• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Екскаватор-навантажувач

Торги не відбулися

49 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 249 000.00 UAH
Період уточнення: 01.08.2024 11:49 - 06.08.2024 00:00
Відповідь надана

Учасник – локалізує товар, відповідно до постанови 861, а Замовник порушує ст. 5 Закону.

Номер: ee99e7f1ab7a431e9b9453a26211063f
Дата опублікування: 05.08.2024 17:58
Опис: Шановний Замовник, чому ви вимагаєте від Учасників надання у складі пропозиції: «копію або витяг конструкторсько-технологічної документації та/або підтвердження зареєстрованого право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі». Наприклад учасник – не виробник товару, а представник виробника, та наділений правом від виробника на локалізацію Товару в Україні. Просимо надати роз’яснення, на яких законних підставах чинного законодавства, Ви встановлюєте дискримінаційну вимогу до учасників, які не виробники, а представники виробника в Україні, що унеможливлює прийняти участі в закупівлі через дискримінаційну вимогу та перевищення повноважень замовника. Вимагаємо видалити вказану дискримінаційну вимогу, що підпадає під ст. 5 закону України про публічні закупівлі: Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дякую.
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що тендерна документація Замовника була складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також інших нормативних актів затверджених в Україні в тому числі Постанови КМУ від 02.08.2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
Дата відповіді: 06.08.2024 13:01
Відповідь надана

Замовник перевищує свої повноваження через встановлення дискримінаційних вимог.

Номер: af2e31aa29654eddb1b546f3b8ceadac
Дата опублікування: 05.08.2024 17:52
Опис: Вимога про надання у складі пропозиції: «копію або витяг конструкторсько-технологічної документації та/або підтвердження зареєстрованого право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі». Просимо надати роз’яснення: в чийому балансі має бути відображено, якщо виробник (нерезидент) – не є Учасником? Дякую за роз’яснення.
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що інформація повинна відображатися на балансі того на кого зареєстрованого право інтелектуальної власності.
Дата відповіді: 06.08.2024 13:01
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги до Учасників – корупційні зловживання Замовника.

Номер: e3b7371f612c4baebe3a85e59e5ec57e
Дата опублікування: 05.08.2024 17:48
Опис: Шановний Замовник, на підставі яких норм чинного законодавства України, ви висуваєте вимоги, що у виробника - повинно бути посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його скачування. Тобто виробник має налаштувати сайт, на Вашу вимогу? А звернутись до виробника на електронну пошту, або через сайт з запитом на отримання файлу – то не «панська справа». Дякую.
Відповідь: Шановний Учасник Ваше звернення є не коректним та не зрозумілим.
Дата відповіді: 06.08.2024 13:01
Відповідь надана

ЩОДО ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ

Номер: 6d819623dce545cd8389e24e4a7f83a7
Дата опублікування: 05.08.2024 17:43
Опис: ЗАМОВНИК! ВИ ВПЕВНЕНІ, ЩО У ВАС НАЯВНА ПОТРЕБА В ЕКСКАВАТОРАХ-НАВАНТАЖУВАЧАХ? А ТО ОПЯТЬ ОТРИМУЄТЕ СЛУЖБОВУ ЗАПИСКУ ВІД ГОЛОВНОГО МЕХАНІКА ТА СКАСУЮТЕ ПРОЦЕДУРУ, ЯК В МИНУЛІЙ ЗАКУПІВЛІ (UA-2023-05-19-011796-a).
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що Замовник усвідомлює, які закупівлі оголошуються ним на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Також зазначаємо, що всі закупівлі оголошуються Замовником за потребою.
Дата відповіді: 06.08.2024 13:00
Відповідь надана

Вимога до сайту виробника: не наявності сайту, а яким саме має бути сайт виробника лише за побажанням Замовника Київатодор – тиск на третю сторону що не є учасником закупівлі – та є дискримінаційною вимогою.

Номер: 4996d07e53dc426d97b5916e7120f4c3
Дата опублікування: 05.08.2024 17:38
Опис: Шановний Замовник, Ви вважаєте, що маєте право, вимагати не лише наявність сайту у виробника, а вважаєте, що вправі ставити вимоги до самого сайту, та те що ви забажаєте – те має виробник і розмістити, під забаганку окремих Замовників з інших країн, інформацію, яку ви вважаєте за необхідне? Посилання на сайт – це одна вимога, але вказувати що саме має бути на сайті у виробника – це вже дискримінаційна вимога. Тобто виробник з іншої країни (нерезидент) – має виконувати побажання Київатодору, стосовно вимоги: «Учасник повинен надати довідку із посиланням на відповідну сторінку єдиного офіційного вебсайту виробника, на якому розміщена брошура (не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його скачування)». Наголошуємо, виробник самостійно визначає, яку інформацію має розміщати на своєму сайті, даною вимогою Ви створюєте тиск на Учасника, який є представником виробника, та участь у закупівлі залежить від дії третьої сторони – на що учасник не може вплинути, така вимога є дискримінаційною, та така що навмисно діями замовника – обмежує в участі. Вам ніхто не забороняє, скористатися правом ст29, закону України: Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, в точу числі й до виробника Товару з уточнюючою інформацією. Ви порушуєте Закон, висуваючи дискримінаційну вимогу до учасників, зокрема ст. 5 Закону України про публічні закупівлі: Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Надання інформації, яка не залежить від учасника, створюючи тиск через учасника на третю сторону, що не є учасником в даній закувлі – дискримінаційною вимогою, так як від бажання або небажання третьої сторони, залежить можливість учаснику приймати участь у закупівлі - вимагаємо видалити вказану дискримінаційну вимогу. Дякую.
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, офіційний веб-сайт – це сукупність програмних засобів, розміщених за унікальною адресою в мережі Інтернет, разом з інформаційними ресурсами, що перебувають у розпорядженні певних суб’єктів, яка утворюється з метою висвітлення діяльності, оприлюднення відповідно до закону інформації, взаємного обміну інформацією з фізичними та юридичними особами з питань, пов’язаних з діяльністю таких суб’єктів, є офіційним джерелом інформації від таких суб’єктів, забезпечує доступ юридичних та фізичних осіб до цих інформаційних ресурсів та інших інформаційних послуг. Тому Замовником встановлена вимога з метою одержання достовірної інформації для оцінки пропозиції Учасника.
Дата відповіді: 06.08.2024 13:00
Відповідь надана

Щодо ПОСТАНОВИ 861

Номер: 3a2f5ac2fa1d44f392de4592d1a09421
Дата опублікування: 05.08.2024 17:24
Опис: Ваша відьповідь: "Тендерна документація Замовника була складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також інших нормативних актів затверджених в Україні. Відповідно до пункту 5 Постанови КМУ від 02.08.2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» Замовником встановлена дана вимога щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів". ПОСТАНОВОЮ 861 НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО НАДАННЯ ЗАМОВНИКУ -"копію або витяг конструкторсько-технологічної документації та/або підтвердження зареєстрованого право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі". УВАЖНО ЧИТАЙТЕ ВИМОГИ ПОСТАНОВИ 861 та НЕ ВВОДИТЬ В ОМАНУ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ!!!! ВИДАЛИТЬ ВИМОГУ ЯКА НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, відповідно до пункту 5 Постанови КМУ від 02.08.2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» зазначається «До переліку включаються товари, які відповідають ступеню локалізації, визначеному у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, в разі коли: наявна конструкторсько-технологічна документація та/або зареєстровано право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі; на території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України; виробники товарів здійснюють їх гарантійне і післягарантійне обслуговування; виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;»
Дата відповіді: 06.08.2024 13:00
Відповідь надана

щодо перекладу документів

Номер: 38977c3dc15d48818e6ed9d8c0911d31
Дата опублікування: 05.08.2024 17:21
Опис: Ваша відповідь: "Тендерна документація Замовника була складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також інших нормативних актів затверджених в Україні. На сьогоднішній день урядом наголошується на обов’язковості дотримання норм Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» від 25.04.2019 р. № 2704-VIII, у статті 1 якого зазначено, що єдиною державною (офіційною) мовою в Україні є українська мова, а згідно зі статтею 37 цього ж Закону – мовою листування громадських об’єднань, політичних партій та інших юридичних осіб, зареєстрованих в Україні, з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної і комунальної форм власності в Україні є державна мова. Тому, вимоги тендерної документації щодо підготовки тендерних пропозицій не суперечать законодавству України." ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК - КРАЩЕ ВІДПИСАТИСЯ, НІЖ ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ!!!! ВАС ТІЛЬКИ ПОПРОСИЛИ ДОБАВИТЬ -"ПЕРЕКЛАД ЗАВІРЕНИЙ УЧАСНИКОМ!" ДЛЯ ЕКОНОМІЇ КОШТІВ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ. ВИ ВВАЖАЄТЕ ЩО ПЕРЕКЛАД ТА НОТАРІАЛЬНІ ПОСЛУГИ БЕЗПЛАТНІ? ЗАТО ВИ НАПИСАЛИ - в пункті 6.6 Інші умови "Витрати учасника, пов'язані з підготовкою та поданням тендерних пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися)! ТА ДОВОЛЬНІ !!! ВНЕСИТЬ ЗМІНИ
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що дана вимога у тендерній документації встановлена, у разі якщо в пропозиції Учасника наявні документи, надані Учасниками іншою мовою, то вони повинні мати переклад на українську мову, здійснений перекладачем, з нотаріальним засвідченням підпису перекладача на території України. Переклад має бути здійснений на професійному рівні для того, щоб передати зміст та суть наданого документу як Замовнику так і решті зацікавлених осіб.
Дата відповіді: 06.08.2024 12:59
Відповідь надана

Керівництво з експлуатації – сканувати понад 300 сторінок для надання в складі пропозиції?

Номер: aab5908b9a8446cf8c775113ba41351c
Дата опублікування: 05.08.2024 17:13
Опис: Шановний Замовник, Керівництво з експлуатації містить понад 300 сторінок, як Ви собі уявляєте надання керівництва з експлуатації в сканованому вигляді в складі пропозиції? такий об’єм інформації навіть система прозорро не пропустить, що унеможливлює участі, через дискримінаційну вимогу. Просимо видалити дану вимогу з наданням у складі пропозиції, а обов’язкове надання керівництва з експлуатації одночасно з поставкою Товару. Дякую.
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що файли формату pdf. за допомогою різних програм можна стискати або розділяти на декілька частин. Відповідно до п. 34 Особливостей строк для подання тендерних пропозицій Учасників складає не менще, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Цього часу достатньо для того, щоб Учасник зміг ознайомитись з вимогами, оцінити свої можливості та за власної потреби підготувати інформацію та документи, що вимагаються умовами тендерної документації.
Дата відповіді: 06.08.2024 12:59
Відповідь надана

Щодо сайту

Номер: 02c729045b5f4980918e71fc117b240c
Дата опублікування: 05.08.2024 17:12
Опис: Замовник! Ваша відповідь: "Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Згідно вимог тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати посилання саме на сторінку єдиного офіційного вебсайту виробника, на якому розміщена брошура з можливістю його скачування, з метою отримання достовірної та офіційної інформації від Учасника. Відповідно до Закону України від 28.07.2023 № 3284-IX «Про використання доменних імен у спеціальному публічному домені» офіційний веб-сайт – це сукупність програмних засобів, розміщених за унікальною адресою в мережі Інтернет, разом з інформаційними ресурсами, що перебувають у розпорядженні певних суб’єктів, яка утворюється з метою висвітлення діяльності, оприлюднення відповідно до закону інформації, взаємного обміну інформацією з фізичними та юридичними особами з питань, пов’язаних з діяльністю таких суб’єктів, є офіційним джерелом інформації від таких суб’єктів, забезпечує доступ юридичних та фізичних осіб до цих інформаційних ресурсів та інших інформаційних послуг." ВАША ВІДПОВІДЬ -НЕ МІСТИТЬ НАЯВНІСТЬ ОБМЕЖЕНЬ, ЯКІ ВСТАНОВИЛИ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ - не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його скачування!!!!!
Відповідь: Шановний Учасник Ваше звернення є не коректним та не стосується вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 06.08.2024 12:59
Відповідь надана

Щодо сертифікатів

Номер: 468c0bab029f46ab90c166b4c47c7ed7
Дата опублікування: 05.08.2024 17:06
Опис: Замовник! Ваша відповідь: "Наявність сертифікатів передбачається потребою у розумінні, що техніка є в наявності, а який сертифікат надавати – це вибір потенційного учасника." ЩО ВИ БУДИТИ РОЗУМІТИ, ЯКЩО ТЕРМІН ПОСТАЧАННЯ - ПРОТЯГОМ 90 календарних днів з дати надання заявки ЗАМОВНИКОМ? ВЖЕ НАЯВНИЙ ПЕРЕМОЖЕЦЬ ЗАКУПІВЛІ? ТЕХНІКА ВИГОТОВЛЕНА ТА ЧЕКАЄ від Вас ЗАМОВЛЕННЯ?
Відповідь: Шановний Учасник Ваше звернення є не коректним та не стосується вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 06.08.2024 12:59