• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з управління медичними відходами категорії «В»,«С» з наданням пакувальної тари

Завершена

253 710.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 268.55 UAH
Період уточнення: 06.08.2024 14:08 - 11.08.2024 00:00
Відповідь надана

Замовником порушується закон України Про управління відходами.

Номер: 4ce056d61ef947caabdc3776956b8ea0
Дата опублікування: 06.08.2024 17:15
Опис: Замовником вимагаємться у п. 5 Додатку №2 до тендерної документації: Власними силами здійснювати завантаження відходів, передбачених цією закупівлею у спеціалізований автотранспорт, вивезення та утилізацію. Транспортні витрати входять до вартості послуг.(Надати гарантійний лист у довільній формі). Відповідно до закону України Про управління відходами термін "утилізація" не застосовується: Згідно статті 1 закону України Про управління відходами операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. Замовником порушується закон України Про управління відходами. Вимагаємо видалення незаконної вимоги або зміни її на "Власними силами здійснювати завантаження відходів, передбачених цією закупівлею у спеціалізований автотранспорт, вивезення та оброблення. Транспортні витрати входять до вартості послуг.(Надати гарантійний лист у довільній формі).
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за особливу увагу до нашої закупівлі. Ваші зауваження враховані Замовником. Відповідні зміни будуть внесені до умов тендерної документації.
Дата відповіді: 07.08.2024 14:50
Відповідь надана

Замовником порушено принцип проведення закупівлі та безпідставно вимагається доставка неіснуючого обладнання в межах надання послуг з оброблення небезпечних відходів у відповідності до закону України Про управління відходами.

Номер: d594c30e136344678f63237365592457
Дата опублікування: 06.08.2024 17:10
Опис: У п. 2 Додатку №2 до тендерної документації присутня інформація: Загальна ціна пропозиції повинна включати в себе транспортні витрати на доставку обладнання від Замовника до місця проведення робіт і від місця проведення робіт до Замовника, всі податки та збори, що виникають під час надання послуг. Найменування предмета закупівлі: «Послуги з управління медичними відходами категорії «В»,«С» з наданням пакувальної тари» за кодом ДК 021:2015 – 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивиними, токсичними медичними та небезпечними відходами. Доставка обладнання від Замовника до місця проведення робіт і від місця проведення робіт до Замовника не є предметом закупівлі. Відповідно до вимог ЗУ Про публвчні закупівлі є чітке розмежування щодо надання послуг згідно назви предмету закупівлі та інших послуг (у даному випадку доставки обладнання), яке відношення до коду ДК 021:2015 – 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивиними, токсичними медичними та небезпечними відходами не має. Замовником порушено принцип проведення закупівлі та безпідставно вимагається доставка неіснуючого обладнання в межах надання послуг з оброблення небезпечних відходів у відповідності до закону України Про управління відходами. Вимагаємо видалення незаконної вимоги до учасників закупівлі з доставки обладнання від Замовника до місця проведення робіт і від місця проведення робіт до Замовника.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за особливу увагу до нашої закупівлі, особливо до технічних помилок при складанні тендерної документації. Ваші зауваження враховані Замовником. Відповідні зміни будуть внесені до умов тендерної документації.
Дата відповіді: 06.08.2024 19:41
Відповідь надана

Замовником закупівлі вимагається документальне підтвердження всупереч чинним вимогам законодавства

Номер: e8855616488e43088fb7405e1621b31c
Дата опублікування: 06.08.2024 17:02
Опис: Замовник вимагає у Додатку №3 сканований акт перевірки відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами з висновком та підписом уповноважених осіб Міндовкілля, що матеріально-технічна база здобувача ліцензії, який є учасником цієї закупівлі відповідає технологічним висновкам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Відповідно до частини 3 статті 27 закону України Про управління відходами: 3. Суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний: 1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами; 2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Вимагаючи сканований акт перевірки відповідності матеріально-технічної бази, Замовник порушує статтю 27 закону України Про управління відходами - учаснику закупівлі достатньо мати Ліцензію та Дозвіл щоб мати можливість прийняти участь у закупівлі. Вимагаючи сканований акт перевірки відповідності матеріально-технічної бази, Замовник обмежує штучно коло учасників закупівлі та безпідставно вимагає документ, який не вимагається чинним законодавством. Відповідно до частини першої статті 44 Закону України "Про управління відходами" встановлено, що господарська діяльність з управління небезпечними відходами здійснюється суб’єктами господарювання на підставі ліцензії, що видається в порядку, встановленому Законом України "Про ліцензування видів господарської діяльності", з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, та відповідно до ліцензійних умов здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Відповідно до частини третьої статті 44 Закону України "Про управління відходами" встановлено, що до видачі ліцензії обов’язковій перевірці підлягає відповідність матеріально-технічної бази здобувача ліцензії встановленим вимогам. Зазначена перевірка проводиться органом ліцензування за місцем провадження діяльності у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища. Відповідно до частини 5 статті 44 Закону України "Про управління відходами" встановлено, що за результатами перевірки складається акт перевірки матеріальнотехнічної бази, необхідної для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Здобувач ліцензії на здійснення комплексу операцій з управління небезпечними відходами після отримання підтвердження відповідності матеріально-технічної бази встановленим вимогам за результатами перевірки подає до органу ліцензування заяву про отримання ліцензії та пакет документів, визначений ліцензійними умовами. За таких умов законодавством передбачена наявність акту перевірки матеріальнотехнічної бази учасника закупівлі з відомостями про відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЛІЦЕНЗІЇ, ЯКУ ЗАМОВНИК ВИМАГАЄ У П.9 ДОДАТКУ №2. Вимагаючи одночасно сканований акт перевірки відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами з висновком та підписом уповноважених осіб Міндовкілля, що матеріально-технічна база здобувача ліцензії, який є учасником цієї закупівлі відповідає технологічним висновкам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, та сканований оригінал ліцензії чи наказу про видачу ліцензії з управління відходами, Замовник безпідставно вимагає сам Акт - ліцензія є наслідком проходження перевірки МТБ учасника та виданого Акту. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які нададуть сканований акт перевірки відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами з висновком та підписом уповноважених осіб Міндовкілля, що матеріально-технічна база здобувача ліцензії, який є учасником цієї закупівлі відповідає технологічним висновкам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен видалити незаконну вимогу "сканований акт перевірки відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами з висновком та підписом уповноважених осіб Міндовкілля, що матеріально-технічна база здобувача ліцензії, який є учасником цієї закупівлі відповідає технологічним висновкам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами" шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Рекомендуємо Замовнику ознайомитися з практикою рішень АМКУ, зокрема з Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7907-р/пк-пз від 03.05.2024 по скарзі UA-2024-04-11-011163-a.c1 закупівлі UA-2024-04-11-011163-a. Поки що це звернення без скарги до АМКУ...
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за участь в закупівлі. Ваше звернення розглянуто, відповідні зміни будуть внесені до умов тендерної документації.
Дата відповіді: 09.08.2024 14:40