• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єкту: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 183 «Фортуна» з поглибленим вивченням іноземних мов (спеціалізованої школи І ступеня – гімназії) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Юності, 5 у Дніпровському районі м. Києва», (ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами)

Здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єкту: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 183 «Фортуна» з поглибленим вивченням іноземних мов (спеціалізованої школи І ступеня – гімназії) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Юності, 5 у Дніпровському районі м. Києва», (ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами)

Завершена

4 158 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 41 580.00 UAH
Період уточнення: 05.08.2024 12:04 - 17.08.2024 00:00
Відповідь надана

Вимога щодо працівників

Номер: 63da35e11dd9405f996f1cb7edc3b697
Дата опублікування: 16.08.2024 20:47
Опис: Шановний Замовнику. Відповідно до вимог тендерної документації передбачено надати інформацію про наявність на підприємстві не менше 3х сертифікованих провідних інженерів з технічного нагляду. Просимо надати обгрунтування необхідності залучення саме такої кількості відповідних спеціалістів, оскільки, на нашу думку, надання послуг можливе силами меншої кількості спеціалістів. Законодавство не регулює необхідної кількості відповідних спеціалістів для виконання робіт/ надання послуг. Звертаємо увагу, що під час складання актів виконаних будівельних робіт ставиться печатка лише одного інженера з технічного нагляду. Для чого тоді решта? Окрім того формулювання вимоги передбачає наявність даних працівників саме на підприємстві учасника, що не узгоджується з можливістю, наданою ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо залучення субпідрядних організацій. Встановлена вимога дискримінує нас як потенційного учасника закупівлі та свідчить про порушення принципів здійснення закупівель - максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Зважаючи на вищевикладене вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну та незаконну вимогу щодо саме трьох спеціалістів.
Відповідь: Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що об’єкт за класом наслідком є СС3 та здійснюється нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття закладу освіти. Враховуючи великий обсяг будівельних робіт, значний клас наслідків та строки виконання робіт, Замовник вирішив встановити такі вимоги до тендерної документації. Крім цього, відповідно до статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України. Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Акцентуємо, що зазначені Вами вимоги тендерної документації не суперечать Закону України «Про архітектурну діяльність», Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903 та іншим вимогам чинного законодавства тому числі у сфері публічних закупівель. Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді: 19.08.2024 15:07
Відповідь надана

Вимога щодо посвідчення охорони праці

Номер: b1a51bcb41854dc5ac62516c75f5156d
Дата опублікування: 16.08.2024 16:16
Опис: Замовник протиправно вимагає наявність у інженерів технічного нагляду посвідчення та витяг з протоколу про проходження навчання і перевірки знань по: Загальному курсу охорони праці; Системі стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві; З питань пожежної безпеки; Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; З електробезпеки ( у розгорнутому вигляді) про допуск до роботи в електроустановках, група з електробезпеки не нижче – 3. Наявність посвідчень про проходження всіх вищеперелічених курсів у більше ніж ОДНОГО КОНКРЕТНОГО УЧАСНИКА є близькою нуля. Неозброєним оком видно упереджене ставлення до учасників і бажання обмежити конкуренцію. І на останок, «ПРАВИЛА ОХОРОНИ ПРАЦІ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ РОБІТ НА ВИСОТІ» під час будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття??? Яким чином це навіть в теорії має знадобитися під час здійснення технічного нагляду на цьому об’єкті?
Відповідь: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Також згідно норм цієї статті, не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. В цілому, акцентуємо Вашу увагу, що вказана вимога тендерної документації не суперечить вимогам чинного законодавства, у тому числі нормативно-правовим актам з охорони праці. Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді: 19.08.2024 14:51
Відповідь надана

Вимога щодо сертифікатів ISO

Номер: 3ea673455acf4a80a21ba6c99138bc11
Дата опублікування: 16.08.2024 15:35
Опис: Замовник протиправно вимагає надати дійсні СЕРТИФІКАТИ згідно ДСТУ ІSO 9001:2015, ДСТУ ISO 45001:2018, ДСТУ ІSO 14001:2015. Звертаємо увагу, що отримання даних сертифікатів не є обов’язковим згідно законодавства України. В жодному ДБН, нормативному документі, яким керуються інженери технічного нагляду, не вказано обов'язковість отримання таких сертифікатів. Також звертаємо увагу, що учасники не зможуть з об’єктивних причин отримати такі сертифікати оскільки строк їх отримання є більшим ніж строк подання тендерних пропозицій. Тобто ті учасники які добровільно отримали такі сертифікати та ті учасники, що їх не мають, бо не зобов’язані їх отримувати, та не вбачають за потрібне це робити заздалегідь перебувають у нерівних вихідних умовах.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту четвертого частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином вказана вимога не суперечить чинному законодавству. Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді: 19.08.2024 14:49