-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Завершена
5 748 313.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 57 483.14 UAH
мін. крок: 1% або 57 483.14 UAH
Період уточнення:
09.08.2024 14:15 - 23.08.2024 00:00
Відповідь надана
стосовно документів якості на мед.вироби
Номер:
d0c11fe503c0433fb504dd318a1cf7e1
Дата опублікування:
22.08.2024 18:29
Опис:
У ТД зазначено у Додатку 2, що "на кожен медичний виріб надається: паспорт/сертифікат якості...., декларація....., сертифікати відповідності....., та сертифікати проекту на ІІІ клас". При цьому, існує таблиця із засобами в цьому ж Додатку, де зазначені в останній колонці документи, які мають бути надані на всі засоби, в залежності від їх виду. Але мається деяка відмінність між цими вимогами, тобто для прикладу: Жорсткий шийний комірець з регулюванням розміру - в Таблиці зазначено, що потрібно надати лише Декларацію про відповідність, і все. ....А Сертифікат (паспорт) якості, виходить - не надавати? Тоді, як інтерпретувати Ваші вимоги вищесказані: на кожен медичний виріб надається: паспорт/сертифікат якості? Також і в деяких інших позиціях наявні відмінності у вимогах щодо документів. Тобто, які вимоги є обов'язковими до виконання? Адже Замовник не зазначив, що "потрібно надавати тільки ті документи, які зазначені в технічній Таблиці". А так, виходить, що в таблиці одні документи треба надавати, а в тексті тендерної документації, нижче - трохи інші. Або роз'ясніть, або будь ласка, внесіть зміни стосовно цього питання, щоб вірно все розуміти і вірно все надавати.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції визначені згідно Додатку № 3 до тендерної документації. Також, відповідно до підпункту 3.2. пункту 3 Додатку № 3 до тендерної документації учасником на кожен медичний виріб надається: Паспорт/сертифікат якості від виробника (у разі серійного виробництва) (паспорт або сертифікат).
Дата відповіді:
24.08.2024 16:12
Відповідь надана
Щодо технічної специфікації
Номер:
10a0246f9a2d44c1bced1cc65b7ea525
Дата опублікування:
22.08.2024 17:54
Опис:
Добрий день! Згідно Додатку № 2 та № 3 тендерної документації: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складена учасником згідно з Таблицею 1». Роз’ясніть, будь ласка, наступне: - чи достатньо буде для Замовника якщо Учасник буде зазначати в розділі Технічні характеристики товару (Технічної специфікації) узагальненні характеристики товару, наприклад: Бинт марлевий стерильний, розмір 5 м х 10 см без зазначення інформації про розривне навантаження, капілярність, сферу застосування, тощо;
- чи буде невідповідністю, якщо найменування виробу у технічній специфікації буде відрізнятися від найменування у сертифікаті якості/паспорті. Дякую.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику. Учасник має зазначати характеристики, що передбачені технічними вимогами до предмета закупівлі згідно Додатку № 2 до тендерної документації.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям.
Дата відповіді:
24.08.2024 15:54
Відповідь надана
Щодо термінів придатності
Номер:
461ed5c54134403393b25fbb4894f3c6
Дата опублікування:
22.08.2024 12:57
Опис:
Добрий день! Згідно з вимогами Додатка № 2 тендерної документації: «Учасник надає гарантійний лист в довільній формі на Товар, що пропонується із зазначенням, що на момент поставки строк придатності предмета закупівлі буде складати не менше 80% від ЗАГАЛЬНОГО терміну придатності Товару (відповідно до описів предмету закупівлі) але не менше 18 місяців. (окрім сульфацилу натрію 30% 10 мл. у полімерних флаконах, який у зв’язку із ситуацією на ринку може бути з терміном придатності до 09.2025)».
Інформуємо, що строк придатності предмету закупівлі (Товару) формується за найменшим строком придатності його вкладення. Тому, за замовчуванням, якщо Замовник хоче, щоб предмет закупівлі був не менше 18 місяців – він повинен виключити вимогу про 80% його кінцевого терміну, адже ці строки суперечать один одному, і призведе до подачі скарг в АМК. Приклад, закупівля UA-2024-03-29-006849-a від 03.2024 року. Один учасник надав сертифікат на Засоби гелеві антимікробні «ОпікУн» ® Серветка гелева антимікробна «ОпікУн» (20х20см) №1. Дата виготовлення: 21.06.2023, Термін придатності: 21.06.2026 (3 роки). На момент проведення кваліфікації, цей виріб має залишковий термін придатності - 64%, при цьому, ТУТ ЖЕ - залишковий термін його придатності становить 26 місяців (з моменту подачі документів від 04.2024 по 06.2026 рік). Тобто, одна вимога про строк НЕ МЕНШЕ 18 місяців – виконана, і інша вимога, про кінцевий термін НЕ МЕНШЕ 80% - не виконана. Тому, подається іншим учасником скарга в АМК, за невідповідність пропозиції учасника та документів якості на товар. І це лише приклад з одним вкладенням, а їх – безліч. Але ж, учасник виконав вимоги і надав компоненти із залишковим терміном придатності не менше 18 місяців. Тому, зараз, при новій закупівлі - як виконати вимоги одночасно і про 80%, і про 18 місяців? Ці строки суперечать один одному, тому вимагаємо внести зміни до ТД і залишити лише інформацію про кінцевий термін придатності 18 місяців на Предмет закупівлі.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику. З цього приводу зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Дата відповіді:
24.08.2024 16:00
Відповідь надана
Щодо найменування товару
Номер:
f6b9b6fb290c4d85a64082bc386c4ef3
Дата опублікування:
22.08.2024 10:29
Опис:
У розділі Оцінка тендерної пропозиції, п. 3, вказано: Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Просимо пояснити чи може Учасник пропонувати найменування товару, які відрізняються від тих найменувань, які Замовник встановив у проекті договору? Тому, що цінова пропозиція передбачає внесення учасником своїх назв предмету закупівлі, а проект договору містить чіткі назви надані Замовником. Так як Замовник зазначив, що зміна НАЙМЕНУВАННЯ товару буде невідповідністю, як Учаснику узгодити власні назви з назвами в договорі? Приклад: назва Замовника «Аптечка медична індивідуальна», назва Учасника: «Аптечка першої допомоги «індивідуальна» і так для інших позицій товару. Чи призведе така невідповідність до відхилення учасника, адже відбулася зміна найменування товару?
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику. Інформація про необхідні технічні, функціональні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладені у Додатку № 2 до тендерної документації. Проект договору про закупівлю викладений в Додатку № 4 до тендерної документації та не містить технічних вимог до предмета закупівлі. Відповідно до підпункту 5.4. пункту 5 Учаснику необхідно подати проект договору та додатки до нього (Додаток № 4 до тендерної документації) скріплені печаткою (за наявності такої) та підписом керівника, що свідчить про ознайомлення з умовами договору і водночас про згоду з їх змістом. Проект договору містить приклад заповнення Специфікації на Товар. Учасник може зазначити інформацію щодо найменувань запропонованого товару на їх кількості.
Дата відповіді:
24.08.2024 15:10
Відповідь надана
Щодо реєстраційних посвідчень на лікарські засоби
Номер:
2e0d64fae9d74129958c16ed8ce481c8
Дата опублікування:
22.08.2024 09:12
Опис:
1. Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу, що згідно із Законом України «Про Публічні закупівлі»
п. 5 Статті 17 Закону про Публічні закупівлі (Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі): Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель; пп.2 п.2 Статті 22., та п.4 Статті 22. (Тендерна документація): 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Натомість, Ви у Додатку № 2 до тендерної документації вимагаєте: «Учасник має завантажити в електронну систему в складі свої тендерної пропозиції наступні документи: На кожен лікарський засіб* надаються:
- діюче реєстраційне посвідчення на лікарський засіб….»
Відповідно до норм Закону України «Про лікарські засоби» (ст.20 та 21): «Реалізація лікарських засобів здійснюється за наявності сертифіката якості, що видається виробником (для імпортованих лікарських засобів - імпортером (виробником або особою, що представляє виробника лікарських засобів на території України)». Крім того, «забороняється реалізація (відпуск) громадянам неякісних лікарських засобів, або таких, термін придатності яких минув або на які відсутній сертифікат якості, що видається виробником». Тобто, виробник повинен видати споживачу лише сертифікат якості. В даному сертифікаті якості міститься інформація про реєстраційне посвідчення, інформацію про яке можна перевірити у публічному доступі за посиланням: http://www.drlz.com.ua/ibp/ddsite.nsf/all/shlist?opendocu. В тому числі, жоден виробник лікарського засобу законодавчо не зобов’язаний надавати реєстраційні свідоцтва клієнтам, адже ця інформація вказується у сертифікаті.
У зв’язку із вищевикладеним вимагаємо вилучити із тендерної документації вимогу щодо завантаження в електронну систему в складі своєї тендерної пропозиції діюче реєстраційне посвідчення кожен лікарський засіб. Оскільки, такими вимогами, Замовник відкрито порушує вимоги чинного законодавства про Публічні закупівлі, а також Закон «Про лікарські засоби».
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику.
Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку No 3 до тендерної документації, інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 No 1178 (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту) учасником підтверджується шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Крім того, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Дата відповіді:
24.08.2024 14:41