• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання проєктних робіт за темою: «Реконструкція. Заміна повітряних вимикачів типу ВНВ-330 на елегазові вимикачі типу LTB-420 (В-80, В-81, В-82)»

Виконання проєктних робіт за темою: «Реконструкція. Заміна повітряних вимикачів типу ВНВ-330 на елегазові вимикачі типу LTB-420 (В-80, В-81, В-82)» (детально у Додатку №3 "Технічна специфікація")

Торги відмінено

1 300 444.18 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 502.22 UAH
Період уточнення: 30.07.2024 16:16 - 11.08.2024 00:00
Відповідь надана

Стосовно прєкту договору

Номер: c8db68cbbc63496bbd319399bd85ec10
Дата опублікування: 05.08.2024 11:47
Опис: Просимо внести уточнення у наступні пункти проєкту договору: пункт 1.2 викласти в редакції: 1.2 Замовник доручає Виконавцю провести укласти договір з експертною організацією для проведення експертизи робочого проєкту по об’єкту будівництва «Реконструкція. Заміна повітряних вимикачів типу ВНВ-330 на елегазові вимикачі типу LTB-420 (В-80, В-81, В-82) Хмельницької АЕС в м. Нетішин Нетішинської територіальної громади Шепетівського району Хмельницької області».; пункт 2.3 викласти в редакції: 2.3. Строк виконання робіт може бути продовженим за погодженням сторін у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, без збільшення ціни договору; пункт 5.1.1 викласти в редакції: 5.1.1 Виконавець направляє відповідальних фахівців на майданчик Замовника для збору та уточнення вихідних даних для виконання проєктних робіт. Завершення збору усієї необхідної інформації оформляється сторонами актом довільної форми, що підтверджує отримання Виконавцем вихідних даних в повному обсязі; пункт 5.1.7 викласти в редакції: 5.1.7 Виконавець зобов’язаний за свій рахунок та своїми силами усувати недоліки, виявлені експертизою проєктно-кошторисної документації; пункт 5.1.10 викласти в редакції: 5.1.10 Здати виконані проєктні роботи Замовнику з оформленням акта приймання-здачі виконаних проєктних робіт. Після закінчення виконання проєктних робіт направляти офіційно із супровідним листом документи про виконані проєктні роботи за договором на адресу Замовника, не пізніше дати закінчення виконання проєктних робіт, зазначеної в календарному плані. Підставою для оформлення актів приймання-здачі виконаних проєктних робіт за Календарним планом є звітні документи, які можуть бути самостійно використані в господарській діяльності Замовника та обов′язкове надання Замовнику, крім актів приймання-здачі, ще й підтвердження завантаження проєктно-кошторисної документації до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Проєкт договору розроблений замовником із дотриманням всіх законодавчих норм та об’єктивної потреби у його коригуванні немає.
Дата відповіді: 07.08.2024 14:56
Відповідь надана

Стосовно прєкту договору

Номер: e1043d0cad4146a48dcb1a12cf4c72c3
Дата опублікування: 05.08.2024 09:58
Опис: Просимо внести уточнення у наступні пункти проєкту договору: 5.4.1. Вимагати усунення недоліків виконання робіт за рахунок Виконавця. - викласти у наступній редакції: " 5.4.1. Вимагати усунення недоліків виконання робіт за рахунок Виконавця, якщо такі недоліки виникли з вини Виконавця або його субпідрядників"; 5.4.2 Повернути Виконавцю Акт приймання-здачі виконаних проєктних робіт без здійснення оплати, якщо результат виконаних робіт не відповідає вимогам договору щодо якості, у випадку неналежного оформлення Акту та/або документів, передбачених п. 1.8 договору, а також у разі виявлення інших недоліків, що виключають можливість використання робіт у господарській діяльності Замовника. - викласти у наступній редакції: "5.4.2 Повернути Виконавцю Акт приймання-здачі виконаних проєктних робіт без здійснення оплати, якщо результат виконаних робіт не відповідає вимогам договору щодо якості, у випадку неналежного оформлення Акту та/або документів, передбачених п. 1.8 договору, а також у разі виявлення інших недоліків, якщо такі недоліки виникли з вини Виконавця або його субпідрядників, що виключають можливість використання робіт у господарській діяльності Замовника"; 6.5. При завершенні проєктних робіт за етапом календарного плану (Додаток № 2), Виконавець направляє Замовнику оформлену документацію відповідно до п. 6.4 даного договору та акт приймання-здачі виконаних проєктних робіт в 2-х примірниках. Замовник протягом 30 календарних днів з дня отримання документації та акту, зобов’язаний підписати і направити Виконавцю 1 примірник акту або надати мотивовану відмову від приймання проєктних робіт. Замовник направляє Виконавцю лист з переліком встановлених недоліків та необхідних доопрацювань, які виконуються за рахунок Виконавця, і строками їх виконання. Виконавець забезпечує розгляд та усунення зауважень до проєктної документації у встановлені Замовником терміни. У разі неможливості усунення зауважень у встановлені Замовником терміни, Виконавець повинен письмово погодити із Замовником нові терміни усунення зауважень. - викласти у наступній редакції: "6.5. При завершенні проєктних робіт за етапом календарного плану (Додаток № 2), Виконавець направляє Замовнику оформлену документацію відповідно до п. 6.4 даного договору та акт приймання-здачі виконаних проєктних робіт в 2-х примірниках. Замовник протягом 30 календарних днів з дня отримання документації та акту, зобов’язаний підписати і направити Виконавцю 1 примірник акту або надати мотивовану відмову від приймання проєктних робіт. Замовник направляє Виконавцю лист з переліком встановлених недоліків та необхідних доопрацювань, які виконуються за рахунок Виконавця, за умови що такі недоліки виникли з вини Виконавця або його субпідрядників, і строками їх виконання. Виконавець забезпечує розгляд та усунення зауважень до проєктної документації у встановлені Замовником терміни. У разі неможливості усунення зауважень у встановлені Замовником терміни, Виконавець повинен письмово погодити із Замовником нові терміни усунення зауважень."
Відповідь: Дякуємо за звернення. Проєкт договору розроблений замовником із дотриманням всіх законодавчих норм та об’єктивної потреби у його коригуванні немає.
Дата відповіді: 07.08.2024 14:55
Відповідь надана

Коригування пунктів ЗП

Номер: d12a9cf13e0e49be86baf09e16134645
Дата опублікування: 02.08.2024 13:45
Опис: Просимо внести коригування до п.10.3 Завдання на проєктування, та викласти у наступній редакції: "Обстеження існуючих будівельних конструкцій не потрібне у зв'язку із необхідністю заміни існуючих фундаментів та стійок УСО на нові"; та п.35.1, викласти у наступній редакції: "Збір вихідних даних Виконавець виконє самостійно ПРОТЯГОМ 1 МІСЯЦЯ після підписання догодору........", як викладено у п.5.1.2 Проєкту договору: "Самостійно здійснити збір вихідних даних протягом 1 місяця з дати укладання договору".
Відповідь: Дякуємо за звернення. Обстеження виконуються Виконавцем за необхідності. Необхідність буде визначена на етапі збору вихідних даних. Що стосується терміну збору вихідних даних повідомляємо, що будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 05.08.2024 14:02