-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбуки на робочі місця (10 штук)
згідно річного плану закупівель на 2024 р.
Завершена
240 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.3% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 2.3% або 5 500.00 UAH
Період уточнення:
07.08.2024 16:00 - 12.08.2024 00:00
Відповідь надана
Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!
Номер:
def7c2a489f04abd9284ac8e8f59c2aa
Дата опублікування:
10.08.2024 23:04
Опис:
Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a
Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками!
Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови!
Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Відповідь:
Шановний потенційний учасник закупівлі, Агентство вдячне за приділену увагу щодо зазначеного оголошення! Уважно ознайомившись із змістом Вашого запитання, Агентство не вбачає підстав щодо внесення змін до умов тендерної документації, оскільки умови, на які Ви звернули увагу, не мають на меті дискредитації або нечесної конкуренції в розрізі вимог пункту 2.6 Додатку № 2 до тендерної документації на закупівлю, а тільки документальне підтвердження легальності техніки, що планується до придбання. Нижче додано коментар технічного відділу: "ми вимагаємо лист авторизації від "Виробника обладнання, або його офіційного представництва в Україні, або його офіційного дистриб’ютора в Україні, адресований Замовнику, яким підтверджуються повноваження Учасника. Добросовісний Постачальник повинен мати договірні відносини або з Виробником, або з офіційним Представництвом, або з Дилером, або з Дистрибутором, що гарантує забезпечення нашої вимоги щодо "завезене в Україну через авторизованих дистриб’юторів та (або) партнерів виробника обладнання", а ця вимога, в свою чергу, гарантує офіційну гарантію від Виробника на територіїї України, а не, скажімо, Китаю чи США (як товари з алі-експрес.ру).
В Агентства є намір придбати певну продукцію високої якості, але ця продукція не є ексклюзивною, є доступною для Постачальників на складах офіційних дистриб'юторів, і вказані умови жодним чином не обмежують їх право на отримання підтвердження своїх конкурентних переваг. Агентство не несе відповідальності за правила бізнесу окремих вендорів/Дистрибуторів. У Вас є можливість обрати іншого, репутація якого не заплямована.
Підкреслюю - ми вимагаємо підтвердження договірних стосунків не тільки "з Виробником", а з будь-яким офіційним каналом постачання Товару в Україну.
Щодо неможлимоті отримання авторизаційного листа більше, ніж одним учасником, то це на совісті Вендора, Дистрибутора тощо, наприклад,
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-18-005667-a - всі учасники надали листи авторизації.
Враховуючи викладене, вимога п.2.6. Додатку 2 до ТД не буде видалена за Вашим проханням, оскільки в такому разі її відсутність буде ставити під сумнів легальність техніки, що планується до придбання Агентством.
У випадку підтвердження Вами дискредитації або нечесної конкуренції в розрізі вимог пункта 2.6 Додатка № 2 до тендерної документації на закупівлю, дана вимога буде усунена.
Дата відповіді:
13.08.2024 13:15
Відповідь надана
Прохання прибрати вимогу до листів від третіх осіб, яка стала КОРУПЦІЙНОЮ практикою на закупівлях, та, нажаль, ще інколи випадково зустрічається!
Номер:
6699026228a04497b3c9543a936709fd
Дата опублікування:
10.08.2024 23:04
Опис:
Шановний Замовник, наше товариство має намір взяти участь у даній закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаційного листа пояснюючи тим, що даний тендер вже зайнятий певним учасником. Дистриб’ютор та представництво не мають права видати такий лист без дозволу виробника.
Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист погоджується виробником та видається лише одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте тендер вже захищений іншим учасником. Таким чином, даною вимогою ви штучно обмежили можливість прийняти участь для учасників, окрім того єдиного, хто такий лист вже отримав! Це стала КОРУПЦІЙНА практика на закупівлях, яка ще інколи зустрічається. Коли певний учасник отримує такий лист від виробника на конкретну закупівлю та "допомагає" замовнику прописати у документацію вимогу до такого авторизаційного листа від виробника, як обов язкову.
Будь-ласка, приберіть таке з Вашої документації, яке можливо попало туди випадково! Це відома схема по усуненню конкуренції! Адже як досить дієва альтернатива такій вимозі може бути Замовником прописано наступне - "Замовник при отриманні товару залишає за собою право здійснити перевірку поставленого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника". Така перевірка займає лічені хвилини, здійснюється безкоштовно і жодним чином не дискримінує можливість вільно прийняти участь у закупівлі без залежності від листів виробника, які видаються вибірково за дискримінаційними антиконкурентними правилами. Дану інформацію про видачу листа лише одному учаснику на один тендер Замовник може перевірити звернувшись до будь-якого виробника або представництва.
Прохання прибрату таку вимогу до листа та не сприяти такому відомому способу "допомоги" певному учаснику усунути конкуренцію по даній закупівлі під виглядом благих намірів. "Радники" які переконують замовників прописати таку антиконкурентну вимогу до документації лякають якими завгодно історіями про контрабанду, неофіціність і сіру техніку! Хоча насправді мета одна - під виглядом такої форми підтвердження - увійти в змову по видачі листа з виробником/представником та усунути конкуренцію! Хоча перевірка техніки за телефоном по серійному номеру займає менше хвилини. Будьте пильними!
Відповідь:
Шановний потенційний учасник закупівлі, Агентство вдячне за приділену увагу щодо зазначеного оголошення! Уважно ознайомившись із змістом Вашого запитання, Агентство не вбачає підстав щодо внесення змін до умов тендерної документації, оскільки умови, на які Ви звернули увагу, не мають на меті дискредитації або нечесної конкуренції в розрізі вимог пункту 2.6 Додатку № 2 до тендерної документації на закупівлю, а тільки документальне підтвердження легальності техніки, що планується до придбання. Нижче додано коментар технічного відділу: ми вимагаємо лист авторизації від "Виробника обладнання, або його офіційного представництва в Україні, або його офіційного дистриб’ютора в Україні, адресований Замовнику, яким підтверджуються повноваження Учасника". Добросовісний Постачальник повинен мати договірні відносини або з Виробником, або з офіційним Представництвом, або з Дилером, або з Дистрибутором, що гарантує забезпечення нашої вимоги щодо "завезене в Україну через авторизованих дистриб’юторів та (або) партнерів виробника обладнання", а ця вимога, в свою чергу, гарантує офіційну гарантію від Виробника на територіїї України, а не, скажімо, Китаю чи США (як товари з алі-експрес.ру).
Агентство не розуміє, що мається на увазі під пропозицією "зв язатися з виробником або його представництвом і почути ту саму відповідь", оскільки є безліч виробників, постачальників/дистриб'юторів різної техніки.
В Агентства є намір придбати певну продукцію високої якості, але ця продукція не є ексклюзивною, є доступною для Постачальників на складах офіційних диструбуторів, і вказані умови жодним чином не обмежують їх право на отримання підтвердження своїх конкурентних переваг. Агентство не несе відповідальності за правила бізнесу окремих вендорів/Дистрибуторів. У Вас є можливість обрати іншого, репутація якого не заплямована.
Підкреслюю - ми вимагаємо підтвердження договірних стосутнків не тільки "з Виробником", а з будь-яким офіційним каналом постачання Товару в Україну.
Щодо неможлимоті отримання авторизаційного листа більше, ніж одним учасником, то це на совісті Вендора, Дистрибутора тощо, наприклад,
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-18-005667-a - всі учасники надали листи авторизації.
Щодо Вашої пропозиції стосовно "Замовник при отриманні товару залишає за собою право здійснити перевірку поставленого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника" - коментар технічного відділу : "Щодо перевірки по серійним номерам легальності, то у нас немає впевненості, що це можна здійснити для товару, який ще не був проданий, оскільки у нас оплата після поставки, а головне, чи є така можливість у самого Виробника. Наприклад, деякі виробники це роблять через кабінети користувача, а у когось це можна дійсно швидко зробити на сайті. У нас, нажаль, немає можливості це перевірити, і у кожного Виробника свій підхід до сервісного обслуговування, ми не знаємо наперед, хто із чим виграє."
Враховуючи викладене, вимога п.2.6. Додатку 2 до ТД не буде видалена за Вашим проханням, оскільки в такому разі її відсутність буде ставити під сумнів легальність техніки, що планується до придбання Агентством.
У випадку підтвердження Вами дискредитації або нечесної конкуренції в розрізі вимог пункта 2.6 Додатка № 2 до тендерної документації на закупівлю, дана вимога буде усунена.
Дата відповіді:
13.08.2024 13:09
Відповідь надана
Документація містить вимогу, що не враховує принципи викладені в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"!
Номер:
21b41159a09241cf9d8ab295c27dab77
Дата опублікування:
10.08.2024 23:04
Опис:
Щодо вимоги листів від виробника у Вашій документації. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому прохання прибрати таку антиконкурентну вимогу з Вашої документації та врахувати практику рішень АМКУ. Також ви можете вимагати від учасників зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб ютора виробника в Україні. У разі пропозиції не офіційного товару - учасник не зможе підтвердити його посиланням на артикул моделі у каталозі офіційного дистриб ютора або партнера на території України (оскільки артикул неофіційно завезеного товару призначений для реалізації на території іншої країни і відсутній у електронних каталогах офіційних дистриб юторів або партнерів виробника).
Відповідь:
Шановний потенційний учасник закупівлі, Агентство вдячне за приділену увагу щодо зазначеного оголошення! Уважно ознайомившись із змістом Вашого запитання, Агентство не вбачає підстав щодо внесення змін до умов тендерної документації, оскільки зазначені умови не мають на меті дискредитації або нечесної конкуренції в розрізі вимог пункта 2.6 Додатка № 2 до тендерної документації на закупівлю, а тільки документальне підтвердження легальності техніки, що планується до придбання. Нижче додано коментар технічного відділу: ми вимагаємо лист авторизації від "Виробника обладнання, або його офіційного представництва в Україні, або його офіційного дистриб’ютора в Україні, адресований Замовнику, яким підтверджуються повноваження Учасника". Добросовісний Постачальник повинен мати договірні відносини або з Виробником, або з офіційним Представництвом, або з Дилером, або з Дистрибутором, що гарантує забезпечення нашої вимоги щодо "завезене в Україну через авторизованих дистриб’юторів та (або) партнерів виробника обладнання", а ця вимога, в свою чергу, гарантує офіційну гарантію від Виробника на територіїї України, а не, скажімо, Китаю чи США (як товари з алі-експрес.ру).
Враховуючи викладене, вимога п.2.6. Додатку 2 до ТД не буде видалена за Вашим проханням, оскільки в такому разі її відсутність буде ставити під сумнів легальність техніки, що планується до придбання Агентством.
У випадку підтвердження Вами дискредитації або нечесної конкуренції в розрізі вимог пункта 2.6 Додатка № 2 до тендерної документації на закупівлю, дана вимога буде усунена.
Дата відповіді:
13.08.2024 12:51
Відповідь надана
Обмеження права прийняти участь у даній закупівлі
Номер:
9786d2d9a27f4bc5a1a39486b42a26fc
Дата опублікування:
10.08.2024 23:04
Опис:
Шановна упвноважена особа, вами прописано вимогу до листа авторизації від виробника або його представництва, проте на даний момент не виробник, не його представництво із дозволу виробника не видають лист авторизації жодному учаснику по даній закупівлі, оскільки певний учасник отримав такий лист першим і не дає можливості прийняти участь іншим учасникам із чіткою відповідю від виробника - "тендер захищено певним учасником". Тобто конкуренція по цим торгам усунута. Ви можете зв язатися з виробником або його представництвом і почути ту саму відповідь! Це відома схема із усунення конкуренції у системі Прозоро. Отримати лист авторизації або попросити виробника та його представництво не видавати лист іншим учасникам за певні обіцянки або винагороди, що зовсім не є сприянням конкуренції із вашого боку завдяки даній вимозі у вашій документації. Також нагадаємо, що відповідно до п. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Чи не має у вас бажання прибрати вимогу із документації до листа авторизації і таким чином дати можливість участі іншим учасникам окрім того єдиного, що такий лист авторизації вже отримав? Наперед вдячні за детальне вивчення даної проблеми пов язаної із такою вимогою до листа.
Відповідь:
Шановний потенційний учасник закупівлі, Агентство вдячне за приділену увагу щодо зазначеного оголошення! Уважно ознайомившись із змістом Вашого запитання, Агентство не вбачає підстав щодо внесення змін до умов тендерної документації, оскільки умови, на які Ви звернули увагу, не мають на меті дискредитації або нечесної конкуренції в розрізі вимог пункту 2.6 Додатку № 2 до тендерної документації на закупівлю, а тільки документальне підтвердження легальності техніки, що планується до придбання. Нижче додано коментар технічного відділу: ми вимагаємо лист авторизації від "Виробника обладнання, або його офіційного представництва в Україні, або його офіційного дистриб’ютора в Україні, адресований Замовнику, яким підтверджуються повноваження Учасника". Добросовісний Постачальник повинен мати договірні відносини або з Виробником, або з офіційним Представництвом, або з Дилером, або з Дистрибутором, що гарантує забезпечення нашої вимоги щодо "завезене в Україну через авторизованих дистриб’юторів та (або) партнерів виробника обладнання", а ця вимога, в свою чергу, гарантує офіційну гарантію від Виробника на територіїї України, а не, скажімо, Китаю чи США (як товари з алі-експрес.ру).
Агентство не розуміє, що мається на увазі під пропозицією "зв язатися з виробником або його представництвом і почути ту саму відповідь", оскільки є безліч виробників, постачальників/дистриб'юторів різної техніки.
В Агентства є намір придбати певну продукцію високої якості, але ця продукція не є ексклюзивною, є доступною для Постачальників на складах офіційних диструбуторів, і вказані умови жодним чином не обмежують їх право на отримання підтвердження своїх конкурентних переваг. Агентство не несе відповідальності за правила бізнесу окремх вендорів/Дистрибуторів. У Вас є можливість обрати іншого, репутація якого не заплямована.
Враховуючи викладене, вимога п.2.6. Додатку 2 до ТД не буде видалена за Вашим проханням, оскільки в такому разі її відсутність буде ставити під сумнів легальність техніки, що планується до придбання Агентством.
У випадку підтвердження Вами дискредитації або нечесної конкуренції в розрізі вимог пункта 2.6 Додатка № 2 до тендерної документації на закупівлю, дана вимога буде усунена.
Дата відповіді:
13.08.2024 12:48
Відповідь надана
Інформація для замовника!
Номер:
50901dba04fc4fad841f9222bef9d1da
Дата опублікування:
10.08.2024 23:03
Опис:
Шановний замовник, прохання ознайомитись із висновком АМКУ, яке опубліковано у березні 2024 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a ) стосовно аналогічної з вашою вимогою до надання листа авторизації виробника, яке просимо видалити з вашої документації, цитуємо рішення АМКУ для вашого розуміння як саме дискримінує учасників ваша вимога до листа:
"оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмета закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
У вашому випадку прописана в документації аналогічна вимога до листа, яка обмежує участь у даній закупівлі учасників, що не мають стосунків із виробником. Велике прохання видалити таку вимогу до листа авторизації із ваших документів для створення повноцінної конкуренції по даним торгам. Дякуємо за приділену увагу.
Відповідь:
Шановний потенційний учасник закупівлі, Агентство вдячне за приділену увагу щодо зазначеного оголошення! Уважно ознайомившись із змістом Вашого запитання, Агентство не вбачає підстав щодо внесення змін до умов тендерної документації, оскільки зазначені умови не мають на меті дискредитації або нечесної конкуренції в розрізі вимог пункта 2.6 Додатка № 2 до тендерної документації на закупівлю, а тільки документальне підтвердження легальності техніки, що планується до придбання. Нижче додано коментар технічного відділу: ми вимагаємо лист авторизації від "Виробника обладнання, або його офіційного представництва в Україні, або його офіційного дистриб’ютора в Україні, адресований Замовнику, яким підтверджуються повноваження Учасника". Добросовісний Постачальник повинен мати договірні відносини або з Виробником, або з офіційним Представництвом, або з Дилером, або з Дистрибутором, що гарантує забезпечення нашої вимоги щодо "завезене в Україну через авторизованих дистриб’юторів та (або) партнерів виробника обладнання", а ця вимога, в свою чергу, гарантує офіційну гарантію від Виробника на територіїї України, а не, скажімо, Китаю чи США (як товари з алі-експрес.ру).
Враховуючи викладене, вимога п.2.6. Додатку 2 до ТД не буде видалена за Вашим проханням, оскільки в такому разі її відсутність буде ставити під сумнів легальність техніки, що планується до придбання Агентством.
У випадку підтвердження Вами дискредитації або нечесної конкуренції в розрізі вимог пункта 2.6 Додатка № 2 до тендерної документації на закупівлю, дана вимога буде усунена.
Дата відповіді:
13.08.2024 12:33