-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних ( апаратна частина) - ноутбуки.
Завершена
364 454.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 822.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 822.27 UAH
Період уточнення:
09.08.2024 11:31 - 14.08.2024 00:00
Відповідь надана
прохання проводити прозорі закупівлі без схем та своїх учасників. Якщо ви відстоюєте інтереси учасника, який вже отримав так званий лист та є переможцем закупівлі, не вигадуйте відповідь, пишіть про це прямо.
Номер:
0ca7cddfadc246f6b51b49b0c2432dbe
Дата опублікування:
12.08.2024 12:47
Опис:
Звертаємо Вашу увагу, що так звані листи жодним чином не підтверджують поставку продукції та жодним чином не підтверджуються те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. Уважно ознайомтесь з рішенням АМКУ рішення від 13.03.2024 № 4617. Так званий лист - це фікція, папір, який ні чого не вартий, а потрібний для одного - знищення конкуренції! У разі не задоволення вимоги, ваші умови будемо оскаржувати в АМКУ!
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м. Києва повідомляє наступне. Замовником неодноразово надана відповідь за даним питання, зокрема в попередньому запитанні! Слід розуміти, що замовник при вчиненні дій та прийнятті рішень керується виключно діючим законодавством у сфері публічних закупівель, зокрема: Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням вимог Постанови КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», п. 3 частини 2 статті 22 Закону з урахуванням частини 4 статті 5 Закону, крім того відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді:
14.08.2024 15:50
Відповідь надана
попередня змова з тов леново Україна
Номер:
b03986d0fa8e43e09b7f91d6e3c5a226
Дата опублікування:
12.08.2024 12:45
Опис:
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 30 закупіввель оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Ви вороги держави?
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується.
Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік:
1. UA-2024-02-15-007952-a
2. UA-2024-02-19-006082-a
3. UA-2024-03-12-006494-a
4. UA-2024-03-05-002313-a
5. UA-2024-03-14-011101-a
6. UA-2024-03-14-002079-a
7. UA-2024-03-14-002079-a
8. UA-2024-03-18-011550-a
9. UA-2024-03-19-008292-a
10. UA-2024-04-03-008467-a
11. UA-2024-04-11-012180-a
12. UA-2024-04-11-012448-a
13. UA-2024-04-29-006618-a
14. UA-2024-03-29-007683-a
15. UA-2024-05-16-004466-a
16. UA-2024-05-06-004366-a
17. UA-2024-05-16-010680-a
18. UA-2024-05-06-004366-a
19. UA-2024-05-16-011391-a
20. UA-2024-05-31-006415-a
21. UA-2024-05-30-004179-a
22. UA-2024-05-30-007422-a
23. UA-2024-06-03-010026-a
24. UA-2024-06-18-004131-a
25. UA-2024-06-19-008553-a
26. UA-2024-06-21-004607-a
27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов
28. UA-2024-06-25-008790-a
29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-a
У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м. Києва повідомляє наступне.
Тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням вимог Постанови КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова).
Зокрема п. 3 частини 2 статті 22 Закону з урахуванням частини 4 статті 5 Закону, крім того відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду на вищевикладене зазначаємо, що Замовник встановлює вимоги відповідно діючого законодавства, власних потреб, предмету закупівлі, які вважає за необхідне визначити умовами тендерної документації.
Що стосується вимоги надання авторизаційного листа повідомляємо, що дана вимога підтверджує походження товару на ринку України, забезпечує право Замовника на отримання нового, якісного обладнання, його сервісного обслуговування та гарантійного. Учасник закупівлі не може надати обладнання ввезене для іншого використання, крім офіційного продажу на території України. Слід зазначити, що після повномасштабного вторгнення рф з’явилось багато обладнання, яке ввезено не законними шляхами або має бути реалізовано на інших територіях, що призведе до конфлікту програмного забезпечення та додаткових витрат Замовника при встановленні та використанні такого товару.
Отже, в зв’язку із відсутністю порушень Законодавства в сфері публічних закупівель, відсутністю вимог у тендерній документації, які обмежують учасників процедури закупівель, Замовником прийнято рішення про відсутність необхідності внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
14.08.2024 15:50