-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Розроблення проектно-кошторисної документації нежитлової будівлі "Склад ТЗ" для проведення реконструкції з підсилення будівельних конструкцій, перепланування та дообладнання існуючого підвального приміщення під споруду подвійного призначення із захисними властивостями організації протирадіаційного укриття за адресою Харківська область, Харківський район, Нововодолазька територіальна громада, с. Ватутіне, вул. Військова, 56
Завершена
568 333.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 683.33 UAH
мін. крок: 1% або 5 683.33 UAH
Період уточнення:
05.08.2024 17:36 - 15.08.2024 00:00
Відповідь надана
Завдання на проектування
Номер:
1f5da68e9441481db3076436cbc905f4
Дата опублікування:
13.08.2024 11:59
Опис:
Доброго дня!
В тендерній документації немає Завдання на проектування.
Просимо надати Завдання на проектування.
Відповідь:
Доброго дня! В тендерну документацію внесено зміни: додано "Завдання на проектування"
Дата відповіді:
13.08.2024 18:24
Відповідь надана
щодо експертизи
Номер:
7de98fc4c94d49a3b4ab51cf615ceb50
Дата опублікування:
12.08.2024 12:35
Опис:
Шановний замовнику, відповідно до Додатка 5 до тендерної документації вами було зазначено наступне: "Виконавець за власний рахунок проводить експертну оцінку кошторисної частини проектно-кошторисної документації частини документації та надає разом з проектно-кошторисної документації позитивний звіт незалежного експерту." тобто виконавець має надати і експертну оцінку і позитивний звіт незалежного експерту.
Однак, у Додатку 7 до тендерної документації, а саме п. 1.3 Розділу 1 зазначено наступне: "1.3 Виконавець передає у власність Замовнику розроблену проектно-кошторисну документацію, за результатами розгляду якої видано відповідний звіт незалежного експерту, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити Виконавцю належно виконані роботи відповідно до умов цього Договору." Тобто виконавець передає звіт незалежного експерту.
У п. 2.5. Розділу 2 зазначено наступне: "2.5. Виконавець за власний рахунок проводить експертну оцінку кошторисної частини проектно-кошторисної документації частини документації та надає разом з проектно-кошторисної документації позитивний звіт незалежного експерту." У цьому пункті знову з'являється експертна оцінка та позитивний звіт незалежного експерта.
У п. 3.2. Розділу 3 зазначено наступне: "3.2. Початок виконання робіт визначається датою укладання Договору, закінчення – датою приймання - передачі проектно-кошторисної документації в повному обсязі з позитивним звітом експертизи." У цьому пункті зазначено про позитивний звіт експертизи (а не, незалежного експерта) без експертної оцінки.
Згідно з п. 4.9. ДСТУ 8907:2019 НАСТАНОВА ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО експертна оцінка окремої частини/розділу не є підставою для затвердження (схвалення) проектної документації на будівництво для отримання документів дозвільного характеру для виконання будівельних робіт.
Відповідь:
Доброго дня! В тендерну документацію внесено зміни
Дата відповіді:
12.08.2024 16:18
Відповідь надана
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій
Номер:
3a0ca82c08ee4658bd56377927fb9f5f
Дата опублікування:
12.08.2024 11:55
Опис:
Зверніть увагу на допущену помилку у п. 1, розділу IV тендерної документації. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2024 09:00.
Відповідь:
Доброго дня! В зв'язку з внесеними змінами в тендерну документацію прийом пропозицій продовжено до 17.08.2024 року.
Дата відповіді:
12.08.2024 16:17
Відповідь надана
Експертиза
Номер:
d7f9cec2f4ee441084a3ea22065a80e4
Дата опублікування:
08.08.2024 13:28
Опис:
Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно ст.5 Закону :
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Згідно ч.4 ст.22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Разом з тим, згідно з частиною другою статті 24 Закону замовник має право, зокрема за результатами звернень внести зміни до тендерної документації.
З Додатку 5 Тендерної документації «Розроблення проектно-кошторисної документації нежитлової будівлі "Склад ТЗ" для проведення реконструкції з підсилення будівельних конструкцій, перепланування та дообладнання існуючого підвального приміщення під споруду подвійного призначення із захисними властивостями організації протирадіаційного укриття за адресою Харківська область, Харківський район, Нововодолазька територіальна громада, с. Ватутіне, вул. Військова, 56» вбачається, обов’язок Виконавця за власний рахунок провести експертну оцінку кошторисної частини проектно-кошторисної документації частини документації та надати разом з проектно-кошторисної документації позитивний звіт незалежного експерта.
У відповідності до Звіту Технічного обстеження будівлі складу Т3 (Літер Ж) з можливістю організації протирадіаційного укриття міжрегіонального центру розмінування та швидкого реагування державної служби України з надзвичайних ситуацій за адресою : Харківська область, Харківський район, Нововодолазька територіальна громада , с. Ватутіне, вул. Військова, 56 (07/05/2024 ТО) клас наслідків відповідальності СС1.
Абз.2 п. 5 Інформації необхідної для розроблення розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту в складі проектної документації на об’єкті будівництва «Розроблення проектно кошторисної документації нежитлової будівлі "Склад ТЗ" для проведення реконструкції з підсилення будівельних конструкцій, перепланування та дообладнання існуючого підвального приміщення під споруду подвійного призначення із захисними властивостями організації протирадіаційного укриття за адресою Харківська область, Харківський район, Нововодолазька територіальна громада, с. Ватутіне, вул. Військова, 56», що є Додатком до листа ДСНС України №б/н зазначено: « згідно з наданим запитом на видачу вихідних даних та вимог на розроблення розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту у складі проектної документації об’єкта кількість працівників становить 280 осіб. Виходячи з проектної кількості працівників, для їх захисту передбачити проектування ПРУ, відповідно вимог ДБН В 1.2-4:2019 «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту» та ДБН В.2.2-5-2023 «Захисні споруди цивільного захисту», місткістю не менше 280 осіб».
Відповідно до п. 2 ст. 32 Закону ( 3038-17 ) категорія складності об'єкта будівництва визначається відповідно до державних будівельних норм та стандартів на підставі класу наслідків (відповідальності) такого об'єкта будівництва.
У зв'язку з чим визначену проектною документацією категорію складності об'єктів будівництва необхідно перевіряти з урахуванням класу наслідків (відповідальності). Класу наслідків СС-1 відповідають I та II категорія
складності; класу наслідків СС-2 відповідають III та IV категорія
складності; класу наслідків СС-3 відповідає V категорія складності.
Згідно ст.32 Закону Клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта.
2. Клас наслідків визначається відповідно до вимог будівельних норм і правил, затверджених згідно із законодавством.
3. Клас наслідків визначається для кожного об’єкта - будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови).
4. До складу комплексу (будови) можуть належати об’єкти, будівництво яких здійснюється за єдиною проектно-кошторисною документацією.
5. Усі об’єкти поділяються за такими класами наслідків (відповідальності):
незначні наслідки - СС1;
середні наслідки - СС2;
значні наслідки - СС3.
До незначних наслідків (СС1) не можуть бути віднесені об’єкти:
характеристики можливих наслідків від відмови (стану об’єкта, при якому неможливо використовувати його або складову частину за функціональним призначенням) яких перевищують:
рівень можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно перебуватимуть на об’єкті, - 50 осіб;
рівень можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які періодично перебуватимуть на об’єкті, - 100 осіб;
рівень матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта, - 2500 мінімальних заробітних плат (до розрахунку збитків не включаються збитки замовників будівництва, які будують об’єкти без залучення коштів державного або місцевого бюджетів, кредитних коштів, наданих під державні гарантії, коштів державних та комунальних підприємств, бюджетних установ);
пам’ятки культурної спадщини національного та місцевого значення, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини";
нове будівництво яких здійснюється в охоронній зоні пам’яток культурної спадщини національного та місцевого значення (розміри охоронної зони визначаються відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини");
об’єкти підвищеної небезпеки 1 і 2 класів, ідентифіковані відповідно до Закону України "Про об’єкти підвищеної небезпеки";
житлові будинки понад чотири поверхи;
об’єкти, які підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" (крім об’єктів, які виробляють електричну енергію з енергії вітру, за умови позитивного висновку уповноваженого органу з оцінки впливу на довкілля).
До значних наслідків (СС3) відносяться такі об’єкти:
пам’ятки культурної спадщини, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини";
об’єкти підвищеної небезпеки 1 і 2 класів, ідентифіковані відповідно до Закону України "Про об’єкти підвищеної небезпеки";
житлові, громадські або багатофункціональні будівлі заввишки понад 100 метрів та/або з рівнем можливої небезпеки для здоров’я і життя людей понад 400 осіб, які постійно перебувають на об’єкті.
6. Віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва.
Об’єкту присвоюється найвищий клас наслідків (відповідальності) за одним із критеріїв, встановлених частиною п’ятою цієї статті.
7. Правильність визначення класу наслідків (відповідальності) перевіряється під час проведення експертизи проектів, якщо здійснення такої експертизи є обов’язковим відповідно до закону.
8. Під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю на об’єктах самочинного будівництва клас наслідків таких об’єктів визначається самостійно відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю або із залученням експертної організації чи експерта, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Правильність визначення класу наслідків перевіряється під час проведення експертизи проектів, якщо здійснення такої експертизи є обов’язковим відповідно до закону.
Клас наслідків визначається відповідно до вимог будівельних норм і правил, затверджених згідно із законодавством. Вимоги до визначення класів наслідків (відповідальності) об’єктів — будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови) під час їх проектування та будівництва, установлює ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)».
Тобто відповідно до Характеристики класів наслідків відмови будинків, будівель споруд, лінійних об’єктів Клас СС1 – вбачає можливу небезпеку для здоров’я і життя людей до 50 осіб, якщо вони перебувають постійно, до 100 осіб, якщо перебувають періодично, а Класс СС2 – вбачає можливу небезпеку для здоров’я і життя людей від 50 до 400 осіб, якщо вони перебувають постійно, від 50 до 1000 осіб, якщо перебувають періодично.
При підрахунку кількості осіб, яким може загрожувати небезпека для життя чи здоров'я, вважають тих людей, які постійно перебувають на об'єкті більше 8 годин на добу та не менше 150 днів на рік (загалом не менше 1200 год за рік).
Що ж стосується людей, які періодично перебувають на об'єкті, то вони повинні перебувати в будівлі менше 8 годин на добу, не більше 150 днів на рік (450 -1200 годин на рік).
Усі об’єкти, що за класом наслідків належать до об’єктів із середніми та значними обов’язково підлягають експертизі. А отже можна дійти висновку, що кількість працівників 280 осіб- вбачає клас наслідків СС2, а отже є необхідність у проведенні експертного звіту.
З огляду на це просимо надати роз'яснення стосовно зазначеного та одночасно вимагаємо, за результатами звернення, внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! У відповідності до Звіту Технічного обстеження будівлі складу Т3 (Літер Ж) з можливістю організації протирадіаційного укриття Міжрегіонального центру розмінування та швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій за адресою : Харківська область, Харківський район, Нововодолазька територіальна громада , с. Ватутіне, вул. Військова, 56 (07/05/2024 ТО) був визначений клас наслідків відповідальності СС1 для цієї будівлі станом на даний час, згідно вихідних даних для розроблення розділу інженерно- технічних заходів цивільного захисту передбачається проектна кількість працівників не менше 280 осіб.Отже, дійсно під час проектування буде визначений інший клас наслідків (відповідальності) та є необхідність проведення експертного звіту( звіт незалежного есперту), за результатами Вашого звернення відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
12.08.2024 13:43
Відповідь надана
Визначення класу наслідків
Номер:
2110684917c54d9ea9fdba9214bfbbc7
Дата опублікування:
06.08.2024 12:31
Опис:
Доброго дня,
У наданому технічному звіті щодо обстеження об'єкту (складу ТЗ) визначений клас наслідків відповідальності СС1.
Просимо уточнити кількість осіб на яких буде розраховано ПРУ.
Відповідь:
Доброго дня! У файлі "Звіт технічне обстеження" додаток до листа ДСНС України (сторінка 17) пункт 5 абзацу 2 зазначено: "у складі проектної документації об'єкта, кількість працівників становить 280 осіб. Виходячи з проектної кількості працівників, для їх захисту передбачити проектування ПРУ, відповідно вимог ДБН В 1.2-4:2019 "Інженерно-технічні заходи цивільного захисту" та ДБН В.2.2-5-2023 "Захисні соруди цивільного захисту" місткістю не менше 280 осіб".
Дата відповіді:
06.08.2024 15:50