• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

«Молоко та вершки» 2 лоти; лот 1 – пастеризоване молоко; лот 2 – згущене молоко

лот 1 – пастеризоване молоко; лот 2 – згущене молоко.

Завершена

1 362 525.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 745.25 UAH
Період уточнення: 25.05.2018 19:22 - 30.05.2018 19:30
Відповідь надана

питання по аналогічним договорам

Номер: 55473341904c468eb05ee0d6d6f521bb
Дата опублікування: 29.05.2018 18:08
Опис: у Вас в тендерній документації міститься запитання стосовно надання аналогічного договору ( де є примітка, що договір має бути для організації харчування дітей) однак, маємо уточнити, бо розмито звучить дана примітка. По-перше чи може бути наданий діючий договір 2018 року, чи лише завершений? По- друге якщо підприємсто є створеним в 2018 році або наприкінці 2017 року, то в нього не може бути завершеного договору із відділами освіти (так як дані договори є річними) а виходячи з цього Вами навмисно звужуюється коло осіб які б могли приймати участь у даній закупівлі. Тому надайте конкретно відповідь чи буде причиною для відхилення учасника, якщо аналогічний договір буде наданий не із закладом для організації харчування дітей, а із будь-яким підприємством, установою, організацією?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до частини другої статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та зазначає у документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям.Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. 1. Учасник повинен надати аналогічний договір, який має бути завершеним на момент подання тендерних пропозицій (з огляду на значні обсяги поставок) згідно позитивного листа-відгука. 2. Відповідно до тендерної документації суб’єкти господарювання будь-якої форми власності, які розпочали свою діяльність з 01.01.2018 або вперше приймають участь в публічних закупівлях, що стосуються харчування дітей, надають гарантійний лист. Таким чином відділ освіти не дискримінує учасників процедури закупівель. 3. Пропозиції, що не супроводжуються підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору (з організації харчування дітей), визнаються такими, що невідповідають кваліфікаційним критеріям.
Дата відповіді: 30.05.2018 14:09