• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з підтримки Інформаційної системи НСЗУ на базі програмного забезпечення SAP (пакет SAP Enterprise Support)

Торги відмінено

463 879.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 5 000.00 UAH
Період уточнення: 07.08.2024 16:25 - 13.08.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо ТД

Номер: 20e28616e760463cb98bf9026a71cdf0
Дата опублікування: 12.08.2024 18:27
Опис: Вітаємо! Ми уважно опрацювали тендерну документацію (далі - ТД) і звертаємось до Вас щодо наступного: 1. До об'єму послуг SAP Enterprise Support не входять доробки та консультації. Повний перелік вказано у Загальних умовах надання послуг із супроводу програмного забезпечення SAP (далі – Загальні умови надання послуг) , що наведені на ресурсі за електронною адресою: https://www.sap.com/about/trust-center/agreements/on-premise/product-use-and-support-terms.html?sort=latest_desc&tag=agreements%3Aproduct-use-support-terms%2Fon-premise-software%2Fsupport-terms&tag=region-country%3Aeurope%2Fukraine&pdf-asset=e4831050-ab7c-0010-82c7-eda71af511fa&page=1. Просимо внести відповідні зміни у ТД. 2. Відповідно до Загальних умов надання послуг відсутнє таке поняття як «Запит». Натомість нього є «Інцидент». Прохання зробити відповідні правки у ТД. 3. Відповідно до Загальних умов надання послуг є усталена процедура ведення інцидентів. Так до обов'язків Ліцензіата входить «Установити, налаштувати і продуктивно використовувати систему SAP Solution Manager версії Enterprise». У зв’язку з цим просимо внести відповідні зміни в ТД. 4. Щодо пункту «до закінчення надання Послуг за Договором передати усі поставки (оновлення версій Системи, нові релізи і патчі,) на усі середовища СИСТЕМИ включно із продуктивним (PROD), або надати мотивовану відмову виконання запиту;» - така вимога відсутня у Загальних умовах надання послуг, тому прохання внести відповідні корегування. 5. По пункту «Що оновлення СИСТЕМИ, в тому числі, оновлення версій СИСТЕМИ, нові релізи і патчі, надаються Замовнику з відповідними ліцензіями на використання таких оновлень СИСТЕМИ.» - вимога «з відповідними ліцензіями» також відстуня у Загальних умовах надання послуг. Просимо внести необхідні правки. 6. Також є розбіжність щодо строку надання послуг: В ТД вказано «до 31.12.2024», а в Специфікації до Договору та п. 4.3 формулювання відрізняється. Просимо узгодити ці пункти та привести до єдиного формулювання.
Відповідь: Вітаємо! Під час аналізу даної закупівлі, зокрема за результатами Вашого звернення, було виявлено необхідність у внесенні суттєвих змін до даної закупівлі. Враховуючи зазначене дана закупівля буде відмінена та оголошена з урахуванням відповідних змін, зокрема з урахуванням Вашого звернення.
Дата відповіді: 15.08.2024 15:05
Відповідь надана

Спосіб підтвердження надання підтримки

Номер: c6c72400de1246eaa22d3437903e47e0
Дата опублікування: 12.08.2024 13:41
Опис: Добрий день. Шановний замовнику, прошу уточнити по п.4 Договору - Надання та порядок здачі-прийняття послуги. Чи можливо на підтвердження активації підтримки надати офіційного листа від SAP про підтвердження активації послуги і строком її надання.
Відповідь: Вітаємо. НСЗУ як замовник очікує, що на пошту lic@nszu.gov.ua прийде підтвердження активації послуги (в будь-якому форматі) і для перевірки такої активації співробітник НСЗУ зайде на портал виконавця та\або портал https://me.sap.com/ і перевірить що доступ для отримання підтримки активовано.
Дата відповіді: 12.08.2024 17:55