-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Колонні підкатні підйомники, двостійкові автомобільні підйомники
Торги відмінено
26 467 636.37
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 264 676.36 UAH
мін. крок: 1% або 264 676.36 UAH
Період уточнення:
03.08.2024 14:04 - 10.08.2024 10:00
Відповідь надана
ВИМОГА щодо відміни спрощеної закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання» та притягнення винних осіб до відповідальності
Номер:
2134103267c84452918fe6a2420dfca9
Дата опублікування:
10.08.2024 00:57
Опис:
Адресати:
Національний університет
оборони України
просп. Повітряних Сил, 28, м. Київ, 03049, admin_nuou@post.mil.gov.ua
Міністерство оборони України
Повітрофлотський просп., 6, м. Київ, 03168, admou@post.mil.gov.ua
Офіс Генерального прокурора
вул. Різницька, 13/15, м. Київ, 01011, office@gp.gov.ua
Державне бюро розслідувань
вул. Симона Петлюри, буд. 15, м. Київ, 01032 info@dbr.gov.ua
номер оголошення про проведення
процедури закупівлі, що оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого
органу (prozorro.gov.ua) та назва предмету закупівлі:
UA-2024-08-03-000255-a
«Підіймально-транспортувальне обладнання»
(колонні підкатні підйомники, двостійкові автомобільні підйомники)
ВИМОГА
щодо відміни спрощеної закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 42410000-3
«Підіймально-транспортувальне обладнання»
та притягнення винних осіб до відповідальності
Перш за все, спрощена закупівля — це процедура придбання державним замовником товарів чи послуг на суму до 200 000 грн (до 1 млн грн в окремих випадках), або робіт на суму до 1 500 000 грн (до 5 млн грн в окремих випадках).
Виникає питання чому це спрощена закупівля, якщо її бюджет становить 26 467 636,37 грн з ПДВ?
Друге, варто зазначити, що Замовником, а саме ВЧ А3358 в червні 2024 року було оголошено закупівлю під номером UA-2024-06-13-004922-a, вартість закупівлі 19 550 000,00 грн з ПДВ.
В цій закупівлі взяло участь 5 учасників, в тому числі ТОВ «А-ТІКС», з пропозицією в сумі 18 900 000,00 грн з 0% ПДВ, з пропозицією товару китайського виробництва та товаром, якого навіть немає на сайті у зазначеного виробника, а саме: https://qdhaolida.en.made-in-china.com/?pv_id=1i4sfgn4fbbf&faw_id=1i4sfk3ci31b, на сайті взагалі відсутні підіймачі колонного типу.
В той же час, у даній публічній закупівлі взяли інші учасники, серед яких запропоновано товар європейського виробника, з ціною майже у двічі дешевшою.
Замовник, а саме ВЧ А3358 відмінив дану закупівлю.
Проте, у серпні 2024 року з’явилась нова закупівля, з дуже сумнівним технічним завданням, сумою 26 467 636,37 грн з ПДВ.
Відповіді на запитання по ТД Замовник не надав, проте, проаналізувавши ринок, ми все ж таки знайшли під кого дана закупівля була написана.
Дана ТД по колонним підіймачам була повністю написана із сайту ТОВ «А-ТІКС», ссилку додаємо: https://a-tiks.com.ua/mobile-lift-for-trucks-and-buses-rge-30t.
Тобто, у червні 2024 року, коли технічна інформація була адекватна і аж 5 учасників взяло участь у даній закупівлі, Замовник, скоріш за все, мав на меті та був зацікавлений у тому, щоб даний тендер виграло ТОВ «А-ТІКС», проте, інші учасники, всі 4 цілком підходили під дану закупівлю та кожен з них міг би поставити якісний, запропонований у ціновій пропозиції товар, проте, замовнику це було нецікаво.
Також, у закупівлі UA-2024-08-03-000255-a, Замовник оголосив строки поставки до 15.листопада 2024 року, що є нереальним, так, як даний товар готується 4 місяці, тобто, даний термін писався під когось.
Навіть не володіючи спеціальними знаннями в технічній сфері, чітко видно, що технічні вимоги до товару,а саме колонні підкатні підйомники написані під ТОВ «А-ТІКС».
Наголошуємо, що на даний час Товариство вживатиме вичерпних і достатніх заходів щоб вимоги закону і конкурентна політика були дотримані і в майбутньому не мали місця.
Відомості, які зазначені у даній скарзі, а також інші фактичні обставини, наводять на думку про можливі антиконкурентні і узгоджені дії організатора закупівлі і окремих учасників. Натомість, інші військові частини, а також і багато інших державних органів і установ при закупівлі обладнання організовують конкурентні, чесні закупівлі і навіть якщо надають перевагу тому чи іншому виробнику або конкретним технічним вимогам, то відображають інформацію про можливість постачання відповідних аналогів. Як наслідок пропагується не тільки чесна, конкурентна гра, а й суттєво виграє державний бюджет, конкретні організатори і загалом держава, при цьому не отримується товар гіршої якості. За таких належних умов організації тендерних закупівель наше Товариство неодноразово ставало переможцем тендерних закупівель, в тому числі і в період воєнного стану, і на цьому вигравали всі сторони.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тендерна документація ВЧ А3358 є дискримінаційною та такою, що не забезпечує конкуренцію учасників і зважаючи на аналіз поняття конкуренції, що надано в Законі України «Про захист економічної конкуренції» як змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Окрім цього, якщо порахувати приблизні ціни на ринку, то виходять наступні цифри:
№ Найменування Одиниця виміру Кількість Середня ціна
1. Комплект колонних підкатних підйомників, загальна вантажопідйомність 30 тон Комплектів 3 5 500 000,00 грн
2. Двостійковий підйомник, загальна вантажопідйомність 6.5 тон Комплектів 16 3 600 000,00
3 Двостійковий підйомник, загальна вантажопідйомність 6.5 тон з діагностичним блоком на базі автомобільного сканера з програмним забезпеченням та планшетом керування Комплектів 2 1 000 000,00
Середня сума даних товарів приблизно 10 100 000,00 грн.
Замовник оголосив суму закупівлі вдвічі більшу.
Таким чином, держава в особі ВЧ А3358, в період воєнного стану, за умови крайнього дефіциту грошових коштів, необхідності міжнародних запозичень державою, і інших багатьох негативних факторів сьогодення, за рахунок неправильної організації тендерної закупівлі або внаслідок особистої зацікавленості окремих суб’єктів, на одній тендерній закупівлі може втратити близько 16 300 000,00 грн., що враховуючи загальний бюджет закупівлі є особливо значною сумою.
Вказаними протиправними діями посадових осіб ВЧ А3358 може бути завдано шкоди державному бюджету України в особі ВЧ А3358 на суму 16 300 000,00 грн.
Також, проаналізувавши інші публічні закупівлі, які було проведено Замовником, можна побачити, що ВЧ А3358 було відхилено найбільш економічну пропозицію та обрано пропозицію ТОВ «А-ТІКС», до прикладу, закупівля UA-2023-10-16-012454-a.
У вказаних діях вбачаються ознаки розтрати майна службовими особами ВЧ А3358, шляхом зловживання своїм службовим становищем в умовах воєнного стану за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 Кримінального кодексу України, що караються позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
Враховуючи вищевикладене,
ПРОСИМО:
Військову частину А3358:
відмінити вказану закупівлю та створити нову, посилаючись на принципи публічних закупівель, створивши ТД, згідно об’єктивного аналізу продукції на ринку України, закупівлю, в якій зможуть взяти участь більше, ніж 1 учасник.
Міністерство оборони України:
провести службову перевірку за фактом можливих неправомірних дій службових осіб ВЧ А3358 щодо підготовки та проведення закупівлі;
Офіс Генерального прокурора
Державне бюро розслідувань:
внести відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо вчинення кримінального правопорушення - розтрати майна службовими особами ВЧ А3358 шляхом зловживання своїм службовим становищем в умовах воєнного стану за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 Кримінального кодексу України.
Відповідь:
Щодо першого порушеного питання.
Спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пунктів 1 і 2 частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується:
1) до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
2) до замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
А тому, викладені Вами доводи зводяться до невірного тлумачення Закону.
Щодо другого порушеного питання.
Тендер за номером UA-2024-06-13-004922-а був відмінений на підставі п. 1 ч. 1 ч. 17 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі», що є правом Замовника передбаченим нормами Закону.
Щодо третього порушеного питання.
Технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги (п. 33 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Враховуючи це, Замовник вправі встановлювати будь-які умови щодо предмету закупівлі, які вважає за необхідне та які будуть його влаштовувати в процесі експлуатації та використання у майбутньому.
Неспроможність виробника/постачальника задоволити потребу Замовника за заявленими ним умовами свідчить про його неконкурентоспроможність та не є підставою вважати такі дії Замовника порушенням конкурентної політики.
Щодо четвертого порушеного питання.
Приведені у вимозі підрахунки середньої ціни та моніторинг цін на ринку щодо предмету закупівлі є Вашим суб’єктивним правом, яке реалізується з метою задоволення власної потреби у володінні інформацією щодо цінової політики, а тому Замовника не стосується та, відповідно, ним не розглядається.
З огляду на викладене, викладені Вами вимоги задоволенню з боку Замовника не підлягають.
Окремо зазначаємо, що право на оскарження дій/бездіяльності Замовника, підстави і порядок такого звернення врегульовано Законом України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
10.08.2024 12:15
Відповідь надана
термін поставки
Номер:
c00c0adc56384308940bea3dc0ad62cf
Дата опублікування:
09.08.2024 12:12
Опис:
Зважаючи на те, що у запиті до ТД Замовник просить електромеханічний тип мобільних колон, варто зазначити, що дані колони виготовляє лише кілька заводів у світі, а саме Італія та Німеччина і строк їхнього виготовлення сягає 4 місяці+2 тижні на доставку. Прохання змінити термін поставки до січня 2025 року.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Закупівля здійснюється за бюджетні кошти, тому строки поставки і умови оплати не можуть бути змінені, а фінансовий рік закривається 25.12.2024р.
Питання: чому Ви відмінили тендер UA-2024-06-13-004922-a від червня 2024 року, де було 5 пропозицій від учасників і Ви могли обрати, а також де більше шансів поставити Вам товар до кінця 2024 року?
Відповідь:
Тендер UA-2024-06-13-004922-a від червня 2024 року було відмінено тому, що виникла необхідність у внесення змін до технічної специфікації, а саме стосовно кількості та технічних характеристик, щодо необхідного товару.
Дата відповіді:
10.08.2024 12:22
Відповідь надана
Замовник не надав відповіді на питання, просимо ТЕРМІНОВО їх НАДАТИ
Номер:
05a81056ecb140b6b76df085badb59e5
Дата опублікування:
09.08.2024 12:10
Опис:
Аналізуючи тендер, виставлений ВЧ А3358 під номером UA-2024-06-13-004922-a та 5 пропозицій, що були надані, виникає дуже велике питання, чому зараз ТД на стільки відрізняється та на стільки заплутана.
Навіть не володіючи спеціальними знаннями в технічній сфері, чітко видно, що технічні вимоги до товарів, які вимагаються Замовником були прописані під когось.
Проте, будучи на ринку даного обладнання більше, ніж 20 років, ми бачимо що ТД на стільки заплутана, що НАВІТЬ не можемо зрозуміти під кого вона написана.
Просимо надати пояснення щодо наступних питань, на які буду надано шаблонну відповідь до цього.
Також повідомпляємо, що ми орієнтуємось у техніних характеристиках заводів виробників і такого НЕ зустрічали ніде.
Просимо пояснити наступне:
1) 2.4.4 Конструкція потрібна передбачати оптимальний розподіл навантаження завдяки розсувними блокам, що направляються по рейці Н-подібного профіля, не менше 8 штук на колону з 24 контактними поверхнями.
Що Ви маєте на увазі і як це, по-Вашому, виглядає нна практиці?
2) 2.4.8 Пряме змащування шпинделя за допомогою ємності, наповненої мастилом.
Дана технічна характеристика (далі по тексту ТХ) була присутня у мобільних колонах старого зразку, зараз такого НЕМАЄ.
Просимо видалити з ТД дану ТХ.
3)Що мається на увазі під "2.4.10 Кабелі живлення з автоматичним виявленням обертового поля"? Що таке обертове поле і як вони виявляються за допомогою кабеля живлення? При відсутності відповіді просимо видалити з ТД дану ТХ.
4) 2.5.12 Висота колон не менше - 3243 мм.
Зазвичай колони близько 3 м, з цього випоиває, що тендер "писався під когось".
Просимо дати цифру від і до для збільшення кола учасників, дотримуючись принципів публічних закупівель.
5) 2.1.1. Привід переміщення – електромеханічний. Зазвичай привід переміщення-механічний. Які мобільні колони Ви брали за основу?
6) 2.1.20 Дві швидкості підійому/опускання – звичайна та прискорена. Такого також не буває в мобільних колонах, вона НЕ регулюється зазвичай. Які колони Ви брали за основу?
7) 2.7 Двостійковий підйомник, загальна вантажопідйомність 6.5 тон з діагностичним блоком на базі автомобільного сканера з програмним забезпеченням та планшетом керування. Такого не буває. Дайте приклад?
8) 2.7.8 Пряме змащування шпинделя за допомогою ємності, наповненої мастилом.
Дана технічна характеристика (далі по тексту ТХ) була присутня у підіймачах старого зразку, зараз такого НЕМАЄ.
Просимо видалити з ТД дану ТХ.
На додаток, повідомляємо, що готові залучити незалежні експертизи, якщо це буде необхідно для об'єктивної оцінки вашого запиту, який є утопічним та написаним під когось, що не робить тендер тендером, а є порушенням законодавста в сфері публічних закупівель та дана публічна закупівля є такою, що не забезпечує конкуренцію учасників і зважаючи на аналіз поняття конкуренції, що надано в Законі України «Про захист економічної конкуренції» як змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Оцінюючи Вашу ТД ми не можемо назвати хоча б 2 учасника, які можуть взяти участь у даній закупівлі.
Таким чином, держава в особі ВЧ А3358, в період воєнного стану, за умови крайнього дефіциту грошових коштів, необхідності міжнародних запозичень державою, і інших багатьох негативних факторів сьогодення, за рахунок неправильної організації тендерної закупівлі або внаслідок особистої зацікавленості окремих суб’єктів, на одній тендерній закупівлі може втратити 26 467 636,37 грн., що враховуючи загальний бюджет закупівлі є особливо значною сумою.
Вказаними протиправними діями посадових осіб ВЧ А3358 може бути завдано шкоди державному бюджету України в особі ВЧ А3358 на суму 26 467 636,37 грн., більш точно суму можна буде аналізувати, беручи до уваги хто буде брати участь в тендері та під кого написана дана Закупівля.
У вказаних діях вбачаються ознаки розтрати майна службовими особами ВЧ А3358 шляхом зловживання своїм службовим становищем в умовах воєнного стану за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 Кримінального кодексу України, що караються позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
Відповідь:
Технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги (п. 33 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Враховуючи це, Замовник вправі встановлювати будь-які умови щодо предмету закупівлі, які вважає за необхідне та які будуть його влаштовувати в процесі експлуатації та використання у майбутньому.
Неспроможність виробника/постачальника задоволити потребу Замовника за заявленими ним умовами свідчить про його неконкурентоспроможність
Дата відповіді:
10.08.2024 12:18
Відповідь надана
запит на неіснуючий підіймач в природі
Номер:
b95b9c7021f04783a3128e2b1fc73762
Дата опублікування:
09.08.2024 11:33
Опис:
Доброго дня!
Дуже дякую Вам за відповідь, яку не можна назвати відповіддю.
Все ж таки, просимо змінити технічну інформацію щодо двостійкового підйомника, загальна вантажопідйомність 6.5 тон з діагностичним блоком на базі автомобільного сканера з програмним забезпеченням та планшетом керування, так, як даного підіймача НЕ буває в природі а жодному заводі.
Навіть якщо захочете знайти підіймач з такими технічними характеристиками в інтернеті, Ви не знайдете, тому що це нереально.
Можливо, Ви маєте на увазі ОКРЕМО підіймач та ОКРЕМО діагностика на планшеті, тоді просимо вказати це окремими позиціями.
Також повідомляємо, що залишаємо за собою право оскажувати дану закупівлю в АМКУ, Міністерстві оборони та ДБР.
Відповідь:
Технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги (п. 33 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Враховуючи це, Замовник вправі встановлювати будь-які умови щодо предмету закупівлі, які вважає за необхідне та які будуть його влаштовувати в процесі експлуатації та використання у майбутньому.
Неспроможність виробника/постачальника задоволити потребу Замовника за заявленими ним умовами свідчить про його неконкурентоспроможність
Дата відповіді:
10.08.2024 12:17
Відповідь надана
уточнення щодо незрозумілих технічних характеристик
Номер:
34f906957ee144e0bf37680b41080279
Дата опублікування:
07.08.2024 23:59
Опис:
Доброго вечора! Дуже цікаві технічні характеристики у Вас в описі, не зрозуміло звідки Ви їх взяли.
Просимо пояснити наступне:
1) 2.4.4 Конструкція потрібна передбачати оптимальний розподіл навантаження завдяки розсувними блокам, що направляються по рейці Н-подібного профіля, не менше 8 штук на колону з 24 контактними поверхнями.
Що Ви маєте на увазі і як це, по-Вашому, виглядає нна практиці?
2) 2.4.8 Пряме змащування шпинделя за допомогою ємності, наповненої мастилом.
Дана технічна характеристика (далі по тексту ТХ) була присутня у мобільних колонах старого зразку, зараз такого НЕМАЄ.
Просимо видалити з ТД дану ТХ.
3)Що мається на увазі під "2.4.10 Кабелі живлення з автоматичним виявленням обертового поля"? Що таке обертове поле і як вони виявляються за допомогою кабеля живлення? При відсутності відповіді просимо видалити з ТД дану ТХ.
4) 2.5.12 Висота колон не менше - 3243 мм.
Зазвичай колони близько 3 м, з цього випоиває, що тендер "писався під когось".
Просимо дати цифру від і до для збільшення кола учасників, дотримуючись принципів публічних закупівель.
5) 2.1.1. Привід переміщення – електромеханічний. Зазвичай привід переміщення-механічний. Які мобільні колони Ви брали за основу?
6) 2.1.20 Дві швидкості підійому/опускання – звичайна та прискорена. Такого також не буває в мобільних колонах, вона НЕ регулюється зазвичай. Які колони Ви брали за основу?
7) 2.7 Двостійковий підйомник, загальна вантажопідйомність 6.5 тон з діагностичним блоком на базі автомобільного сканера з програмним забезпеченням та планшетом керування. Такого не буває. Дайте приклад?
8) 2.7.8 Пряме змащування шпинделя за допомогою ємності, наповненої мастилом.
Дана технічна характеристика (далі по тексту ТХ) була присутня у підіймачах старого зразку, зараз такого НЕМАЄ.
Просимо видалити з ТД дану ТХ.
Дякуємо!
Відповідь:
1) Шановний Учаснику! Вказана вимога містить виключний опис, надання додаткової інформації не передбачено.
2) Шановний Учаснику! Технічне завдання сформовано на базі інформації, яка доступна у відкритих держалах, а саме сайтах виробників підйомного обладнання, тому тендерна документація містить вимогу що до підтвердження характеристик на сайтах виробників і забезпечує максимальну відкритість закупівлі згідно чинного законодавства.
3) Кабелі живлення з автоматичним виявленням обертового поля гарантують коректну роботу підйомників за рахунок відповідного електричного підключення датчиків, які відповідають за роботу механізму підйому/опускання, а також датчика автоматичного вимикання у нижньому положенні кареток.
4) Шановний Учасник! Вимога вказана саме в діапазоні не менше 3243мм, тобто до розгляду будуть прийняті усі пропозиції, які відповідають даному параметру.
5) Шановний Учаснику! Питання некоректне, технічні вимоги вказані в тендерній документації. Замовник не може надавати посилання на виробників обладнання.
6) Шановний Учаснику! Питання некоректне, технічні вимоги вказані в технічному завданні. Замовник не може надавати посилання на виробників обладнання.
7) Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу що детальні технічні вимоги до Двостійкового підйомнику, загальна вантажопідйомність 6.5 тон з діагностичним блоком на базі автомобільного сканера з програмним забезпеченням та планшетом керування містяться у 2.7, 2.8, 2.9, чіткі вимоги до комплектації зазначені відповідно у пункті 2.10. Просимо детально ознайомитися з відповідними пунктами тендерної документації.
8) Шановний Учаснику! Технічне завдання сформовано на базі інформації, яка доступна у відкритих держалах, а саме сайтах виробників підйомного обладнання, тому тендерна документація містить вимогу що до підтвердження характеристик на сайтах виробників і забезпечує максимальну відкритість закупівлі згідно чинного законодавства.
Дата відповіді:
09.08.2024 09:44
Відповідь надана
звернення щодо зміни терміну поставки
Номер:
600251ef44c64ee084a1c706e03e914b
Дата опублікування:
04.08.2024 22:46
Опис:
Зважаючи на те, що у запиті до ТД Замовник просить електромеханічний тип мобільних колон, варто зазначити, що дані колони виготовляє лише кілька заводів у світі, а саме Італія та Німеччина і строк їхнього виготовлення сягає 4 місяці+2 тижні на доставку. Прохання змінити термін поставки до січня 2025 року.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Закупівля здійснюється за бюджетні кошти, тому строки поставки і умови оплати не можуть бути змінені, а фінансовий рік закривається 25.12.2024р.
Дата відповіді:
09.08.2024 09:36
Відповідь надана
уточнення по технічній інформації
Номер:
7e853126b090413a817ea28a748b6513
Дата опублікування:
04.08.2024 22:41
Опис:
Доброго вечора! Розшифруйте будь ласка наступну позицію Закупівлі:
2.10 Комплекти поставки двостійкових підйомників загальна вантажопідйомність 6.5 тон з діагностичним блоком на базі автомобільного сканера з програмним забезпеченням та планшетом керування.
Справа в тому, що підіймача автомобільного з діагностичним блоком на базі автомобільного сканера з програмним забезпеченням та планшетом керування НЕ буває в природі.
Що саме Ви вкаладали в це поняття, поясніть будь ласка.
Якщо Ви хотіли придбати крім підіймачів діагностичний сканер, то це варто зробити окремою позицією або лотом.
Також, незрозуміло, скільки ж все таки 2-стійкових підіймачів Вам необхідно: 16 чи 18?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу що детальні технічні вимоги до Двостійковий підйомник, загальна вантажопідйомність 6.5 тон з діагностичним блоком на базі автомобільного сканера з програмним забезпеченням та планшетом керування містяться у 2.7, 2.8, 2.9, чіткі вимоги до комплектації зазначені відповідно у пункті 2.10. Просимо детально ознайомитися з відповідними пунктами тендерної документації.
Дата відповіді:
09.08.2024 09:36