• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення (заміна віконих блоків) в ДНЗ с.Грозине, Коростенський район, Житомирська область

Завершена

245 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 150.00 UAH
Період уточнення: 16.09.2016 10:02 - 21.09.2016 15:00
Відповідь надана

Кошторис

Номер: d125f30cfdd4408393c7ca2fba52ce66
Дата опублікування: 20.09.2016 18:47
Опис: Де дефектний акт на роботи?
Відповідь: ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Капітальний ремонт приміщення (заміна віконних блоків) в ДНЗ с. Грозине Коростенського району Житомирської області Об'єми робіт № п/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість Примітка 1 2 3 4 5 1 Знімання засклених віконних рам 100 м2 1,13 2 Демонтаж віконних коробок в кам’яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах 100 шт 0,25 3 Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 3 м2 з металопластику в кам’яних стінах житлових і громадських будівель 100 м2 0,107 4 Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею більше 3 м2 з металопластику в кам’яних стінах житлових і громадських будівель 100 м2 1,023 5 Дошки підвіконні пластикові м 68,5 6 Анкер 10х152 мм шт 150 7 Піна монтажна шт 25 8 Установлення віконних зливів 100 м 0,685 9 Ремонт штукатурки прямолінійних укосів всередині будівлі по каменю та бетонну цементно-вапняним розчином 100 м2 0,14 10 Шпаклювання укосів мінеральною шпаклівкою 100 м2 0,402 11 Поліпшене фарбування колером олійним укосів по збірних конструкціях,підготовлених під фарбування 100 м2 0,402
Відповідь надана

ВІКНА та Двері

Номер: f9ccddd2ca8d45469bd8ec87ef9c73f3
Дата опублікування: 20.09.2016 18:46
Опис: Де розміри вікон та технічне завдання?
Відповідь: Потрібно встановити 25 вікон: 5400х2010 - 4 шт, 5220х1150 - 2 шт, 5400х1200 - 2 шт, 1750х1850 -3 шт, 1720х1800 - 2 шт, 1850х1850 - 7шт, 1750х1150 -1шт, 860х2110-1 шт, 820х2100 - 1шт, 950х650 - 1 шт (глухе), 1550х650-1шт(глухе) ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Капітальний ремонт приміщення (заміна віконних блоків) в ДНЗ с. Грозине Коростенського району Житомирської області Об'єми робіт № п/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість Примітка 1 2 3 4 5 1 Знімання засклених віконних рам 100 м2 1,13 2 Демонтаж віконних коробок в кам’яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах 100 шт 0,25 3 Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 3 м2 з металопластику в кам’яних стінах житлових і громадських будівель 100 м2 0,107 4 Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею більше 3 м2 з металопластику в кам’яних стінах житлових і громадських будівель 100 м2 1,023 5 Дошки підвіконні пластикові м 68,5 6 Анкер 10х152 мм шт 150 7 Піна монтажна шт 25 8 Установлення віконних зливів 100 м 0,685 9 Ремонт штукатурки прямолінійних укосів всередині будівлі по каменю та бетонну цементно-вапняним розчином 100 м2 0,14 10 Шпаклювання укосів мінеральною шпаклівкою 100 м2 0,402 11 Поліпшене фарбування колером олійним укосів по збірних конструкціях,підготовлених під фарбування 100 м2 0,402
Відповідь надана

Документи

Номер: d596af6e838c4fd0854b375f04d98066
Дата опублікування: 20.09.2016 10:29
Опис: Які документи необхідно подати разом з ціновою пропозицією?
Відповідь: - Інформаційну довідку, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних видів робіт (виконання робіт за бюджетні кошти) не менше двох - довідку в довільній формі про наявність персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід . - довідку в довільній формі про наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід. - скан-копію ліцензії/дозволу Учасника конкурсних торгів на право виконання будівельно-монтажних робіт з додатками; копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Інженер-проектувальник має бути в штаті Учасника або інше підтвердження трудових відносин з ним. - копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: (наказ (розпорядження) та копія протоколу установчих (загальних) зборів), Статут або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка). Сертифікати якості, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та протоколи випробувань на будівельні матеріали до робіт, що будуть віконуватись. Всі документи мають бути чинними на момент проведення закупівлі