-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме: об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 560022621240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р-н., с. Солочин, вулиця Без назви, будинок 1а, будівля санаторію «Квітка Полонини». за ДК 021:2015(CPV) – 99999999-9 Не відображене в інших розділах
Торги відмінено
200 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період уточнення:
05.08.2024 18:43 - 13.09.2024 00:00
Відповідь надана
звернення про роз’яснення
Номер:
8433312fbee54d7e8bcf47342fc41617
Дата опублікування:
12.09.2024 10:54
Опис:
Доброго дня. Відповідно до приписів абз. 2 п. 11 ст. 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено: "Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником."
Відповідно до п. 3, 5, 8 Додатку 4 до Тендерної документації та Додаток 8, п. 12,14,20 Додатку 9 до Тендерної документації передбачено надання документів, що не передбачені чинним законодавством .
З врахуванням вище зазначеного просимо повідомити: чи буде підставою відхилення тендерної документації учасника неподання таким учасником документів передбачених п. 3, 5, 8 Додатку 4 до Тендерної документації та Додатком 8, п. 12,14,20 Додатку 9 до Тендерної документації, оскільки чинним законодавством не передбаченої їх подання ?
Відповідь:
Добрий день. Всі документи, що вимагаються тендерною документацією, учасник повинен завантажити в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Дата відповіді:
13.09.2024 15:19
Відповідь надана
звернення про роз’яснення
Номер:
0659096cadc74a5cbb4edfd3112141c9
Дата опублікування:
12.09.2024 10:51
Опис:
Доброго дня. Відповідно до приписів абз. 1 п. 11 ст. 26 ЗУ "Про публічі закупівлі" передбачено: "11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)."
Відповідно до п. 3, 5, 8 Додатку 4 до Тендерної документації та Додаток 8, п. 12,14,20 Додатку 9 до Тендерної документації передбачено надання документів, що не передбачені чинним законодавством .
З врахуванням вище зазначеного просимо повідомити: чи може учасник не подавати документи п. 3, 5, 8 Додатку 4 до Тендерної документації та Додаток 8, п. 12,14,20 Додатку 9 до Тендерної документації, оскільки чинним законодавством не передбаченої їх подання ?
Відповідь:
Доброго дня. Всі документи, що вимагаються тендерною документацією, учасник повинен завантажити в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Дата відповіді:
13.09.2024 15:19
Відповідь надана
вимога щодо усунення порушення
Номер:
86931dc816694464904c2d2f3aa6f93a
Дата опублікування:
22.08.2024 23:35
Опис:
Відповідно до приписів п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.», відповідно п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено «4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
Тендерна документація містить: Додаток № 4 з наступними пунктами: "Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити, що засновники, учасники, акціонери, контролери, керівники, працівники не пов'язані прямо або опосередковано з власником/власниками арештованих Активів (Інформація підтверджується письмовим запевненням (Гарантійний лист Учасника). Учасник процедури закупівлі має підтвердити відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів (Інформація підтверджується довідкою з ДПС, яка видана не пізніше ніж 10 днів до аукціону). Документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами торгів:
- довідку щодо особи (осіб), уповноваженої(их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю; - для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; - для учасників-юридичних осіб - у разі підписання іншою особою - доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) (протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів); - для учасників-юридичних осіб - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників. - Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців). - Копії наступних сторінок паспорту: 1, 2, а також 3, 4, 5, 6 (у разі досягнення власником паспорту віку, визначеного вимогами Положення про паспорт громадянина України), та копії сторінок паспорту, на яких міститься інформація про реєстрацію місця проживання/перебування власника паспорта або копію ID картки та копію виписки з інформацією ID картки про місце реєстрації (для фізичних осіб-підприємців)
Додаток № 8 з вимогою подати ЗАЯВИ-повідомлення, що засновники, учасники, акціонери, контролери, керівники, працівники Учасника не пов'язані прямо або опосередковано з власником/власниками арештованих Активів, які є предметом Договору управління.
Подання вказаних документів чинним законодавством (зокрема положеннями ЗУ Про публічні закупівлі" та Особливості № 1178) таких вимог не встановлюють, а, отже, вимога їх подання є незаконною.
З врахуванням вищевикладеного та керуючись приписами ЗУ Про публічні закупівлі" та Особливості № 1178 ВИМАГАЄМО: виключити з тендерної документації п. 3,5,8 ДОдатку 4 до Тендерної документації; виключити Додаток 8, виключити п. 12,14,20 Додатку 9 до Тендерної документації.
Відповідь:
Зміни до тендерної документації з означених питань вноситись не будуть
Дата відповіді:
11.09.2024 17:16
Відповідь надана
вимога щодо усунення порушення
Номер:
537e5636591b4af399313c47a85b317f
Дата опублікування:
22.08.2024 23:26
Опис:
Відповідно до Листа МІНЕКОНОМІКИ України №3305-04/34286-06 від 01.06.2020 за результатами аналізу діяльності АМК України , таким що порушують права учасників тендеру є умови: "- вимоги щодо надання документів, які не стосуються безпосередньо предмета закупівлі (вимога щодо надання фінансової звітності підприємства учасника за два останніх звітних періоди тощо); ". Змінами до тендерної документації від 20.08.2024 року до Додатку № 9 включено вимогу про надання: "- у разі якщо учасником є ФОП - декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) за 2023 рік відповідно до ст. 179 розділу ІV Податкового кодексу України або документи, які підтверджують сплату Єдиного соціального внеску за останній звітний період. - у разі якщо учасник подає звітні документи за інший період звітування чим вимагається в тендерній документації, він надає обґрунтоване підтвердження цього у вигляді довідки довільної форми з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.- проміжною бухгалтерською (фінансовою) звітністю за останній завершений звітний період між останньою річною звітною датою та відповідною датою." Таким чином, встановлюються додаткові вимоги, які обмежують права учасників, обтяжують їх необхідністю підготовки та подання додаткових документів. З врахуванням того, що подання такої документації не передбачено вимогами ЗУ "Про публічні закупівлі" та приписами Особливостей здійснення закупівель в період війни №1178, а отже в силу приписів ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" таке включення є незаконне: ВИМАГАЄМО виключити з Додатку 9 до тендерної документації Вимогу про надання: "- у разі якщо учасником є ФОП - декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) за 2023 рік відповідно до ст. 179 розділу ІV Податкового кодексу України або документи, які підтверджують сплату Єдиного соціального внеску за останній звітний період. - у разі якщо учасник подає звітні документи за інший період звітування чим вимагається в тендерній документації, він надає обґрунтоване підтвердження цього у вигляді довідки довільної форми з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.- проміжною бухгалтерською (фінансовою) звітністю за останній завершений звітний період між останньою річною звітною датою та відповідною датою."
Відповідь:
Зміни до тендерної документації з означених питань вноситись не будуть
Дата відповіді:
11.09.2024 17:16
Відповідь надана
вимога щодо усунення порушення
Номер:
3b0058fbcb724ddd959bf355053d35da
Дата опублікування:
22.08.2024 23:16
Опис:
Відповідно до приписів Додаток 8 до тендерної документації «ЗАЯВА» яка передбачає повідомлення, що юридична особа-учасник, засновники, учасники, акціонери, контролери, керівники, працівники не пов'язані прямо або опосередковано з власником/власниками арештованих Активів.
В той же час, ні ЗУ «Про публічні закупівлі», ні Особливості не містять вимоги (положення) про подання «ЗАЯВА» яка передбачає повідомлення, що юридична особа-учасник, засновники, учасники, акціонери, контролери, керівники, працівники не пов'язані прямо або опосередковано з власником/власниками арештованих Активів. Вимагаємо привести в цій частині Тендерну документації до вимог чинного законодавства – виключивши додаток чи привівши його у відповідність до вимог чинного законодавства.
Відповідь:
зміни до тендерної документації з означених питань вноситись не будуть
Дата відповіді:
11.09.2024 17:13
Відповідь надана
Щодо вартості послуг управителя
Номер:
dacfd64a8c9042c8b3861ba4217779d6
Дата опублікування:
22.08.2024 22:54
Опис:
Крім того вимагаємо надати роз’яснення щодо формування вартості послуг управителя.
У цьому тендері Вами визначено очікувану вартість у розмірі 200 000 (або триста тисяч гривень(ТУТ НЕЗРОЗУМІЛО)), але в закупівлях на послуги з управління активами які тривають вами визначено
Закупівля ID: UA-2024-08-16-003513-a очікувана вартість 250 000 грн тобто 25 %.
Закупівля ID: UA-2024-08-08-000672-a очікувана вартість 300 000 грн тобто 30%
Закупівля ID: UA-2024-06-27-001302-a очікувана вартість 150 000 грн тобто 15%.
Які критерії впливають на визначення винагороди управителя?
Вірячи в доброчесність працівників АРМА, сподіваємось, що це не корупційні ризики або причини.
Відповідь:
Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, зокрема запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення Конкурсу, якщо вони не приводять до порушення статті 5 Закону.
Дата відповіді:
11.09.2024 17:11
Відповідь надана
Щодо вартості послуг управителя
Номер:
dbcb3488afab4222a59b4db15119c4b9
Дата опублікування:
22.08.2024 21:57
Опис:
В редакції тендерної документації від 20.08.2024 (п.3 «Інформація про предмет закупівлі» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації ) визначено, що очікувана вартість предмета закупівлі становить 200000,00 грн (триста тисяч гривень 00 коп.)
Очікувана вартість розраховується за формулою:
ОВ=П*10000 (200000= 20,00*10000)
де ОВ - очікувана вартість закупівлі в гривнях, перевищення не передбачено
П – максимальний розмір процентів з доходів від управління, що буде платою (винагородою) Управителя.
Нам як потенційному учаснику таких відкритих торгів незрозуміло – якою ж є очікувана вартість, тобто зазначена в числовому висловлені 200 000 грн., чи словесному визначенні – триста тисяч гривень.
Просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
200000,00 грн (двісті тисяч гривень)
Дата відповіді:
24.08.2024 08:06
Відповідь надана
Щодо оцінки вартості активу
Номер:
8943f6527ebb423eb526c9622cae35a7
Дата опублікування:
21.08.2024 21:43
Опис:
В тендерній документації Ви зазначили про необхідність підтвердження учасником наявності нерухомого майна загальна вартість якого не менша за оціночну вартість арештованого активу, що становить 26 659 092,00 грн (двадцять шість мільйонів шістсот п’ятдесят дев’ять тисяч дев’яносто дві гривні 00 коп.).
В договорі на управління активами (п. 1.2) зазначено, що згідно зі звітом про оцінку майна від 06.02.2024 № б/н ринкова вартість Активів станом на 31 січня 2024 року становить 26 659 092,00 грн (Двадцять шість мільйонів шістсот п’ятдесят дев’ять тисяч дев’яносто дві гривні 00 коп.) без ПДВ, що підтверджується рецензуванням Звіту про оцінку майна 07 лютого 2024 року № б/н.
Частиною 5 статті 3 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» встановлено, що нормативно-правовими актами з оцінки майна можуть бути передбачені строки дії звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) від дати оцінки або дати її затвердження (погодження) замовником.
Законодавством не встановлено окремого нормативно-правового акта щодо дії звіту про оцінку майна, наданого суб’єктом оціночної діяльності на замовленням АРМА з метою виконання положень Закону № 772-VІІІ.
Отже, строк дії оцінки визначається методикою здійснення такої, та зазначається експертом у звіті.
Наприклад, відповідно до абзацу 3 пункту 2 розділу IV Порядку ведення єдиної бази даних звітів про оцінку, затвердженого наказом ФДМУ від 17.05.2018 № 658, встановлено, що строк дії звіту про оцінку не може перевищувати шість місяців з дати оцінки, про що зазначається у такому звіті.
Методикою оцінки майна затвердженої постановою КМУ від 10.12.2003 № 1891 «Про затвердження Методики оцінки майна» (далі – Методика) висновок про вартість об’єкта приватизації дійсний протягом 18 місяців після дати оцінки, строк дії висновку про вартість майна, складеного для інших випадків проведення оцінки майна, що передбачаються Методикою, може визначатися органом, що використовує результати такої оцінки, суб’єктом оціночної діяльності - суб’єктом господарювання, що проводить оцінку, з урахуванням строку експозиції об’єкта оцінки, якщо такий строк не визначений законодавством.
Водночас, Методикою оцінки об’єктів оренди затвердженої постановою КМУ від 10.08.1995 року №629 результати незалежної оцінки є чинними протягом дванадцяти місяців від дати оцінки, якщо інший строк не передбачений у звіті щодо незалежної оцінки.
Оскільки на сьогоднішній день минуло більше 6 місяців з дати оцінки активу (31.01.2024 року), ВИМАГАЮ надати інформацію про строк дії оцінки, зазначений в звіті від 06.02.2024 року (виконаний відповідно до вимог ч.2 ст.21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів») а також зазначити методику відповідно до якої такий звіт виконано.
Відповідь:
Звіт про оцінку є чинним
Дата відповіді:
24.08.2024 08:05
Відповідь надана
ВИМОГА
Номер:
4f55b6ba2c4c4318ba294b9d93102106
Дата опублікування:
21.08.2024 20:18
Опис:
Шановний замовник
Вами не в повному обсязі надано роз’яснення/відповіді на запитання/вимоги до тендерної документації
1. Оскільки Вами зазначено у відповіді по необхідність наявності в учасника ліцензії саме з медичної практики, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, в іншому випадку таке роз’яснення є необгрунтованим і суперечить вимогам тендерної документації.
2. Вами не надано обгрунтування (з посиланням на відповідні нормативні акти) наявності в учасника саме фахівців з вищою освітою за спеціальністю 073 «Менеджмент» та/або фахівців з вищою освітою які закінчили професійні курси з менеджменту (управління) підприємством, які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, операторів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами, для збереження активів, збереження (за можливості - збільшення) їх економічної вартості.
Які перешкоди заважають працівникам з освітою за спеціальностями наприклад 051 Економіка, 081 Право, 281 Публічне управління та адміністрування чи 292 Міжнародні економічні відносини виконувати вказані функції по збереженню активів та за можливості збільшення їх економічної вартості?
3. Яка саме кількість фахівців з вищою освітою за спеціальністю 073 «Менеджмент» та/або фахівців з вищою освітою які закінчили професійні курси з менеджменту (управління) підприємством, які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, операторів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами необхідна учаснику для відповідності кваліфікаційному критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, а саме чи достатньо учаснику одного фахівця, чи їх кількість має бути два та більше?
Відповідь:
достатньо одного
Дата відповіді:
24.08.2024 08:05
Відповідь надана
вимога щодо усунення порушення
Номер:
1ca5d13f7b6d4f398c73a51454aee5a0
Дата опублікування:
19.08.2024 21:00
Опис:
Відповідно до приписів Додаток 7 до тендерної документації «ЗГОДА на обробку персональних даних» вказаний документ підписується посадовою особою учасника. Відповідно до абз. 4 ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» «згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.» Таким чином, згоду можу надавати виключно фізична особа. З врахуванням вищевикладеного, вимагаємо привести Додаток 7 до тендерної документації «ЗГОДА на обробку персональних даних» у відповідність до вимог чинного законодавства, зазначивши в тендерній документації особу, яка повинна надавати таку згоду
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за звернення.
Факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою чи фізичною особою - підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
В усіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником - юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця).
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Дата відповіді:
20.08.2024 11:02