-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Емаль глянцева (44812100-6), водоемульсійна фарба (44812220-3). Код ДК 021:2015: 44810000-1 Фарби.
Завершена
105 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 525.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 525.00 UAH
Період уточнення:
25.07.2024 15:18 - 31.07.2024 00:00
Відповідь надана
проєкт
Номер:
0e5e3b3f97f64356936d53086b593edd
Дата опублікування:
28.07.2024 22:36
Опис:
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь:
У підпункті 13 пункту 3.1.1. Тендерної документації конкретно вказано хто не може виступати учасником закупівлі відповідно до вимог пп. 1 п. 1 постанови КМУ «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187.
У Додатку 2 до тендерної документації вказано перелік документів які Учасник, відповідно до вимог цієї тендерної документації, повинен надати у складі тендерної пропозиції.
Звернення відхилено.
Дата відповіді:
30.07.2024 13:06
Відповідь надана
проєкт
Номер:
0efdbd7a99fc4e15b5d43b84b32dc0e6
Дата опублікування:
28.07.2024 22:36
Опис:
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
У пункті 8 Договору «ОБСТАВИНИ, ЩО ВИКЛЮЧАЮТЬ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» викладено основні поняття обставин непереборної сили. Внесення будь яких змін у договір є безпідставним.
Дата відповіді:
30.07.2024 13:05
Відповідь надана
проєкт
Номер:
d044067ec0f8444cb49841db0403b4b6
Дата опублікування:
28.07.2024 22:35
Опис:
пунктом 7.1. вказано, що За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за даним договором щодо якості товару,
Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісного товару відповідно до вимог ст. 231 Господарського кодексу України.
За порушення строків виконання зобов’язання щодо поставки товару та/або усунення недоліків, з Постачальника стягується пеня у розмірі 1 (одного) відсотка від вартості товару, з яких допущено прострочення виконання за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі десяти відсотків вказаної вартості відповідно до вимог ст. 231 Господарського кодексу України.
Ст.231 Господарського кодексу вказано, що у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, у таких розмірах:
за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Враховуючи вище викладене, посилання на стт 231 ГКУ щодо розміру санкцій є некоректним. Прошу внести зміни у пункт договору щодо приведення у відповідність до чинного законодавства розмір санкцій вказаний у п. 7.1.
Відповідь:
За результатами звернення замовником внесено зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та оголошення додатково до їх попередньої редакції.
Замовник разом із змінами до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Дата відповіді:
29.07.2024 14:55
Відповідь надана
проєкт
Номер:
80055538e55c41898465d21d70f7bb41
Дата опублікування:
28.07.2024 22:31
Опис:
Пунктом 1.5. вказано,що Постачальник гарантує наявність у нього необхідних дозволів (ліцензій), сертифікатів, рішень, інших документів, необхідних для постачання товарів за цим Договором відповідно до чинного законодавства України. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що виготовляються за ТУ виробника. Відповідно до вимог чинного законодавства обов’язкова сертифікація лакофарбових матеріалів скасована.
Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ.
При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами. Враховуючи вище викладене, прошу підтвердити можливість коригування пункту договору із переможцем закупівлі щодо назви документів, які підтверджують якість товару.
Відповідь:
Відповідно пункту 1.5. Постачальник гарантує наявність у нього «інших документів», необхідних для постачання товарів за цим Договором відповідно до чинного законодавства України, тому кожен виробник подає ТУ (технічні умови) щодо товару де містяться конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника.
Отже, коригування пункту 1.5 Договору із переможцем закупівлі щодо назви документів, які підтверджують якість товару, є безпідставними.
Дата відповіді:
30.07.2024 13:03