-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Поточний середній ремонт площі Миру ( від магазина "ФАЙНО МАРКЕТ" до Тимчасової Споруди "Автозавчастини" по вулиці Київська) в смт Лисянка Черкаської області»
Завершена
1 539 662.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 698.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 698.31 UAH
Період уточнення:
02.08.2024 14:48 - 23.08.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо вимог ТД
Номер:
f69c40b7da5f45d58a7ee8db620ecf93
Дата опублікування:
06.08.2024 12:20
Опис:
Шановний Замовник, ми ознайомились з тендерною документацією та у нашого Товариства виник ряд питань/вимог, а саме:
1. Загальними положеннями тендерною документації передбачено, що факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, ЖОДНИХ ОКРЕМИХ ПІДТВЕРДЖЕНЬ НЕ ПОТРІБНО ПОДАВАТИ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
А у пп. 3.1.4. п.3.1. Додатку № 1 до ТД передбачено, що особа, що визначена згідно вищезазначених пунктів, складає згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, та відповідно така згода надається у складі тендерної пропозиції, що адресована замовнику торгів та містить ідентифікатор і посилання на дану закупівлю.
Тобто, положення Вашої тендерної документації суперечать одне одному.
Вважаємо, що факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних, це саме має стосуватись всіх учасників закупівлі взагалі, тому вимагаємо внести зміни в ТД: прибрати необхідність надання окремої згоди суб’єкта персональних даних, а згоду самим поданням тендерної пропозиції розширити для всіх учасників закупівлі.
2. Пп. 1.1. п. 1 Додатку № 1 до ТД передбачено наступне: Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати кожну одиницю транспортного засобу (будівельних машин і механізмів) (містити відомості про найменування, модель, марку та державний номер).
Разом з тим, Ви вимагаєте свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, де МІСТИСЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДЕРЖАВНИЙ НОМЕР.
Цивільне право і господарське право, відповідно до якого укладаються договори оренди, надання послуг, користування тощо, не вимагають перелічувати державні номери машин в договорах, а можливість ідентифікувати механізми Ви будете мати маючи свідоцтва про реєстрацію.
Вимагаємо внести відповідно зміни в ТД і прибрати вимогу про необхідність наявності державних номерів в наданих договорах, враховуючи, що вони містяться у наданих свідоцтвах про реєстрацію.
3. Тендерною документацією передбачено необхідність підтвердження інженера з охорони праці (будівництво) не нижче 2 категорії сертифікатом фахівця, який повинен бути внесений до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва: на підтвердження надається чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікат.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, в огляду на те, що дана сертифікація є добровільною, її може отримати будь-яка особа, і складається враження, що дана вимога прописана під якогось «конкретного» підрядника, якого Замовник вже обрав.
В той же час, обов’язкових документів для інженера по охороні праці Ви не вимагаєте, а саме: посвідчення про перевірку знань з охорони праці, яке передбачене Типовим положенням про проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затверджене наказом Держкомітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15.
Підсумуємо: Ви вимагаєте чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, хоча дана акредитація не є обов’язковою згідно з законодавством, а посвідчення про перевірку знань з охорони праці, яке є обов’язковим Ви не вимагаєте.
Вбачаємо тут пряму дискримінацію учасників, порушення принципів публічних закупівель і вимагаємо внесення змін у тендерну документацію у наступній редакції:
«Довідка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та кваліфікованих робітників, серед яких обов'язково має бути:
- інженер з охорони праці (будівництво) або особа, що виконує його функції – не менше 1особи;
Інженер з охорони праці або особа, що виконує його функції повинна мати знання з охорони праці, на підтвердження чого надається його посвідчення, видані уповноваженими органами (підприємствами), встановленого зразка.».
4. Повідомляємо, що відповідно до статті 8 Закону України «Про оплату праці» умови розміру оплати праці працівників установ та організацій, що фінансуються з бюджету, визначаються Кабінетом Міністрів України.
Умови оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (далі – Постанова № 1298).
На виконання пункту 6 постанови № 1298 міністерствами та іншими центральними органам виконавчої влади були розроблені і затверджені конкретні умови оплати праці та розміри посадових окладів (ставок заробітної плати) працівників підвідомчих бюджетних установ, закладів та організацій відповідно до Єдиної тарифної сітки з урахуванням складності, тарифних розрядів, відповідальності та специфіки їх роботи.
Отже, обов’язковість тарифних розрядів встановлена для установ та організацій, що фінансуються з бюджету.
Учасники дорожніх закупівель не є державними або комунальними підприємствами, а є підприємствами приватної форми власності або ФОПами.
Тому вимога щодо надання копій свідоцтв про присвоєння (підвищення) кваліфікації асфальтобетонників та свідоцтв про присвоєння (підвищення) кваліфікації машиністів дорожньо-будівельних машин із зазначенням присвоєного розряду не відповідає законодавству, тарифні розряди мають місце в державному секторі, а не в приватному. Вимагати таке недоцільно та необґрунтовано.
Вимагаємо прибрати дану вимогу з ТД, тим паче, що роботи будуть прийматись Замовником на підставі актів, і у випадку виявлення недолік щодо якості підрядник зобов’язаний їх усунити, незалежно від розряду робітка, який виконував такі роботи.
Тому доцільність надання таки документів взагілі відсутня.
5. Просимо обґрунтувати необхідність надання не менше двох аналогічних договір при такій вартості закупівлі, враховуючи, що Ви не вимагаєте підтвердити необхідні обсяги робіт.
Вважаємо, що це не є доцільним і просимо внести зміни у тендерну документацію і передбачити надання 1-го аналогічного договору, що є цілком достатнім підтвердженням досвіду, враховуючи вартість закупівлі.
До того ж наголошуємо, що вимагати тільки договір про закупівлю в розумінні закону України «Про публічні закупівлі» є дискримінаційним і числені рішення АМКУ з цього приводу це не раз підтвердити.
Крім того, поясніть наступну вимогу: Учасники повинні документально підтвердити факт проведення процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі тендерної пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/.
Яким документом це має бути підтверджено? Хто видає такі документи? Який орган влади? Яка затверджена форма такого документа?
Наголошуємо, що вимагати договір, укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення процедури закупівлі, є прямою дискримінацією учасників закупівлі.
6. Тендерною докумантацією встановдена вимога щодо надання довідку, яка повинна містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство.
В той же час, є вимога щодо надання довідки в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника.
Просимо пояснити необхідність надання однієї і тієї ж інформації двома різними довідками або внести зміни у ТД і виключити з неї необхідність надання довідки, яка передбачена пп. 4.5. п. 4 Додатку № 1 до ТД.
Необхідність надання зайвих документів, які до того ще й дублюють один одного, є необґрунтованою і нівелює засади закупівельного законодавства.
7. Вимагаємо виключити вимогу щодо включення до довідки з відомостями про учасника банківськіх реквізитів з усіх обслуговуючих банків. Навіщо Замовнику така інформація?
Крім того, у даній довідці передбачене зазначення номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором.
Чому цієї інформації Замовнику недостатньо і потрібно перелічувати всі банки, хоча ця інформація не є потрібною Замовнику.
8. Звертаємо увагу, що Ви припустилися помилки у назві предмету закупівлі у слові «Автозавчастини».
Згідно словника Української мови замість букви «в» має бути буква «п»: «Автозапчастини».
Відповідь:
Шановний учаснику! Замовником розглянуте Ваше звернення і у разі потреби до тендерної документації будуть внесені зміни. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
09.08.2024 13:05