-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбуки для реалізації діяльності «е-Тернопіль – відкрите врядування» в рамках проекту «Місцеві ініціативи щодо відкритого врядування та прав людини на місцевому рівні в Україні», що фінансується Радою Європи
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється для реалізації діяльності «е-Тернопіль – відкрите врядування» в рамках проекту «Місцеві ініціативи щодо відкритого врядування та прав людини на місцевому рівні в Україні», що фінансується Радою Європи. ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), 30213100-6 Портативні комп’ютери
Завершена
90 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
Період уточнення:
02.08.2024 09:35 - 07.08.2024 00:00
Відповідь надана
так звані листи, приберіть вимогу, яка є ознакою змови учасника, замовника та виробника або їх представника!
Номер:
108d5b37ee1c4abb91caa6f93b575912
Дата опублікування:
05.08.2024 19:26
Опис:
Звертаємо Вашу увагу, що так звані листи жодним чином не підтверджують поставку продукції та жодним чином не підтверджуються те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. Уважно ознайомтесь з рішенням АМКУ рішення від 13.03.2024 № 4617. Так званий лист - це фікція, папір, який ні чого не вартий, а потрібний для одного - знищення конкуренції! У разі не задоволення вимоги, ваші умови будемо оскаржувати в АМКУ!
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Відповідно до наявної практики Органу оскарження вказане поняття дискримінації повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу Тендерної документації більш ніж одному Учаснику процедури закупівлі.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: Ноутбуки для реалізації діяльності «е-Тернопіль – відкрите врядування» в рамках проекту «Місцеві ініціативи щодо відкритого врядування та прав людини на місцевому рівні в Україні», що фінансується Радою Європи, код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), 30213100-6 Портативні комп’ютери, затверджена рішенням уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур відкритих торгів Тернопільської міської ради від 02 серпня 2024 року №275/В, складена у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості) (далі – тендерна документація).
Вимога тендерної документації: «Учасник у складі пропозиції повинен надати лист (далі-лист) виробника або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником (про що зазначено в листі), яким підтверджується можливість поставки Учасником товару. У листі обов’язково має бути зазначено найменування Замовника та номер оголошення про проведення відкритих торгів.» не є дискримінаційною вимогою, оскільки Замовник не вимагає брати лист у конкретного виробника товару, а має альтернативний характер. Учасник може звернутися до будь-якого виробника, або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником з метою підтвердження легального ввезення техніки на територію України, за яку були сплачені відповідні податки до бюджету України, що дуже важливо в період дії правового режиму воєнного стану в Україні. Сьогодні ринок України має великий вибір подібного товару. Вимога сформована лише для підтвердження легального походження затребуваного товару, що дає гарантію, що товар поставляється офіційно на територію України та буде мати офіційну технічну підтримку та офіційну гарантію (додаткове обґрунтування вимоги буде надано при зверненні до Антимонопольного комітету України). Дана вимога не зменшує коло потенційних Учасників, а лише зменшує коло недобросовісних Учасників, що намагаються інколи не зовсім коректно спонукати Замовників відмовлятися від законних вимог, що допомагають підтвердити легальність постачання/виробництва товару.
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у постанові від 14.05.2020 за результатами розгляду справи № 826/18068/17 також зазначив: «законодавством надано замовнику тендерної процедури право орієнтуватися на власні потреби, а не на можливості потенційних учасників тендерної процедури, тому він не повинен приводити власні вимоги у відповідність до їх можливостей».
Дата відповіді:
08.08.2024 16:51
Відповідь надана
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Номер:
0823501637a74c5ab7aaf716f81062c3
Дата опублікування:
05.08.2024 19:25
Опис:
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 30 закупіввель оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Ви вороги держави?
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується.
Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік:
1. UA-2024-02-15-007952-a
2. UA-2024-02-19-006082-a
3. UA-2024-03-12-006494-a
4. UA-2024-03-05-002313-a
5. UA-2024-03-14-011101-a
6. UA-2024-03-14-002079-a
7. UA-2024-03-14-002079-a
8. UA-2024-03-18-011550-a
9. UA-2024-03-19-008292-a
10. UA-2024-04-03-008467-a
11. UA-2024-04-11-012180-a
12. UA-2024-04-11-012448-a
13. UA-2024-04-29-006618-a
14. UA-2024-03-29-007683-a
15. UA-2024-05-16-004466-a
16. UA-2024-05-06-004366-a
17. UA-2024-05-16-010680-a
18. UA-2024-05-06-004366-a
19. UA-2024-05-16-011391-a
20. UA-2024-05-31-006415-a
21. UA-2024-05-30-004179-a
22. UA-2024-05-30-007422-a
23. UA-2024-06-03-010026-a
24. UA-2024-06-18-004131-a
25. UA-2024-06-19-008553-a
26. UA-2024-06-21-004607-a
27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов
28. UA-2024-06-25-008790-a
29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-a
У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Відповідно до наявної практики Органу оскарження вказане поняття дискримінації повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу Тендерної документації більш ніж одному Учаснику процедури закупівлі.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: Ноутбуки для реалізації діяльності «е-Тернопіль – відкрите врядування» в рамках проекту «Місцеві ініціативи щодо відкритого врядування та прав людини на місцевому рівні в Україні», що фінансується Радою Європи, код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), 30213100-6 Портативні комп’ютери, затверджена рішенням уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур відкритих торгів Тернопільської міської ради від 02 серпня 2024 року №275/В, складена у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості) (далі – тендерна документація).
Вимога тендерної документації: «Учасник у складі пропозиції повинен надати лист (далі-лист) виробника або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником (про що зазначено в листі), яким підтверджується можливість поставки Учасником товару. У листі обов’язково має бути зазначено найменування Замовника та номер оголошення про проведення відкритих торгів.» не є дискримінаційною вимогою, оскільки Замовник не вимагає брати лист у конкретного виробника товару, а має альтернативний характер. Учасник може звернутися до будь-якого виробника, або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником з метою підтвердження легального ввезення техніки на територію України, за яку були сплачені відповідні податки до бюджету України, що дуже важливо в період дії правового режиму воєнного стану в Україні. Сьогодні ринок України має великий вибір подібного товару. Вимога сформована лише для підтвердження легального походження затребуваного товару, що дає гарантію, що товар поставляється офіційно на територію України та буде мати офіційну технічну підтримку та офіційну гарантію (додаткове обґрунтування вимоги буде надано при зверненні до Антимонопольного комітету України). Дана вимога не зменшує коло потенційних Учасників, а лише зменшує коло недобросовісних Учасників, що намагаються інколи не зовсім коректно спонукати Замовників відмовлятися від законних вимог, що допомагають підтвердити легальність постачання/виробництва товару.
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у постанові від 14.05.2020 за результатами розгляду справи № 826/18068/17 також зазначив: «законодавством надано замовнику тендерної процедури право орієнтуватися на власні потреби, а не на можливості потенційних учасників тендерної процедури, тому він не повинен приводити власні вимоги у відповідність до їх можливостей».
Дата відповіді:
08.08.2024 16:52