• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Генератор дизельний

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 09.08.2024 14:53 - 16.08.2024 00:00
Відповідь надана

Кваліфікаійні вимоги

Номер: fd94e182df7d4445a46e4f8058abd586
Дата опублікування: 15.08.2024 16:36
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику! В ТД Додаток 1 Ви зазначаєте, що для підтвердження кваліфікаційних вимог необхідна "Копія документу на право власності або діючого договору оренди, або інших документів, які підтверджують наявність в учасника транспортного засобу для поставки товару, інформацію про який наведено в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази учасника." Повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо наявності транспортного засобу є дискримінаційною до учасників, оскільки учасник не зобов'язаний мати у власності транспортний засіб або мати наперед договір оренди. Ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлений принцип здійнення закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вищезазначена умова є дискримінаційною за ознакою права власності на траспортні засоби, оскільки очевидно надає перевагу деяким учасникам. Тому просимо внести зміни до тендерної документації та виключити незаконну вимогу щодо права власності або діючого договору оренди транспортних засобів, в інакшому випадку будемо вимушені звератись до АМКУ. Зауважимо, що практика АМКУ щодо дискримінації за правом власності (власне або орендоване) МТБ є сталою і колегія завжди зобов’язує Замовників виключати дані вимоги з тендерної документації. Приклад: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-18-003446-b
Відповідь: Шановний Учаснику. Відповідно до статті 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі ЗУ "Про публічні закупівлі" 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Згідно з п.48 Особливостей № 1178, під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені ст.16 Закону № 922. Застосування таких критеріїв є його правом, а не дискримінаційною вимогою. До поняття матеріально-технічна база належить сукупність необхідних для виробничого процесу засобів виробництва, а саме: устаткування, приладів, різноманітних транспортних засобів, допоміжних підприємств, під'їзних шляхів тощо. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю – Генератор дизельний (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 31120000-3 Генератори) Замовником встановлені два Кваліфікаційні критерії, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В пункті 1.2.Додатку 1 до тендерної документації вказаний перелік документів, які учасник повинен мати для Документального підтвердження інформації про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, а саме: Копія документу на право власності або діючого договору оренди, або інших документів, які підтверджують наявність в учасника транспортного засобу для поставки товару, інформацію про який наведено в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази учасника. У випадку відсутності у Учасника документу на право власності або діючого договору оренди транспортного засобу для поставки товару він може надати інші документи, які підтверджують наявність в учасника транспортного засобу для поставки товару про що вказано в пункті 1.2. Таким чином Замовник вважає встановлення кваліфікаційного критерію відповідно до статті 16 - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не дискримінаційним та таким, що не передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. Які документи підтверджують право власності на транспортний засіб? Документами, що підтверджують правомірність отримання транспортного засобу, можуть бути: 1. договори, укладені на товарних біржах на зареєстрованих в уповноваженому органі МВС бланках; 2. укладені та оформлені безпосередньо в сервісних центрах МВС/центрах надання адміністративних послуг у присутності адміністраторів таких органів/центрів договори купівлі-продажу (міни, поставки), дарування транспортних засобів, а також інші договори, на підставі яких здійснюється набуття права власності на транспортний засіб; 3. договір купівлі-продажу транспортного засобу, укладений між покупцем та суб’єктом господарювання, який є власником зареєстрованого за ним транспортного засобу і здійснює оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами, підписаний уповноваженою особою такого суб’єкта господарювання та скріплений печаткою (у разі наявності); 4. укладені та оформлені в центрах надання адміністративних послуг у присутності адміністраторів таких центрів договори купівлі-продажу (міни, поставки), дарування транспортних засобів, а також інші договори, на підставі яких здійснюється набуття права власності на транспортний засіб; 5. нотаріально посвідчені договори купівлі-продажу (міни, поставки), дарування транспортних засобів, а також інші договори, на підставі яких здійснюється набуття права власності на транспортний засіб; 6. договори купівлі-продажу транспортних засобів, що підлягають першій державній реєстрації в сервісних центрах МВС, за якими продавцями виступають суб’єкти господарювання, що здійснюють оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами, і які підписані від імені таких суб’єктів уповноваженою особою; 7. договір комісії між власником транспортного засобу і суб’єктом господарювання, який за таким договором є комісіонером, та договір купівлі-продажу транспортного засобу, за яким продавцем є такий суб’єкт господарювання, які підписані від імені суб’єкта господарювання уповноваженою особою, - у разі продажу транспортних засобів суб’єктами господарювання, що здійснюють оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами на підставі договору комісії, укладеного з власником транспортного засобу; 8. свідоцтва про право на спадщину, видані нотаріусом або консульською установою, чи їх дублікати; 9. рішення про закріплення транспортних засобів на праві оперативного управління чи господарського відання, прийняті власниками транспортних засобів чи особами, уповноваженими управляти таким майном; 10. рішення власників майна, уповноважених ними органів про передачу транспортних засобів з державної в комунальну власність чи з комунальної власності в державну власність; 11. копія рішення суду, засвідчена в установленому порядку, із зазначенням юридичних чи фізичних осіб, які визнаються власниками транспортних засобів, марки, моделі, року випуску таких засобів, а також ідентифікаційних номерів їх складових частин; 12. довідка органу соціального захисту населення або управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, що виділили автомобіль або мотоколяску; 13. акт приймання-передачі транспортних засобів за формою згідно з додатком 6, виданий підприємством-виробником або підприємством, яке переобладнало чи встановило на транспортний засіб спеціальний пристрій згідно із свідоцтвом про погодження конструкції транспортного засобу, щодо забезпечення безпеки дорожнього руху, із зазначенням ідентифікаційних номерів такого транспортного засобу та конкретного одержувача; 14. митна декларація на бланку єдиного адміністративного документа на паперовому носії або електронна митна декларація, або видане митним органом посвідчення про реєстрацію в уповноважених органах МВС транспортних засобів чи їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери; 15. договір фінансового лізингу та договір купівлі-продажу предмета лізингу; 16. акт про проведений електронний аукціон або постанова та акт про передачу майна стягувачу в рахунок погашення боргу, видані органом державної виконавчої служби або приватним виконавцем; 17. рішення про безоплатну передачу конфіскованого майна, винесене комісією, утвореною відповідно до пункту 11 Порядку розпорядження майном, конфіскованим за рішенням суду і переданим органам державної виконавчої служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 року № 985; 18. акт про придбання майна на аукціоні з продажу майна боржників у справах про банкрутство (неплатоспроможність); 19. договір купівлі-продажу транспортного засобу, укладений за результатами прилюдних торгів (аукціону) або електронних торгів, за яким продавцем виступає Національне агентство з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, або акт про реалізацію активів на електронних торгах, виданий Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; 20. акт про придбання товару на електронному аукціоні, виданий митним органом у разі продажу транспортних засобів у випадках, передбачених статтею 243 Митного кодексу України; 21. договір купівлі-продажу, оформлений в електронній формі засобами електронного кабінету водія або Порталу Дія. 22. документи, що підтверджують придбання транспортного засобу для необхідності використання його під час проведення оперативно-розшукових, контррозвідувальних, розвідувальних заходів та негласних слідчих (розшукових) дій відповідно до законодавства (крім транспортних засобів, не зареєстрованих у сервісних центрах МВС).
Дата відповіді: 16.08.2024 21:00
Відповідь надана

Сервісний центр

Номер: 4f2a9786efa84e12b065a62ae55c718a
Дата опублікування: 13.08.2024 14:00
Опис: Шановний Замовнику. Чи підійде відповідно до умов тендерної документації наявність сервісного центру у місті Києві, а не у Київській області?
Відповідь: Шановний Учаснику. Вказана в довідці наявність сервісного центру в м.Києві з адресою та контактними телефонами не буде розцінена, як невідповідність умовам тендерної документації, так як місто Київ є адміністративним центром Київської області.
Дата відповіді: 13.08.2024 14:58
Відповідь надана

Строки постачання

Номер: 98f33c7fbcd548abbd2431b74fbfac19
Дата опублікування: 12.08.2024 17:05
Опис: Шановний замовник. Чи розглядаєте ви постачання дизелного гненратори згідно ТЗ зі строком до 120 календарних днів. Маємо можливість запропонувати конкурентну ціну, але зі строком 120 клнедарних днів. Якщо так, просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Шановний Учасник. На жаль ми не можемо збільшити строк поставки товару. Так як опалювальний сезон починається орієнтовно з 15.10.2024 р. та залежить від температури повітря, а також у зв'язку з можливими відключеннями електроенергії ми додали ще 10 днів додатково. Строк (термін) поставки (передачі) товару залишається незмінним - до 25.10.2024р.
Дата відповіді: 13.08.2024 11:21
Відповідь надана

ТТХ генератора

Номер: 9df53348e2cd42388f323f9cf5502bbc
Дата опублікування: 12.08.2024 15:07
Опис: Просимо внести зміни в ТТХ А саме замінити Обсяг масляного картера з 7 л., до 17л. Якщо не буде зміни технічних характеристик ДГУ, то будемо вимушені звернутись до АМКУ
Відповідь: Шановний Учасник. Технічна помилка буде виправлена,в ТТХ будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 13.08.2024 09:26