• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

1. Стілець лабораторний (Код НКМВ 024:2023: 34833 Стілець загального призначення) 2. Стілець лабораторний (Код НКМВ 024:2023: 34833 Стілець загального призначення) 3. Стілець лабораторний (Код НКМВ 024:2023: 34833 Стілець загального призначення) 4. Банкетка (Код НКМВ 024:2023: 34833 Стілець загального призначення) 5. Банкетка (Код НКМВ 024:2023:34833 Стілець загального призначення) 6. Банкетка (Код НКМВ 024:2023: 34833 Стілець загального призначення) 7. Табурет медичний (Код НКМВ 024:2023:34833 Стілець загального призначення)

Завершена

770 151.28 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 850.76 UAH
Період уточнення: 07.08.2024 11:24 - 12.08.2024 00:00
Відповідь надана

вимоги щодо Гарантійного листа Виробника

Номер: 99e7a6abfdfd418cb49756581132491d
Дата опублікування: 11.08.2024 17:20
Опис: Доброго дня шановний Замовник. Тов "Еліт Буд Лтд" як майбутній учасник даної закупівлі хоче пояснення щодо, Додатку 2 до тендерної документації Інформація необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі, пункту 9 Загальних вимог: 9. Авторизаційний лист від виробника товару, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. Гарантійний лист повинен включати найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Так, зокрема, але не виключно: По всім позиціям Додатку 2 до Тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до предмету закупівлі виписані Замовником таким чином, що повністю відповідати ним має змогу товар лише одного виробника . Отже, Замовником в Тендерній документації створене підґрунтя для штучного обмеження кола потенційних учасників тільки тими особами, які отримають відповідне підтвердження від одного виробника або представника такого виробника, тобто – виробник особисто або через своїх уповноважених представників отримає одноосібне право впливати на коло потенційних учасників зазначеної Процедури закупівлі. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретних виробників, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Скаржник звертає увагу, що наявність гарантійного листа жодним чином не гарантує належної поставки у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, оскільки виробник (офіційний представник) не несе жодної відповідальності за договірними відносинами між учасником і замовником. Так само наявність гарантійного листа не гарантує в подальшому належну якість товару, оскільки лист виробника і якість товару жодним чином не пов’язані між собою, адже підтвердженням відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути лише сертифікати відповідності, декларація про відповідність, інструкція про застосування. Крім того, гарантійний лист жодним чином не гарантує і те, що товар, який буде постачатися, не буде фальсифікованим, що б не вкладалося в дане поняття. Таким чином, Тендерна документація в частині технічних вимог до предмету закупівлі, містить вимоги, що обмежують конкуренцію, звужує коло потенційних учасників та призводить до дискримінації потенційних учасників, оскільки жодна особа, яка не буде уповноважена виробником та/або уповноваженим представником виробника зазначеного товару на участь в Процедурі закупівлі не зможе взяти в ній участь. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, 5 якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Усунення порушення положень законодавства про публічні закупівлі в Тендерній процедурі, на думку Скаржника, можливе шляхом: - виключення з Тендерної документації Додатку 2 вимоги щодо надання гарантійних листів виробників    (їх офіційних представників (дистриб’юторів) або заявників державної реєстрації предмету закупівлі в Україні та додатково авторизаційних листів від виробників чи заявників держаної реєстрації, у випадку надання гарантійних листів від представників (дистриб’юторів). - Задоволення вимог, викладених у Скарзі призведе до відновлення наших прав і законних інтересів, як потенційного учасника цієї закупівлі та дозволить нам взяти участь у цій закупівлі на рівних умовах. Тому, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», п. 53-64 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - - Враховуючи вищевикладене, вимагаю: - Прийняти цю вимогу до розгляду - Зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо надання гарантійних листів виробників    (їх офіційних представників (дистриб’юторів) або заявників державної реєстрації предмету закупівлі в Україні та додатково авторизаційних листів від виробників чи заявників держаної реєстрації, у випадку надання гарантійних листів від представників (дистриб’юторів).
Відповідь: Доброго дня! Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Закупівля за кодом ДК 021:2015: 39112000-0 Стільці, з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі встановлено у Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічна специфікація згідно предмету закупівлі (Код згідно ДК 021:2015: 39112000-0 Стільці) – встановлена у Додатку 2 до тендерної документації, де визначено предмет закупівлі, технічні вимоги та характеристики. Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статей 22-23 Закону України «Про публічні закупівлі» і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі, вказані Замовником у Тендерній документації, ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури закупівлі. Тобто, всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в тендерній документації може зазначатися інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, що встановив Замовник. Також тендерна документація може містити іншу інформацію, наявність якої вимагає законодавство, та яку Замовник бажає включити до тендерної документації. Виходячи з вищезазначеного, з метою запобігання отримання фальсифікатів та контрабандної продукції, Учасник повинен надати авторизаційний лист від виробника товару, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. Гарантійний лист повинен включати найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Згідно статті 22 вище зазначеного Закону, тендерна документація повинна містити крім інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), кваліфікаційних критеріїв, проекту договору іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Вказана нами вимога в оголошенні про проведення даної закупівлі не є дискримінаційною, оскільки дана вимога передусім зумовлена уникненням ситуації пов’язаної із закупівлею фальсифікатів та неякісних товарів, а також забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідного товару Учасником закупівлі. Твердження про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки Вами не доведено, що виробники не можуть надати Вам гарантійних листів як особі, яка бажає реалізовувати їх продукцію. Таким чином, у Вашому зверненні не доведено необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не зазначено яким чином зазначена умова порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі. Отже, тендерна документація повністю відповідає вимогам статті ст. 5, 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 13.08.2024 09:03
Відповідь надана

Про аналог

Номер: 8dafd299455f4df49ed12fbc0d7da9da
Дата опублікування: 11.08.2024 17:12
Опис: Чи будете Ви приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі?
Відповідь: Доброго дня, п.4.2. Додатку 1 до Тендерної документації передбачено наступне: Усі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент» (наприклад, автомобіль Renault Duster, або еквівалент), тендерна пропозиція такого учасника вважається як така, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Дата відповіді: 13.08.2024 09:02
Відповідь надана

Характеристики

Номер: 97d9f46d8f8d4013b6b9fe847c5615a9
Дата опублікування: 08.08.2024 17:19
Опис: Шановні Замовник, В рамках проведення тендеру на ми уважно ознайомилися з тендерною документацією та звернули увагу на вимогу щодо надання копії сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління на розробку, виробництво, продаж і сервісне обслуговування спеціалізованих меблів для медичних установ. Зважаючи на специфіку предмету закупівлі, просимо надати роз'яснення щодо обґрунтування даної вимоги. На підставі яких нормативних або законодавчих актів було прийнято рішення про включення цієї вимоги до тендерної документації? Будемо вдячні за швидку відповідь, що допоможе нам краще підготуватися до участі в тендері.
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в тендерній документації може зазначатися інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, що встановив Замовник. Також тендерна документація може містити іншу інформацію, наявність якої вимагає законодавство, та яку Замовник бажає включити до тендерної документації. Як відомо, ISO – це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: 1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати; 2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Дата відповіді: 09.08.2024 14:23