• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

44830000-7 «Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники» (Фарба водоемульсійна та грунт)

1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua З питань, які стосуються технічної специфікації - Провідний економіст ВМТП Карюхіна Ірина Олегівна, тел. 0633222625, e-mail: i.kariukhina@imtp.ua 5. Вид предмета закупівлі: товар. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Фарба водоемульсійна та грунт 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники », за кодом ДК 021:2015 - 44830000-7 8. Кількість товарів, робіт послуг: 3 найменування 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ВМТП, ДП « МТП «Чорноморськ» (на умовах DDP, Інкотермс-2010) 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2024 року, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 310 367,75 грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02.08.2024 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.

Завершена

310 367.29 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 103.67 UAH
Період уточнення: 25.07.2024 11:33 - 30.07.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: c9768aa7f4fc41f39ed9c0c7c026f0ad
Дата опублікування: 29.07.2024 14:57
Опис: У п.9.3. зазначено, що Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), зобов’язана надати іншій Стороні документ, виданий Торгово-промисловою палатою України, яким засвідчене настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), пов’язані з військовою агресією російської федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану, може надати іншій Стороні документ компетентних державних органів, який посвідчує наявність форс-мажорних обставин, пов’язаних з військовою агресією російської федерації проти України. У разі, якщо форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) пов’язані з військовою агресією російської федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану, надання документа, виданого Торгово-промисловою палатою України, не вимагається для підтвердження наявності форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Документи, зазначені у цьому пункті, Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), повинна надати іншій Стороні у розумний строк, але не пізніше ніж 14 днів з моменту припинення дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) та їх наслідків. Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн.з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі. Також наводимо практику Верховного Суду (Постанова ВС від 07.06.2023 у справі 906/540/22) : «Сертифікат ТПП не є єдиним доказом існування форс-мажорних обставин; обставини форс-мажору мають оцінюватися судом з урахуванням встановлених обставин справи та у сукупності з іншими доказами (подібні висновки викладені у постановах Верховного Суду у складі суддів об`єднаної палати Касаційного господарського суду від 19.08.2022 у справі №908/2287/17, від 21.07.2021 у справі №912/3323/20, від 25.11.2021 у справі № 905/55/21)». Просимо внести наступні зміни до пункту п.9.3 проєкту договору: 9.3. Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), зобов’язана надати іншій Стороні документ, виданий Торгово-промисловою палатою України або іншим компетентним органом, яким засвідчене настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), пов’язані з військовою агресією російської федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану, може надати іншій Стороні документ компетентних державних органів, який посвідчує наявність форс-мажорних обставин, пов’язаних з військовою агресією російської федерації проти України. У разі, якщо форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) пов’язані з військовою агресією російської федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану, надання документа, виданого Торгово-промисловою палатою України, не вимагається для підтвердження наявності форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Документи, зазначені у цьому пункті, Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), повинна надати іншій Стороні у розумний строк, але не пізніше ніж 14 днів з моменту припинення дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) та їх наслідків.
Відповідь: У відповідь на Вашу пропозицію щодо зміни умов проекту договору, викладеного в Додатку 3 до тендерної документації, повідомляємо, що цей проект є типовим для всіх закупівель товарів, що здійснюються нашим підприємством. Внесення будь яких змін до тексту договору не вважаємо за потрібне.
Дата відповіді: 31.07.2024 13:53
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 2ae71cd41c9c4a17aa0bd5342ff8693a
Дата опублікування: 29.07.2024 14:57
Опис: У п.8.6. За не реєстрацію та/або несвоєчасну реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних до Постачальника застосовується штраф у розмірі 100% загальної суми (з урахуванням податку на додану вартість) податкової накладної, яка незареєстрована та/або несвоєчасно зареєстрована. (не застосовується якщо постачальник не є платником ПДВ). Шановний Замовник, наводимо практику Верховного Суду щодо стягнення ПДВ як штрафної санкції за прострочення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування: «Встановлення відповідальності у вигляді штрафу у розмірі суми ПДВ в договорі, суд розцінює як встановлення фінансової компенсації позивачу за настання негативних наслідків, що можуть виникнути в разі невиконання відповідачем передбаченого нормами податкового законодавства зобов'язання. Тому суд приходить до висновку, що невиконання зобов'язання, яке виникає не за договором (а з податкових правовідносин), не може бути підставою для покладення господарської відповідальності у вигляді штрафних санкцій, які застосовуються лише в разі порушення стороною умов договору або, маючи компенсаційну природу, - по факту настання реальних негативних наслідків у іншої сторони, настання яких позивач суду не може довести (Постанова по справі № 902/380/17 від 13.04.2018 р. ). Верховний суд звертає увагу на те, що «невиконання або неналежне виконання таких умов Договору (здійснення реєстрації податкової накладної тощо) не є правопорушенням у сфері господарювання, що відповідно до вимог ст. 218, ч. 1 ст. 230 Господарського кодексу України виключає можливість притягнення учасника господарських правовідносин до відповідальності у вигляді сплати штрафних санкцій». Просимо підтвердити можливість виключення п.8.6 проєкту договору при укладанні договору з переможцем.
Відповідь: У відповідь на Вашу пропозицію щодо зміни умов проекту договору, викладеного в Додатку 3 до тендерної документації, повідомляємо, що цей проект є типовим для всіх закупівель товарів, що здійснюються нашим підприємством. Внесення будь яких змін до тексту договору не вважаємо за потрібне.
Дата відповіді: 31.07.2024 13:53
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 3a0ab7cbd05743b28961e04c8b070533
Дата опублікування: 29.07.2024 14:56
Опис: У п.8.3. зазначено, що У разі, якщо прострочення строку поставки Товару, зазначеного в п. 5.1 Договору та/або строку виправлення (усунення) дефектів (недоліків), зазначеного в п.п. 5.3.8, 2.3, 2.7 Договору перевищить 30-ть календарних днів, Покупець має право розірвати Договір в односторонньому порядку, про що письмово повідомляє Постачальника. При цьому Постачальник зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 7% ціни Товару, строк поставки якого порушено та/або від ціни дефектного Товару. Шановний Замовник, пункт 8.3 порушуємо статтю 61 Конституції України. Згідно ст. 61 Конституції України заборона подвійного притягнення до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення (лат. non bis in idem – «двічі за одне й те саме не карають») має на меті уникнути несправедливого покарання. Натомість відповідальність, що передбачена пунктом 8.3, вже міститься у абзаці 4 пункту 8.2 проєкту договору. У зв’язку із вищезгаданим просимо виключити пункт 8.3 з проєкту договору.
Відповідь: У відповідь на Вашу пропозицію щодо зміни умов проекту договору, викладеного в Додатку 3 до тендерної документації, повідомляємо, що цей проект є типовим для всіх закупівель товарів, що здійснюються нашим підприємством. Внесення будь яких змін до тексту договору не вважаємо за потрібне.
Дата відповіді: 31.07.2024 13:53
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 6fde051d04fc44478d83075c26dc36af
Дата опублікування: 29.07.2024 14:56
Опис: У п.8.2. зазначено, що У разі порушення строку поставки Товару, зазначеного в п. 5.1 Договору та/або строку виправлення (усунення) дефектів (недоліків), зазначеного в п.п. 2.3, 2.7, 5.3.8 Договору, за перші 14 календарних днів Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 50% облікової ставки НБУ від ціни Товару, строк поставки якого порушено та/або від ціни дефектного Товару, за кожний день прострочення. У разі порушення строку поставки Товару, зазначеного в п. 5.1 Договору та/або строку виправлення (усунення) дефектів (недоліків), зазначеного в п.п. п.п. 2.3, 2.7, 5.3.8 Договору понад 14 календарних днів, починаючи з 15 календарного дня, Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від ціни Товару, строк поставки якого порушено та/або від ціни дефектного Товару, за кожний день прострочення. Пеня нараховується протягом строку порушення виконання зобов’язань за Договором, включаючи день виконання такого зобов’язання. За порушення строку поставки Товару, зазначеного в п. 5.1 Договору та/або строку виправлення (усунення) дефектів (недоліків), зазначеного в п.п. 2.3, 2.7, 5.3.8 Договору, понад 30-ти календарних днів, додатково сплачується штраф у розмірі 7% від ціни Товару, строк поставки якого порушено та/або від ціни дефектного Товару. Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Натомість санкції, що передбачені для Постачальника пунктом 8.2 є надмірно великими, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Також Замовник не передбачає відповідальності для себе за прострочення оплати за поставлений товар. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить його у нерівне правове положення із Замовником. Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення. До прикладу, відповідно до ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що: - за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Просимо внести наступні зміни до п.8.2: 8.2. У разі порушення строку поставки Товару, зазначеного в п. 5.1 Договору та/або строку виправлення (усунення) дефектів (недоліків), зазначеного в п.п. 2.3, 2.7, 5.3.8 Договору, за перші 14 календарних днів Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 0,1% від ціни Товару, строк поставки якого порушено та/або від ціни дефектного Товару, за кожний день прострочення. У разі порушення строку поставки Товару, зазначеного в п. 5.1 Договору та/або строку виправлення (усунення) дефектів (недоліків), зазначеного в п.п. п.п. 2.3, 2.7, 5.3.8 Договору понад 14 календарних днів, починаючи з 15 календарного дня, Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 0,5% від ціни Товару, строк поставки якого порушено та/або від ціни дефектного Товару, за кожний день прострочення. Пеня нараховується протягом строку порушення виконання зобов’язань за Договором, включаючи день виконання такого зобов’язання. За порушення строку поставки Товару, зазначеного в п. 5.1 Договору та/або строку виправлення (усунення) дефектів (недоліків), зазначеного в п.п. 2.3, 2.7, 5.3.8 Договору, понад 30-ти календарних днів, додатково сплачується штраф у розмірі 7% від ціни Товару, строк поставки якого порушено та/або від ціни дефектного Товару.
Відповідь: У відповідь на Вашу пропозицію щодо зміни умов проекту договору, викладеного в Додатку 3 до тендерної документації, повідомляємо, що цей проект є типовим для всіх закупівель товарів, що здійснюються нашим підприємством. Внесення будь яких змін до тексту договору не вважаємо за потрібне.
Дата відповіді: 31.07.2024 13:53
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 0954f9cc36274c51bcd3f615992b7795
Дата опублікування: 29.07.2024 14:55
Опис: У п.7.2.12. зазначено, що У разі не реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної у ЄРПН, реєстрації з допущенням помилок в обов’язкових реквізитах, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної Державною фіскальною службою і прийняттям комісією Державної фіскальної служби рішення про відмову реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної, або в разі порушення Постачальником строку реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної, Покупець має право застосувати оперативно-господарські санкції. Під оперативно-господарською санкцією Сторони розуміють право Покупця затримати оплату товару на суму податкового кредиту з ПДВ, що Покупець має отримати, за податковою накладною/за розрахунком коригування до податкової накладної, не зареєстрованою Постачальником у ЄРПН, до моменту надання Постачальником належно оформленої та зареєстрованої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної. Сторони погодили, що в разі застосування Покупцем оперативно-господарські санкції, штрафні санкції (неустойка, пеня, штрафи, індекс інфляції, збитки тощо) за несвоєчасну оплату товару до Покупця - не застосовуються. Згідно п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Отже, ПК України не встановлює обов’язку постачальника надавати податкові накладні покупцеві. При цьому, ПК України прямо визначає і порядок отримання податкових накладних покупцем та визначає це обов’язком покупця (Замовника). Просимо внести наступні зміни до пункту 7.2.12 7.2.12. У разі не реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної у ЄРПН, реєстрації з допущенням помилок в обов’язкових реквізитах, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної Державною фіскальною службою і прийняттям комісією Державної фіскальної служби рішення про відмову реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної, або в разі порушення Постачальником строку реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної, Покупець має право застосувати оперативно-господарські санкції. Під оперативно-господарською санкцією Сторони розуміють право Покупця затримати оплату товару на суму податкового кредиту з ПДВ, що Покупець має отримати, за податковою накладною/за розрахунком коригування до податкової накладної, не зареєстрованою Постачальником у ЄРПН, до моменту належного оформленого та реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної. Сторони погодили, що в разі застосування Покупцем оперативно-господарські санкції, штрафні санкції (неустойка, пеня, штрафи, індекс інфляції, збитки тощо) за несвоєчасну оплату товару до Покупця - не застосовуються.
Відповідь: У відповідь на Вашу пропозицію щодо зміни умов проекту договору, викладеного в Додатку 3 до тендерної документації, повідомляємо, що цей проект є типовим для всіх закупівель товарів, що здійснюються нашим підприємством. Внесення будь яких змін до тексту договору не вважаємо за потрібне.
Дата відповіді: 31.07.2024 13:53
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 55befd6f5ee2458382dddc9dc7583bc6
Дата опублікування: 29.07.2024 14:55
Опис: 2.1. Постачальник гарантує якість Товару, що постачається за даним Договором, протягом гарантійного строку, встановленого виробником Товару. У разі, якщо виробником не встановлений гарантійний строк на Товар, Постачальник гарантує якість Товару не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати поставки Товару, а саме з дати підписання Сторонами належним чином оформленої видаткової накладної, товарно-транспортної накладної (далі ТТН). Незалежно від закінчення строку дії Договору гарантійні зобов’язання зберігаються протягом зазначеного строку. Постачальник бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатної заміни Товару протягом гарантійного строку. ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено заводом-виробником. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Просимо внести наступні зміни до п.2.1. проєкту договору: 2.1. Постачальник гарантує якість Товару, що постачається за даним Договором, протягом строку придатності, встановленого виробником Товару. У разі, якщо виробником не встановлений гарантійний строк на Товар, Постачальник гарантує якість Товару не менше 12 (дванадцяти) місяців з виготовлення Товару заводом-виробником. Незалежно від закінчення строку дії Договору гарантійні зобов’язання зберігаються протягом зазначеного строку. Постачальник бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатної заміни Товару протягом гарантійного строку. За аналогією просимо внести зміни до пунктів 2.3, 2.5 та 2.6, зазначивши «строк придатності обчислюється з моменту виготовлення».
Відповідь: У відповідь на Вашу пропозицію щодо зміни умов проекту договору, викладеного в Додатку 3 до тендерної документації, повідомляємо, що цей проект є типовим для всіх закупівель товарів, що здійснюються нашим підприємством. Внесення будь яких змін до тексту договору не вважаємо за потрібне.
Дата відповіді: 31.07.2024 13:53
Відповідь надана

фасування

Номер: af5a2c1e4fca49ebb4a4cfe9c49c61e6
Дата опублікування: 26.07.2024 17:08
Опис: Доброго дня! В межах проведення закупівлі Замовником в Додатку 1/2 для позиції №3 Фарба акрилова внутрішня універсальна біла «AURA» (10л) (база TR) вказане фасування 10 л. Варто зазначити, що загальноприйнятою одиницею фасування даних видів продукції для більшості виробників є КІЛОГРАМИ. Враховуючи густину даних продуктів, найбільш підходящим потребам замовника є фасування в відра по 12 кг (для бази ТR це найпоширеніше фасування) , що по суті не змінить загальної кількості продукту. Враховуючи вищезазначене просимо змінити фасування для позицій що входять до предмету закупівлі, а саме вказати: Позиція №1 №1 Фарба фасадна атмосферостійка (не менше 12 кг) Таким чином, це надасть моживість більшій кількості учасників надавати найоптимальніші пропозиції, що повністю відповідають заявленим вимогам Замовника та дотримання одного із принципів здійснення публічних закупівель: максимальної економії, ефективності та пропорційності. Сподіваємось на зважене рішення та розуміння Замовника
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання, повідомляємо наступне: Згідно Додатку 1/2 Технічна специфікація (технічні вимоги) до предмета закупівлі найменування для позиції №2 вказана фарба акрилова фасадна універсальна біла «AURA» (10л). Визначене фасування обумовлене технічними характеристиками виробника даної продукції, а саме характеристикою фасування. Крім того, виробником вказаний об’єм даної продукції у фасуванні 10л. Тобто фасування продукції у літрах не виключає зазначення Учасником ваги продукції у кілограмах, однак дана характеристика не є обв’язкою при наданні ним тендерної пропозиції. Отже Учасником, при поданні тендерної пропозиції, обов’язково зазначається фасування продукції в літрах, як зазначено в Технічній специфікації, та, по бажанню, зазначено перерахований об’єм у кілограми.
Дата відповіді: 30.07.2024 16:50
Відповідь надана

Фасування

Номер: 7d5bfad23d7549438cc1ad502d45ac4b
Дата опублікування: 26.07.2024 17:05
Опис: Доброго дня! В межах проведення закупівлі Замовником в Додатку 1/2 для позиції №2 Фарба акрилова фасадна універсальна біла «AURA» (10л) вказане фасування 10 л. Варто зазначити, що загальноприйнятою одиницею фасування даних видів продукції для більшості виробників є КІЛОГРАМИ. Враховуючи густину даних продуктів, найбільш підходящим потребам замовника є фасування в відра по 14 кг, що по суті не змінить загальної кількості продукту. Враховуючи вищезазначене просимо змінити фасування для позицій що входять до предмету закупівлі, а саме вказати: Позиція №1 №1 Фарба фасадна атмосферостійка 10л. (14кг) Таким чином, це надасть моживість більшій кількості учасників надавати найоптимальніші пропозиції, що повністю відповідають заявленим вимогам Замовника та дотримання одного із принципів здійснення публічних закупівель: максимальної економії, ефективності та пропорційності. Сподіваємось на зважене рішення та розуміння Замовника
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання, повідомляємо наступне: Згідно Додатку 1/2 Технічна специфікація (технічні вимоги) до предмета закупівлі найменування для позиції №2 вказана фарба акрилова фасадна універсальна біла «AURA» (10л). Визначене фасування обумовлене технічними характеристиками виробника даної продукції, а саме характеристикою фасування. Крім того, виробником вказаний об’єм даної продукції у фасуванні 10л. Тобто фасування продукції у літрах не виключає зазначення Учасником ваги продукції у кілограмах, однак дана характеристика не є обв’язкою при наданні ним тендерної пропозиції. Отже Учасником, при поданні тендерної пропозиції, обов’язково зазначається фасування продукції в літрах, як зазначено в Технічній специфікації, та, по бажанню, зазначено перерахований об’єм у кілограми.
Дата відповіді: 30.07.2024 16:50
Відповідь надана

Кількість продукції

Номер: d7ab21ae879249bda75369eb34f89e97
Дата опублікування: 26.07.2024 09:57
Опис: Шановний Замовник ! На електронному майданчику позиція "Фарба акрилова фасадна універсальна біла «AURA» (10л) - кількість 106 шт. У Додатку 1 зазначена кількість - 39 шт. Яка саме кількість фарби потрібна ?
Відповідь: Доброго дня, зміни внесені
Дата відповіді: 26.07.2024 10:12