з печаткою установи ви готові надати для підтвердження факту отримання техніки з гарантією її безумовного повернення ?
Відповідь: В разі настання випадку гарантійного ремонту Замовником та Постачальником буде складений акт прийому – передачі товару, в якому буде зазначено, що техніка надається в безоплатне користування на період гарантійного ремонту та обов’язком повернути техніку після закінчення ремонту. Після повернення техніки з ремонту буде складений акт прийому – передачі, в якому буде зазначено, що аналогічна модель повернута та прийнята Постачальником.
Дата відповіді: 05.07.2018 17:46