• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100

ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 09111100-1 – Вугілля

Завершена

624 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 248.00 UAH
Період уточнення: 01.08.2024 14:51 - 23.08.2024 00:00
Відповідь надана

Незаконні положення тендерної документації

Номер: 14419c09476844ae9bc712b845c28afa
Дата опублікування: 07.08.2024 21:22
Опис: В п.4 Розділу 6 тендерної документації Замовник зазначає: «Зазначені вище основні вимоги до договору та вимоги, не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору». Таку вимогу вважаємо незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне. Згідно п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» – (далі – Закон), у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. За нормою ч. 6 ст. 33 Закону, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника- переможця. В свою чергу, згідно з ч. 4 ст. 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам ч. 6 ст. 33 та ч. 4 ст. 41 Закону. Крім того, приймаючи участь у закупівлі ми попередньо не знаємо на що ми погоджуємось, оскільки Замовник на власний розсуд зможе редагувати умови договору, які в кінцевому результаті будуть неприйнятними для учасника-переможця. Ви виключили незаконне формулювання з проєкту договору (шляхом внесення відповідних змін), але залишили його в тендерній документації. Враховуючи вищевикладене просимо Вас виключити зі складу тендерної документації незаконне положення, про яке зазначалось вище.
Відповідь: Наразі Скаргу від Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32872463 (Номер скарги: UA-2024-08-01-005686-a.b1) прийнято до розгляду АМКУ. Правові підстави для внесення змін до тендерної документації будуть розглянуті Замовником з урахуванням рішення Органу оскарження
Дата відповіді: 08.08.2024 09:21
Відповідь надана

Незаконні положення тендерної документації

Номер: e85fe51320d54c59b9a8ea9fb9373096
Дата опублікування: 07.08.2024 21:19
Опис: Таку вимогу вважаємо незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне. Згідно п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» – (далі – Закон), у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. За нормою ч. 6 ст. 33 Закону, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника- переможця. В свою чергу, згідно з ч. 4 ст. 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам ч. 6 ст. 33 та ч. 4 ст. 41 Закону. Крім того, приймаючи участь у закупівлі ми попередньо не знаємо на що ми погоджуємось, оскільки Замовник на власний розсуд зможе редагувати умови договору, які в кінцевому результаті будуть неприйнятними для учасника-переможця. Ви виключили незаконне формулювання з проєкту договору, але залишили його в тендерній документації. Враховуючи вищевикладене просимо Вас виключити зі складу тендерної документації незаконне положення, про яке зазначалось вище.
Відповідь: Наразі Скаргу від Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32872463 (Номер скарги: UA-2024-08-01-005686-a.b1) прийнято до розгляду АМКУ. Правові підстави для внесення змін до тендерної документації будуть розглянуті Замовником з урахуванням рішення Органу оскарження
Дата відповіді: 08.08.2024 09:21
Відповідь надана

квалафікаційні критерії

Номер: a60681bfd818458ba663235cfcd292a8
Дата опублікування: 05.08.2024 12:14
Опис: Шановний Замовник! Просимо внести зміни в Додаток 1 "кваліфікаційні критерії". Згідно ст.16 ЗУ Про публічні закупівлі цей критерій "наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" не застосовується для закупівлі твердого палива.
Відповідь: Відповідні зміни внесено до тендерної документації
Дата відповіді: 06.08.2024 16:31