• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розробка технічної документації з поділу земельних ділянок

Завершена

4 357 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 785.00 UAH
Період уточнення: 05.08.2024 14:18 - 11.08.2024 00:00
Відповідь надана

уточнення вимог

Номер: 758d89916eb84aa4bfe76f313091b41a
Дата опублікування: 08.08.2024 13:28
Опис: Тендерною документацією передбачено, що "У якості документального підтвердження наявності ліцензійного забезпечення надати довідку (виписку) за рахунками бухгалтерського обліку". Просимо роз'яснити чи є встановлена форма для такої довідки (виписки), чи вона може бути в довільній формі і чи може це бути оборотно-сальдова відомість по рахунку? Дякуємо
Відповідь: Замовником не встановлювалась форма довідки (виписки) якої моє дотримуватись Учасник. Так, для підтвердження вказаної вимоги учасник може надати оборотно-сальдову відомість за рахунком обліку відповідних активів.
Дата відповіді: 09.08.2024 11:28
Відповідь надана

Вихідні дані

Номер: 997459559a604176808a441743a9b914
Дата опублікування: 06.08.2024 16:27
Опис: Шановний Замовнику, надайте будь-ласка інформацію щодо того чи буде надаватись Виконавцю серед вихідних даних дозвіл (рішення та/або розпорядження) від власника/розпорядника земельними ділянками на розроблення технічної докумнтації із землеустрою щодо поділу та об'єднання земельних ділянок. Також, в Технічному завдання відсутні вимоги щодо оформелння Виконавцем дозволу на від власника/розпорядника земельними ділянками на розроблення технічної докумнтації із землеустрою щодо поділу та об'єднання земельних ділянок та затвердження технічної документації. Але, оскільки технічним завданням вимагається реєстрація права користування Замовника на утворені внаслідок поділу земельні ділянки та така реєстрація може відбутись лише після затвердження технічної документації, то надайте відповідь - на кого покладено обов'язок подання документів на затвердження та отримання рішення/розпорядження про затвердження технічної документації із землеустрою?
Відповідь: Розпорядження Одеської обласної державної (військової) адміністрації на проведення поділу земельних ділянок, а отже дозвіл на розроблення технічної документації, буде надано замовником в складі вихідної документації. Щодо подання документів на затвердження та отримання рішення/розпорядження про затвердження технічної документації із землеустрою зазначаємо, що відповідно до пункту 2 частини 5 статті 186 Земельного кодексу України технічна документація із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок затверджується власником (розпорядником) земельних ділянок, а щодо земельних ділянок державної або комунальної власності - Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади, органом місцевого самоврядування, уповноваженими розпоряджатися земельними ділянками відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. Згідно Додатку 4 до тендерної документації результатом виконаної Послуги є: - технічні документації із землеустрою щодо поділу земельних ділянок; - внесення даних поділу земельних ділянок до автоматизованої системи Державного земельного кадастру з визначення категорії землі, площі, цільового призначення, межі, присвоєння кадастрових номерів земельних ділянок; - отримання відповідних витягів з Державного земельного кадастру України в паперовому та електронному вигляді; - проведення реєстрації права власності та права постійного користування земельними ділянками в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно Отже, подання документів на затвердження та отримання рішення/розпорядження про затвердження технічної документації із землеустрою для можливості проведення подальших дій з внесення даних, отримання витягів, проведення реєстрації покладається на виконавця для виконання Послуги в повному обсязі.
Дата відповіді: 09.08.2024 11:25
Відповідь надана

Запитання щодо складу послуг

Номер: 9faa7fcecbf94852ab65289b450c9149
Дата опублікування: 06.08.2024 16:20
Опис: Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, в Послугу входить: - камеральне обстеження; - інженерно-геодезичні вишукування; - складання кадастрового плану в масштабі 1:1000; - формування земельних ділянок під об’єктами ДП «АМПУ» та іншими об’єктами нерухомого майна шляхом поділу земельних ділянок державної власності, які перебувають у постійному користуванні ДП «Морський торговельний порт «Чорноморськ», складається з послуг по розрахунку площі забудови (будівель та споруд) ДП «АМПУ», визначення площі і меж земельних ділянок, на яких розташовані будівлі та споруди ДП «АМПУ», складання технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок, винесення в натуру (на місцевість) меж сформованих земельних ділянок. Просимо надати роз'яснення щодо наступної умови: "формування земельних ділянок під об’єктами ДП «АМПУ» та іншими об’єктами нерухомого майна шляхом поділу земельних ділянок державної власності, які перебувають у постійному користуванні ДП «Морський торговельний порт «Чорноморськ», складається з послуг по розрахунку площі забудови (будівель та споруд) ДП «АМПУ»..." Вимога щодо розрахунку площі забудови - мається на увазі розрахунок площі плями забудови, виключно по межах зовнішніх контурів об'єктів нерухомого майна? Тобто, проведення технічної інвентаризації обєктів нерухомого майна згідно Інструкції не вимагається? А якщо вимагається інвентаризація майна, тоді необхідно в склад послуг додати виготовлення технічнпих паспортів на об'єкти нерухомого майна та їх реєстрація в Реєстрі будівельної діяльності щодо інформації про технічні інвентаризації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Якщо проведення технічної інвентаризації обєктів нерухомого майна не вимагається, то тоді не зрозуміла вимога Замовника щодо наявності в складі штатних працівників інженера з технічної інвентаризації, оскільки зовнішні контури об'єктів нерухомого майна визначаються за результатами кадастрової зйомки, яку виконують інженери-геодезисти. Також, просимо надати інформацію - чи буде серед вихідних даних від Замовника, для виконання робіт, копії правовстановлюючих документів на об'єкти нерухомого майна розташованого на вказаних земельних ділянках, що належать Замовнику.
Відповідь: В поставленому питанні міститься теза: «Тобто, проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна згідно Інструкції не вимагається», однак не зазначено яку саме Інструкцію запитувач мав на увазі, що не дозволяє надати об’єктивну та повну відповідь. Якщо запитувач мав на увазі Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, затверджену Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року № 127, відповідно до Наказу Міністерства громад, територій та інфраструктури № 939 від 12.10.2023 року наказ Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року № 127 «Про затвердження Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 р. за № 582/5773 визнано таким, що втратив чинність. При цьому зазначаємо, що «виготовлення технічних паспортів на об'єкти нерухомого майна та їх реєстрація в Реєстрі будівельної діяльності щодо інформації про технічні інвентаризації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» на об’єкти нерухомого майна Чорноморської філії ДП «АМПУ» та інші об’єкти нерухомості не потребується та не входить до складу виконання робіт щодо поділу земельних ділянок. Наявність у складі штатних працівників Виконавця - інженера з технічної інвентаризації, як обов’язкова вимога Замовника, обумовлена тим, що поділ земельних ділянок проводиться під об’єктами нерухомого майна, отже належне виконання послуги з поділу нерозривно пов’язано із визначенням складу, фактичних площ, можливою зміною вихідних характеристик щодо об’єктів нерухомого майна, що в свою чергу потребує проведення обстеження об’єктів нерухомого майна та проведення вимірювальних робіт. Відповідно до діючого законодавства України зазначені роботи мають проводитись атестованими фахівцями, що несуть персональну відповідальність за належне та якісне виконання покладених на них обов’язків. Для виконання робіт щодо поділу земельних ділянок, на яких розміщені об’єкти нерухомого майна будуть надані копії правовстановлюючих документів на об'єкти нерухомого майна, розташованого на цих земельних ділянках.
Дата відповіді: 09.08.2024 11:25
Відповідь надана

код закупівлі

Номер: 239c45da206a4db69d4abbc23b6ec572
Дата опублікування: 06.08.2024 15:20
Опис: Шановний замовник! Назва предмету закупівлі «Розробка технічної документації з поділу земельних ділянок» не відповідає коду ДК 021:2015 – 71220000-6 «Послуги архітектурного проектування» Єдиного закупівельного словника. Технічна документація із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок є одним із видів документації із землеустрою, відповідно ст.25 ЗУ «Про землеустрій». Види документації із землеустрою та їх склад встановлюються виключно цим Законом. Просимо привести у відповідність назву закупівлі «Розробка технічної документації з поділу земельних ділянок» та код ДК 021:2015 – 71250000-5 «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги».
Відповідь: Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 року затверджено Порядок визначення предмету закупівлі (надалі – Порядок). Цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Предметом розміщеної закупівлі є послуги відповідно до п. 21 Закону. Пунктом 15 Особливостей, які були затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), передбачено, що предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Отже, єдиними нормативними документами, якими має керуватись замовник при визначенні предмету закупівлі є Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядок визначення предмета закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Закону України «Про землеустрій» не відноситься до нормативно-правових актів, якими замовник має керуватись при визначенні предмету закупівлі. У той же час вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що згідно Закону України «Про землеустрій» видами робіт із землеустрою є обстежувальні, вишукувальні, топографо-геодезичні, картографічні, проектні та проектно-вишукувальні роботи, що виконуються з метою складання документації із землеустрою. Згідно ст. 25 цього ж Закону документація із землеустрою розробляється в електронній та паперовій формах у вигляді схеми, проекту, робочого проекту або технічної документації. Особливим видом такої документації є документація із землеустрою, яка одночасно є містобудівною документацією, - комплексні плани просторового розвитку територій територіальних громад, генеральні плани населених пунктів, детальні плани територій. Затверджена документація із землеустрою є публічною та загальнодоступною. Окремо звертає на себе увагу той факт, що замовник потребує послуги з поділу земельних ділянок під об’єктами нерухомого майна. Згідно Закону України «Про архітектурну діяльність» об’єктами архітектурної діяльності є, зокрема, комплекси промислового та іншого призначення, території (частини територій) адміністративно-територіальних одиниць і населених пунктів. Таким чином території та виробничі комплекси, розташовані на земельних ділянкам, що знаходяться в постійному користуванні замовника, є об’єктами архітектурної діяльності. Відповідно до п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 року під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. У повній відповідності до вимог законодавства замовником було визначено предмет закупівлі.
Дата відповіді: 09.08.2024 11:24