-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Знаряддя (Набори ключів ударних посилених)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-07-10-011265-a, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%.
Торги не відбулися
1 084 698.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 10 846.98 UAH
мін. крок: 1% або 10 846.98 UAH
Період уточнення:
09.08.2024 14:16 - 26.08.2024 00:00
Відповідь надана
Аналоги
Номер:
af5eccf202e7417a9d74d729e0960b11
Дата опублікування:
22.08.2024 18:08
Опис:
Замовник у своїх вимогах прописав : "..Матеріал ключів – Мідь-Берилій " Інструмент цього сплаву в Україну постачався з Камишинського інструментального заводу (росія) Окрім матеріалу Мідь-Берилій існують вибухонебезпечні інструменти з інших сплавів . Даний вид закупівля передбачає надання аналогів. Для можливості надання аналогів пропонуємо технічні вимоги прописати наступним чином : "Матеріал ключів Мідь-Берилій або з інших вибухонебезпечних сплавів , призначений для роботи на вибухонебезпечних виробництвах і на дільницях, застосовується в процесах, де використання стандартного інструменту неможливо із-за загрози вибуху:. Надати сертифікат про вибухонебезпечність сплаву.
Відповідь:
Доброго дня!
За результатом опрацювання Вашого звернення повідомляю, що потреба Замовника в ударному посиленому інструменті іскробезпечного виконання з врахуванням вимог вибухобезпечності виробничих об’єктів.
Замовник виходив з вибору типу сплаву, який має вищі показники тверодості і міцності. З врахуванням того факту, що на ринку наявне широке коло світових виробників інструменту з такого типу матеріалу, Замовник не погоджується на внесення змін в технічні вимоги.
Дата відповіді:
23.08.2024 14:52
Відповідь надана
Вимога: щодо усунення порушення під час проведення тендеру (дискримінаційні умови)
Номер:
d6ec4403168d49c48bd414411e24f82b
Дата опублікування:
15.08.2024 11:58
Опис:
Відповідно до п. 54 Особливостей, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч.4 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасникі.
Натомість, тендерна документація у чинній редакції містить незаконні дискримінаційні вимоги, штучно обмежуючи коло потенційних учасників.
У пункті 1.1.3. Додатку 2 тендерної документації встановлено, що серед переліку документів, що подаються Учасником торгів у складі пропозиції має бути: «Сканована(-і) копія(-ї) Декларації про відповідність та/або сертифікат іскробезпеки під час удару відповідно до директиви №1999/92/ЄС та відповідність ДСТУ ISO/IEC 80079-20-1:2017 та/або сертифікат іскробезпеки під час удару EMC, згідно стандарту EN 1127-1:2019 EN/IEC 60079-0:2018.»
Замовник не довів та жодним чином не обґрунтував необхідність і правомірність встановлення у ТД вказаних вимог. За таких обставин, прийняти участь у закупівлі зможуть виключно учасники, які мають саме документи перераховані замовником.
Відповідно до ДСТУ ISO/IEC 80079-20-1:2017, цей стандарт установлює методи випробування щодо визначення приналежності пилу та летких часток до горючих, щоб класифікувати зони, в яких наявні такі речовини задля вибирання і монтування електричного та механічного обладнання, призначеного для використання в умовах наявності горючого пилу.
Натомість, наразі діючим є і інший міжнародний стандарт - ДСТУ EN ISO/IEC 80079-38:2018, який визначає вимоги до вибухозахисту для проектування, конструкції, оцінки та інформації для використання (обслуговування, ремонт, маркування) обладнання, яке може бути окремим елементом або входити до складу інших.
ISO/IEC 80079-20-1:2017 - це стандарт, який використовується випробувальним інститутом (БАМ), що проводить випробування певних інструментів.
Водночас, іншим незалежним випробувальним інститутом IBExU використовується стандарт EN 80079-38:2016, а результати випробувань і оцінки відповідності підтверджують відповідність аналогічним вимогам за обома стандартами.
ISO/IEC 80079-20-1:2017 (використовується БАМ) містить загальні вимоги до проектування, виготовлення, випробування та маркування електричного та неелектричного обладнання, призначеного для використання у вибухонебезпечних середовищах. Він охоплює широкий спектр застосувань і галузей промисловості, натомість EN 80079-38:2016 (використовується IBExU) зосереджується на обладнанні та компонентах, призначених для використання у вибухонебезпечних середовищах. Його сфера застосування вужча порівняно з ISO/IEC 80079-20-1:2017, а це означає, що цей стандарт більше зосереджений на неіскроутворюючих, немагнітних властивостях, ніж на дизайні або маркуванні.
Відповідно до абз. 2 ч. 6 ст. 23 якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність ЕКВІВАЛЕНТНИМ вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Однак, тендерна документація в цій частині включає дискримінаційну вимогу, не передбачаючи можливість учасників надати сертифікати, що підтверджують відповідність ЕКВІВАЛЕНТНИМ вимогам ДСТУ ISO/IEC 80079-20-1:2017, зокрема, передбаченим у стандарті ДСТУ EN ISO/IEC 80079-38:2018.
Задля забезпечення дотримання принципів конкуренції та максимальної економії і ефективності, вимагаємо внести зміни у відповідну вимогу ТД, передбачивши альтернативну можливість надати сертифікат на відповідність товару вимогам стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 80079-38:2018.
Відповідно до п. 54 Особливостей, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч.4 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасникі.
Натомість, тендерна документація у чинній редакції містить незаконні дискримінаційні вимоги, штучно обмежуючи коло потенційних учасників.
У п.10.2 Додатку 1 тендерної документації в графі «Характеристики, встановлені Замовником (вимоги)» вказано: «Металевий з лакофарбовим покриттям».
Вказана вимога також є дискримінаційною, оскільки прийняти участь в лоті зможу лише ті учасники, хто зможе запропонувати тільки металевий ящик з лакофарбовим покриттям.
Водночас, відповідно до ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», Технічні специфікації НЕ ПОВИННІ містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або КОНКРЕТНЕ місце походження чи СПОСІБ ВИРОБНИЦТВА. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Натомість, обмеження, встановлені Замовником, щодо способу виробництва не містять жодного обґрунтування, що безпідставно дискримінує учасників, які можуть запропонувати товар, що відповідає усім технічним характеристикам, однак має ящик (кейс) виготовлений з іншого матеріалу.
Зокрема, прийняти участі у закупівлі не зможу учасники, які пропонують «захищений протиударний кейс», хоча він виконаний з міцного пластмасу, внаслідок чого за будь-яких умов іскронедаючий і не поступається міцністю металевому. Замовником не обґрунтовано обмеження щодо постачання виключно «звичайного металевого ящика» в місцях, де намагаються уникнути іскри, використовуючи спеціальний іскронедаючий інструмент, не допускаючи жодних альтернатив та еквівалентів.
Наголошуємо, що відповідно до ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Частиною статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», у свою чергу, визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Встановивши вказані дискримінаційні вимоги, Замовник штучно обмежує коло потенційних учасників, що прямо впливає на ефективність та економність проведення закупівлі. Просимо надати ґрунтовне пояснення підстав встановлення безальтернативного обмеження матеріалу ящику виключно «Металевий з лакофарбовим покриттям».
Зважаючи на зазначене, вимагаємо внести зміни до ТД в цій частині, передбачивши альтернативні матеріали ящику, виклавши вимогу «Металевий ящик або кейс з міцного протиударного пластику».
Відповідь:
У відповідь на ваше питання повідосмляємо, що вимоги встановлені Замовником стосуються відповідності документів (Декларації про відповідність та/або сертифікатів іскробезпеки) вимогам ДСТУ EN ISO 80079-36:2017 Середовища вибухонебезпечні. Частина 36. Неелектричне устаткування для вибухонебезпечних атмосфер. Основний метод і вимоги. Згідно вимоги, пропонується заміна стандартом ДСТУ EN ISO/IEC 80079-38: 2018 Устаткування та складові, необхідні для роботи у вибухонебезпечній атмосфері підземних шахт. Даний стандарт стосується підземних шахт, а не підприємств нафтогазової галузі і не дає класифікацію вибухонебезпечних середовищ.
Стосовно зміни ТД в частині вимоги Замовника щодо пакування інструменту, повідомляємо про відсутність можливості проведення перевірки протиударних властивостей пластикового кейсу при проведені приймання ТМЦ.
Дата відповіді:
16.08.2024 15:03