-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період уточнення:
09.08.2024 14:51 - 16.08.2024 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
611d09c0758248029c77f62e99c8b3ea
Дата опублікування:
12.08.2024 12:25
Опис:
Доброго дня, шановний Замовник. В п.п.12-18 Додатку 5 тендерної документації «Документи, які надаються Учасником» Вами встановлені дискримінаційні вимоги, а саме - надати: 12. Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі. 13. Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови до системи екологічного управління та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі. 14. Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо до застосування» (ISO 45001:2018, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо до застосування до системи управління охороною здоров’я та безпекою праці та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі. 15. Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо використання до системи енергетичного менеджменту та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі. 16. Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до інформаційних технологій, методів захисту, системи управління інформаційною безпекою та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі. 17. Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо застосування до системи управління щодо протидії корупції та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі. 18. Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління безпекою ланцюга постачання та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі. Зазначені вище вимоги є необґрунтованими і дискримінаційними, виходячи з наступного: Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія. Для електричної енергії до 01.03.2024 року діяв національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)», проте зазначений Стандарт втратив чинність 01.03.2024 року відповідно до Наказу від 20.05.2014 № 573 «Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами, затвердження національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні». На заміну цьому Стандарту було прийнято новий ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання оскаржуваного документу. Наявність всіх цих сертифікатів не передбачені національними стандартами для предмета закупівлі. Вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині і мають бути вилучені з тексту тендерної документації.
Відповідь:
в Додаток 5 до тендерної документації внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
13.08.2024 18:16
Відповідь надана
Цифрова грамотність
Номер:
e5840020d23048b596a861a1932be039
Дата опублікування:
12.08.2024 12:24
Опис:
Доброго дня, шановний Замовник. В п.2 Додатку 5 тендерної документації « Документи, які надаються Учасником» Вами вимагається надати : «Сертифікат цифрової грамотності уповноваженої особи учасника кваліфікований електронний підпис якої накладений на пропозицію». Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує право Учасника на участь в даній процедурі закупівлі. Цифрова грамотність – це набір знань, умінь та навичок, які необхідні для безпечного та ефективного використання цифрових технологій та ресурсів інтернету. Цифрова грамотність потрібна для того, щоб ефективно використовувати всі онлайн – сервіси та можливості, які надає держава. Також зазначаємо, що цифрова грамотність необхідна кожному через 5 основних причин: 1. «Держава в смартфоні» та комфортне проживання в країні. Означає велику кількість сервісів онлайн. Більше не треба витрачати свій час на стояння в черзі. Онлайн-послуги — це комфорт, зручність, економія часу. Цифрова грамотність необхідна для того, щоб ефективно використовувати всі можливості, які надає держава. 2. Особистий розвиток та вирішення особистих потреб. 3. Конкурентоспроможність на ринку праці. Володіючи цифровою грамотністю, у людини з’являється більше шансів на працевлаштування. Більше шансів на підйом кар’єрними сходами. 4. Безперервне навчання. Завдяки цифровій грамотності, кожен зможе вдосконалювати себе щодня. Проходити онлайн-курси і тренінги. Ефективніше вивчати іноземні мови. Поповнювати власні знання, здобувати нові навички. 5. Онлайн-безпека. Буде розуміння як уберегти свій акаунт та облікові записи від злому зловмисниками, як захиститися від потрапляння вірусів на свій пристрій. Зазначаємо, що отримання цифрової грамотності не є обов’язковою і не регламентується чинним законодавством України. Крім того, отримання сертифікату цифрової грамотності ніяким чином не пов’язано з технічним завданням, яке встановлено Замовником в тендерній документації. Предметом даної закупівлі є: «Електрична енергія ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія», а не отримання сертифікату цифрової грамотності уповноваженої особи Учасника. В технічному завданні встановленому в Додатку 2 тендерної документації відсутні будь – які товари, роботи та послуги, пов’язані з отримання сертифікату цифрової грамотності або роботи, які потребують наявність даного сертифікату, тощо. Як доказ надаємо аналогічне рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9349 від 27.06.2023р. Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
В Додаток 5 до тендерної документації внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
13.08.2024 18:15