• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Прилад для визначення вмісту сірки, ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори

Закупівля проводиться відповідно до пункту 10 собливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме здійснення закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Для забезпечення працівників, які займаються прибиранням приміщень засобами для чищення, миючими засобами та супутніми засобами для прибирання. Даний товар закуповується з метою підвищення ефективності запитів на лабораторні дослідження, покращення результативності боротьби з митними правопорушеннями, для здійснення оперативного аналізу якісного складу товарів.

Завершена

5 873 304.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 366.52 UAH
Період уточнення: 31.07.2024 18:14 - 09.08.2024 00:00
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: cee5f285384645c3af85e88cabad91c6
Дата опублікування: 02.08.2024 16:09
Опис: Шановний Замовник, у Додатку 3 до тендерної документації Розділі І. Технічні вимоги до приладу для визначення вмісту сірки вказано необхідність «надати ліцензію видану Державною інспекцією ядерного регулювання України на ім’я учасника, в якій зазначено засіб випромінювання та види робіт». Дана вимога є дискримінаційною, такою, що штучно обмежує кількість можливих учасників та, найважливіше, суперечить діючому законодавству України. Дійсно, більшість приладів, заснованих на роботі з ядерним випромінюванням, відповідно до постанови Кабінету Міністрів № 1718 підлягають ліцензуванню Державною інспекцією ядерного випромінювання в Україні. Однак, доводимо до Вашого відома, що в Україні також діє Постанова Кабінету Міністрів №1174 від 16 листопада 2011 р., яка регулює критерії, за якими діяльність з використанням джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування. У цих критеріях є декілька пунктів, у п 5 викладено наступне: Для нерадіонуклідних установок та пристроїв з невикористовуваним рентгенівським випромінюванням у разі неперевищення максимальної енергії випромінювання 50 кеВ та 1 мкЗв на годину потужності амбієнтного еквівалента дози (або потужності еквівалента направленої дози) випромінювання на відстані 0,1 метра від доступної поверхні джерел іонізуючого випромінювання. Усі існуючи лабораторні рентгенівські прилади для визначення вмісту сірки мають рівень радіації орієнтовно 1 мкЗв на годину, а також потужність жодного з існуюсих у світі не перевищує 50 кеВ. Єдине к чому призведе ця вимога – обмеження кола потенційних учасників до одного постачальника. Як результат у тендері не зможуть взяти участь постачальник всесвітньовідомих виробників, які вже мають зарекомендовану назву, надійність та широко використовуються у лабораторіях України. Як результат буде лише один варіант приладу із завищеною вартістю. Для того щоб уникнути можливості придбання із завищеною вартістю приладу, просимо прибрати цей пункт тендерної документації. Виходячи з вищезазначеного, вимагаємо внести відповідні зміни до технічної документацію та пропонуємо наступне формулювання «У разі, якщо запропоноване обладнання підлягає ліцензуванню Державною інспекцією ядерного регулювання України, на підтвердження надати ліцензію видану Державною інспекцією ядерного регулювання України на ім’я учасника, в якій зазначено засіб випромінювання та види робіт».
Відповідь: Шановний Учасник, надаємо відповідь на ваше звернення. Відповідно до ст. 7 Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» від 11.01.2000 № 1370-XIV використання джерел іонізуючого випромінювання (ДІВ) підлягає ліцензуванню. Постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2000 № 1718 «Деякі питання державного регулювання діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання» затверджено Порядок державної реєстрації джерел іонізуючого випромінювання, здійснення контролю та ведення обліку індивідуальних доз опромінення. Наказом Державного Комітету ядерного регулювання України від 02.12.2022 № 125 «Про затвердження вимог та умов безпеки (ліцензійних умов) впровадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання та Вимог до звіту про аналізи безпеки провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання» визначено види робіт, які належать до діяльності з використання ДІВ, а саме: • експлуатація ДІВ, тобто сукупність видів робіт, спрямованих на досягнення безпечним шляхом мети діяльності з ДІВ; • технічне обслуговування ДІВ: зарядження-перезарядження ДІВ; перетарювання ДІВ; ремонт ДІВ; налагоджування ДІВ; проведення випробовувань ДІВ з метою визначення їх технічних характеристик та перевірки на герметичність; уведення та виведення з експлуатації установок з ДІВ; монтаж та демонтаж ДІВ; Постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 № 1174 «Про затвердження критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування» визначено критерії з використання ДІВ, які не потребують ліцензування. Враховуючи вищевикладене, Ваші вимоги щодо внесення відповідних змін до технічної документації в частині перегляду питання ліцензування будуть задоволені з урахуванням норм вищезазначеного законодавства України та Постанови КМУ від 05.12.2007 № 1382 «Про затвердження Технічного регламенту закритих джерел іонізуючого випромінювання».
Дата відповіді: 05.08.2024 18:57
Відповідь надана

Технічна специфікація

Номер: 75ff05115dde4d8cba843ee3556ab8c3
Дата опублікування: 02.08.2024 16:08
Опис: Шановний замовник! У технічних вимога вказано діапазон вимірювання від 3 ppm, виходячи з чого можна припустити,що Вам необхідний прилад для вимірювання палива відповідно до екологічних стандартів Євро-5, Євро-4 та Євро-3. У вимогах написано що прилад повинен відповідати стандарту ДСТУ ISO 20847:2009 та бути енергодисперсійним приладом. Але якщо ви відкриєте діючі технічні регламенти на паливо в Україні, то побачите наступне – енергодисперсійні прилади допускаються для визначення вмісту сірки для Євро-5, але вони повинні відповідати вимогам стандарту EN ISO 13032. Енергодисперсійні рентгенівські прилади за стандартом ДСТУ ISO 20847:2009 можуть бути використані лише для аналізу Євро-4 та Євро-3, але не зможе бути використаний для Євро-5. Прилади за ДСТУ ISO 20847:2009 це застарілий метод. Все це прописано у діючих технічних регламентах ДСТУ 7687 та ДСТУ 7688. Використовуючи прилад за ДСТУ ISO 20847:2009 для аналізу палива Євро-5 Ви не зможете довести в жодній інстанції правильність вимірювання. Бабільше, для цього приладу роботи з концентраціями нижче 10 ppm, це робота у границі можливостей – за таких умов реальна похибка може складати 2-3 ppm. У низьких концентраціях це дуже важливо, оскільки через таку похибку випадково можна якісне паливо назвати поганим, або навпаки паливо більш низького єврокласу назвати більш високим. Враховуючи вищевикладене просимо вас замінити вимогу щодо відповідності ДСТУ ISO 20847:2009 на EN ISO 13032.
Відповідь: Шановний Учасник, надаємо відповідь на ваше звернення. Енергетична митниця оформлює товари (нафтопродукти), перелік яких затверджено наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 448 «Про затвердження Переліку товарів, митне оформлення яких здійснюється Державної митної служби України», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30 квітня 2015 р. за № 491/26936. Одним із основних документів, який регламентує вимоги до автомобільних бензинів, дизельного палива є Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив документів, який затверджено постановою КМУ від 01.08.2013 р. № 927 (далі – Технічний регламент). Відповідно до п. 12 Технічного регламенту за екологічними показниками встановлено такі екологічні класи автомобільних бензинів: Євро 3, Євро 4, Євро 5. Згідно Додатку 2 до Технічного регламенту вимоги щодо вмісту сірки автомобільного бензину встановлено: • для Євро3 - не більше 350 міліграмів на один кілограм, • для Євро4 – не більше 50 міліграмів на один кілограм, • для Євро5 – не більше 10 міліграмів на один кілограм. Відповідно до пункту 13 Технічного регламенту за екологічними показниками встановлено такі екологічні класи дизельного палива: Євро3, Євро4, Євро5. Згідно Додатку 3 до Технічного регламенту вимоги щодо вмісту сірки автомобільного бензину встановлено: • для Євро3 - не більше 350 міліграмів на один кілограм, • для Євро4 – не більше 50 міліграмів на один кілограм, • для Євро5 – не більше 10 міліграмів на один кілограм. ДСТУ ISO 20847:2009 встановлює метод визначення вмісту сірки в межах від 30 мг/кг до 500 мг/кг в автомобільних бензинах та в дизельному паливі. Даний ДСТУ використовується для визначення екологічного класу бензинів автомобільних та дизельного палива Євро3 та Євро4. Тому вважаємо, що виключення даного стандарту є недоцільним. Щодо реальної похибки, яка може складати 2-3 ppm. Згідно п. 2 ст. 357 Митного кодексу України «Дослідження (аналізи, експертизи) проводяться експертами спеціалізованого органу з питань експертизи та досліджень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, чи його відокремленого підрозділу або інших експертних установ (організацій), призначених митним органом. Зазначені дослідження (аналізи, експертизи) проводяться з метою забезпечення митного контролю та митного оформлення …». Проте, вимоги щодо включення до тендерної документації стандарту EN ISO 13032 буде задовільнено, а саме: до п.2 таблиці 1 Додатку 3 до технічної документації «Технічні вимоги до приладу для визначення вмісту сірки».
Дата відповіді: 05.08.2024 18:53