• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання комп’ютерної техніки для забезпечення навчального процесу, яка буде використовуватися в лабораторіях Національного університету «Одеська юридична академія»

Придбання комп’ютерної техніки для забезпечення навчального процесу, яка буде використовуватися в лабораторіях Національного університету «Одеська юридична академія»

Завершена

2 998 870.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 988.70 UAH
Період уточнення: 01.08.2024 15:53 - 07.08.2024 00:00
Відповідь надана

можлива корупція та змова замовника з учасником, обмеження конкуренції через так званий лист!

Номер: 36eb2b071e04453582842513fdbb2e6a
Дата опублікування: 02.08.2024 11:39
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 30 закупіввель оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Ви вороги держави? Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь: Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашого звернення, повідомляємо наступне. Тендерну документацію на проведення даної процедури закупівлі розроблено згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно п. 11 розділу 1 «Загальні вимоги» додатка № 3 «Технічна специфікація до предмету закупівлі» до тендерної документації якщо Учасник не є виробником товару, то він повинен надати лист від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику. Встановлена вимога щодо надання листа від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України є підтвердженням того, що учасник є надійним постачальником обладнання та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися безпосередньо до виробника продукції, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість, своєчасну поставку та достатні компетенції (ресурси, персонал відповідної кваліфікації необхідний для якісної поставки техніки, консультації при експлуатації та підтримці, транспортування в сервісний центр, у разі наявності такої потреби тощо) у учасника. При проведенні закупівлі Замовнику необхідно впевнитись у якості постачаємого товару до того, як настають несприятливі обставини невиконання або неякісного виконання зобов'язань постачальника, що вимагають застосування санкцій з боку Замовника по відношенню до постачальника (продавця), оскільки невиконання, неналежне або неякісне виконання поставки товару веде до ризиків зриву навчальних процесів замовника, який є закладом вищої освіти. Згадана вимога встановлена Замовником на підставі принципів публічних закупівель, вимог Закону, вимог Особливостей та з метою забезпечення високої якості продукції адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі експлуатаційні показники обладнання. Надання листа від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником, отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, адже лист від виробника продукції підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Разом з тим, враховуючи Ваше звернення та практику рішень АМКУ, Замовником видалено згадану вимогу шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Зміни до тендерної документації оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Дата відповіді: 05.08.2024 15:38