• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Павербанки

Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції.

Завершена

5 760 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 800.00 UAH
Період уточнення: 29.07.2024 11:44 - 03.08.2024 00:00
Відповідь надана

що до аналогичних договорів

Номер: 0b59649829c34193a51f1dd1f7b631e7
Дата опублікування: 02.08.2024 10:52
Опис: Шановний замовник, в тендерній документації вказано що Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого поставлено: павербанки та/або джерел безперебійного живлення та/або зарядних станцій. Хоча сам тендер виходить під кодом ДК 021:2015: 31440000-2 Акумуляторні батареї. Виходить те що всі аналогічні договори в яких предмет закупівлі названо «Акумуляторні батареї», замість того як ви пропонуєте (павербанки та/або джерел безперебійного живлення та/або зарядних станцій) не будуть вважатись дійсними. Просимо роз’яснення або просимо внести зміни
Відповідь: Добрий день шановний учаснику. Дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі і за поставлене запитання. Розглянувши звернення через електронну систему закупівель, повідомляємо наступне. В Законі "Про публічні закупівлі" (далі-Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі - Особливості), відсутнє визначення та критерії терміну "аналогічний договір", на це зокрема вказує постанова Верховного Суду (далі – ВС) від 15.08.2023 у справі № 922/4852/21 . Зазвичай аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації. У постанові від 05.03.2020 у справі №640/10448/19 (адміністративне провадження №К/9901/1352/20 ) Верховний Суд України вказав, що код, затверджений Єдиним закупівельним словником запроваджено саме з метою оптимального планування закупівлі та визначення предмета закупівлі. Замовники повинні використовувати найбільш точні коди товарів, робіт і послуг, щоб зацікавлені постачальники могли отримати оптимальну інформацію, а замовники, в свою чергу, конкретний предмет закупівлі. Оскільки, точний код ДК 021:2015 щодо павербанків відсутній, замовник використав найбільш точний код - 31440000-2: Акумуляторні батареї, адже за своєю природою є акумуляторною батареєю. У постанові ВС від 15.08.2023 у справі № 922/4852/21 також зазначено, що в кожному конкретному випадку замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, у т.ч. й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення публічних закупівель. Отже, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів публічних закупівельта закріплених у статті 5 Закону. CPV (ДК 021:2015) або ще як його називають – єдиний закупівельний словник, діє із січня 2016-го, є систематизованим кодифікованим словником, що використовується для класифікації товарів, робіт та послуг під час державних закупівель. Цей класифікатор був введений з метою стандартизувати і уніфікувати описи предметів закупівель, сприяючи прозорості та ефективності процесу закупівель. Саме за цим класифікатором державні замовники визначають код товару, роботи чи послуги, коли оголошують електронні тендера на їх закупівлю. І за ним учаснику легко віднайти та зорієнтуватися щодо конкретного тендера. Замовники використовують Класифікатор 021:2015 й для планування державних тендерів, зазначаючи коди класифікатору в річному плані. CPV сформовано так, аби роботи, товари та послуги були за відповідними категоріями і використання замовниками Класифікатору було згідно із його призначенням, а зацікавлений бізнес зміг отримати оптимальну інформацію щодо тендеру. Відповідно до пункту 15 Особливостей, замовник визначає предмет закупівлі відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі - Порядок № 708). Цей Порядок встановлює правила визначення предмета закупівлі з використанням показників цифр ДК 021:2015 та розглядає особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Відповідно до Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тому, замовники мають зазначати предмет закупівлі товарів, керуючись четвертою цифрою в Єдиному закупівельному словнику. Як було зазначено вище, точний код ДК 021:2015 щодо павербанків відсутній, замовник використав найбільш точний код - 31440000-2: Акумуляторні батареї, адже за своєю природою є акумуляторною батареєю. Згідно з п.28 Особливостей № 1178, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, Аналогічний договір у публічних закупівлях використовується під час підтвердження кваліфікації учасника процедури закупівлі за статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством. В умовах тендерної документації, Замовником в пп. 1.1.1 п. 1 ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати «Довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору ………» та зазначає, що «Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого поставлено: павербанки та/або джерел безперебійного живлення та/або зарядних станцій». Тобто, під аналогічним договором слід вважати не код ДК 021:2015 - 31440000-2: Акумуляторні батареї або предмет договору та/або за умовами якого здійснено поставку «Акумуляторні батареї», а виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого поставлено саме: павербанки та/або джерел безперебійного живлення та/або зарядних станцій.
Дата відповіді: 02.08.2024 13:48
Відповідь надана

20V за 60 днів.

Номер: fac4c3f9b7f041b0baa156650e0af521
Дата опублікування: 01.08.2024 17:08
Опис: Доброго дня, Чи є можливість послабити вимогу до загальної потужності, а саме - 18V замість 20V. Це суттєво розширить перелік моделей, які можуть бути запропоновані виходячи зі специфікації/бюджету, а головне - поставлені у розумні строки?
Відповідь: Добрий день шановний учаснику. Дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі і за поставлене запитання. Розглянувши звернення через електронну систему закупівель, повідомляємо наступне. Замовник, як національний оператор поштового зв’язку, надає по всій території України різноманітні послуги населенню. У своїй роботі використовує різноманітне обладнання: термінали, переносні сканери, чек-принтери, мобільні телефони та ін. Тому, максимальна вихідна потужність, яка становить не менше 20 Вт, встановлена для того, щоб швидше павербанк заряджав відповідні пристрої, які використовуються Замовником для надання послуг населенню. Даний показник розрахований виходячи з того, яке обладнання має бути заживлено від даного павербанку та швидкості заряду для максимального використання останніх в роботі. Такий показник не може бути нижчий ніж зазначений в тендерній документації, але може бути вищий.
Дата відповіді: 02.08.2024 13:49
Відповідь надана

що до постачання

Номер: 533d974df8194b4bb49729e525ad71f2
Дата опублікування: 31.07.2024 17:54
Опис: Шановний Замовник, підкажіть будь ласка орієнтовані терміни постачання, бо на сайті вказано Період доставки до 31 груд. 2024року а в специфікації до договору, протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту отримання Заявки. Виходячи з того, що даний товар виробляється в Китаї, а таку велику кількість однієї моделі в Україні ніхто не тримає, тому прийдеться завозити новими партіями. Термін доставки з Китаю досягає до трьох місяців. У зв’язку з цим просимо Вас надати хоча б приблизний графік постачання
Відповідь: Добрий день шановний учаснику. Дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі і за поставлене запитання. Розглянувши звернення через електронну систему закупівель, повідомляємо наступне. Відповідно до п.4.2 проєкту Договору (Додаток 1 до тендерної документації), Поставка Товару здійснюється Постачальником партіями, за Заявкою, підписаною уповноваженою особою Покупця, у строк, що передбачений у Специфікації (Постачальник зобов’язаний поставити Товар протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту отримання Заявки). Заявка є невід’ємною частиною Договору, в якій зазначається найменування та асортимент Товару, кількість (обсяг) партії поставки тощо. На електронному майданчику закупівель, замовником зазначено кінцеву дату поставки товару -31.12.2024, тобто, кінчеву дату дії договору, оскільки заявка може бути подана у будь-який період часу та на відповідну кількість товару. Тому, враховуючи потребу замовника, Заявки на поставку будуть орієнтовно надані в першій і третій декаді вересня 2024 року, оскільки товар необхідний в період блекаутів - на жовтень-листопад 2024 року.
Дата відповіді: 01.08.2024 17:28
Відповідь надана

Збільшення строку поставки товару

Номер: 4c12c554640a4d2a90a2db9733c02028
Дата опублікування: 31.07.2024 17:42
Опис: Доброго дня. Відповідно проекту договору, строк поставки всієї партії Товару складає 60 (шістдесят) календарних днів з моменту отримання Заявки. В зв’язку з великою партією Товару, для виконання поставки всій партії в обумовлені строки, вся кількість вже має бути на складі в Україні або в Європі, але в зв’язку з ситуацією з єнергозабеспеченням в Україні на складах не має в необхідний кількості пауєрбанків. Для виконання замовлення необхіден час на виробництво та доставку Товару. Для можливості надати пропозиції в даному тендері, просимо збільшити строк поставки по договору до 120 календарних днів. Дякую за розуміння.
Відповідь: Добрий день шановний учаснику. Дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі і за поставлене запитання. Розглянувши звернення через електронну систему закупівель, повідомляємо наступне. У зв’язку з виробничою необхідністю, в якості резервного джерела живлення в період блекаутів, Товар потрібен в жовтні-листопаді 2024 року. Термін поставки 120 днів є критичним для безперебійної роботи відділень поштового зв'язку АТ «Укрпошта» (Замовник). Зверніть увагу, що відповідно до п.4.2 проекту Договору (Додаток 1 до тендерної документації), Поставка Товару здійснюється Постачальником партіями, за Заявкою підписаною уповноваженою особою Покупця, у строк, що передбачений у Специфікації (Постачальник зобов’язаний поставити Товар протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту отримання Заявки). Заявка є невід’ємною частиною Договору, в якій зазначається найменування та асортимент Товару, кількість (обсяг) партії поставки тощо. Тому, Поставка товару планується здійснюватись партіями (частинами) за Заявками замовника.
Дата відповіді: 01.08.2024 17:28